Tiistai aamuun

Hyvää huomenta naiselle! 🤗 Halit..

4

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MukavaaPäivää

      Pusi pusi! Rankka päivä tulossa? ;)

    • Tiistai-aamun paras!

      Mukavaa päivää miehelle!

    • tähäntuleenimimerkki

      🤗🤗😢😩😡

    • Pikkukukkaelluhallo

      Kuokka..
      Moi...
      Millaiset naiset kiinnostaa...?
      Eli puhutaan tänään naisista....miehien haukumista läskiperseistä....kyvytömistä...rumista...kauheista miesmäisistä Suominaisista...
      Mikä nainen sinua kiinnostaa.?
      Reipas sportine....laiska mut kiltti rahan tuhlaaja..
      Kaunis missi...mut vähän juu nou...
      Onhan näitä viksuja vahvoja Suominaisia...
      Pitääkö naisen palvoa sinua ...kyllä rakkaani..olet ain oikees....
      Saako naises olla piikkejä...
      Hemmetti mä en jaksa tänään..tee ite ota ite...voisit edes joskus säkin imuroida....
      Sä oot jättänyt kaik tohon pöydäl ..onko kovin vaikeata korjata ..ettei mun tartte ain...
      Onko tuttua..mulle vähän oli..vaik olenkin vähän äitimäinen...
      Jos viel joskus rakastun en ikinä halua olla äiti miehel ...mut munssakin se vika..meis Suominaisis se vika...me ollaan äitei meidän miehil...
      Mut kun tarpeeks elää...mä oon taas pehmee...mä alkaisin ..palvoo ..
      Rakkaani mitä sais olla...Rakkani onko hyvä...
      Karseeta mähän puhun Siirappii...
      Nounou....
      Niin Kuokka...pitääkö olla nainen mikä palvoo ...rakastaa niin et rajat hajoo....
      Voi kauheeta mä taitaisin ite tykätä..mut mähän oonkin vähän hullu...kaikes...
      Kuokka sä et vastannut eiliseen kysymykseen ..?Sanotko koskaan...RAKASTAN SUA..TODELLA PALJON...Miehet huonoja tässä...
      Jos sanois vaimol joka aamu ..Mä rakastan sua..mä uskon et sais kuksii joka ilta...
      Se vaan on naiset tykkää kauniista sanoista...
      Tsau Beibi...vietä kiva päivä...😂☀🌼👍

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .

      Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      2865
    2. Sofia seukkaa miljonäärin kanssa matkustellen ympäri maailmaa

      Hän on tavannut toivomansa läsnäolevan mihen ja kohta Sofiast tulee ussperheen äiti. Toivottavasti kohta saamme vauvauut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      958
    3. Ukraina romahtamassa, Hallitus hajoamassa.

      Samaan aikaan kun ukrot on rintamalla alakynnessä, niin maan hallitus on hajomassa.
      Maailman menoa
      291
      927
    4. Millaisia ihmisiä ovat murhaajat: Ari Ossi Petteri Suorsa ja Tiina Pia Susanna Seppänen.

      18-vuotias Adeliina Lehtinen surmattiin raa’alla tavalla syksyllä 2022. Hänen murhastaan tuomittiin elinkautiseen 40-vuo
      Oulu
      5
      912
    5. Loukkaa se, jos sinä väität mun etsivän jotain rahamiestä

      Vtustako minä sinun rahoista voisin tietää silloin tai nytkään. Rakastuessa kuvittelin että olet varmaan joku tukityölli
      Ikävä
      147
      871
    6. Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"

      "Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      814
    7. Pikku Liedon pelkoa lietsova ja rikoksia tehtaileva katujengi

      Mistä kaukaa tulevat Liedossa riehuvat katujengiläiset?. Turun Varissuolta tai Pernosta? Nykylukutaidolla selviää, kun t
      Lieto
      38
      791
    8. Toivokasta torstaipäivää

      Hyvää huomenta ihanille ihmisille. 🌞🍁☕😊❤️ Kauniit syyskelit jatkuu. On hyvä olla lomalla. 🌞
      Ikävä
      161
      777
    9. Olet vallannut ajatukseni.

      Haluaisin tutustua sinuun paremmin ja lähentyä kanssasi. Tuntuu, että joka päivä kun sinua näen, saat minut hämilleen, s
      Ikävä
      30
      767
    10. Pikku apulaiset

      E B ja J E levittää väärää informaatiota Olavintoimintakeskuksen kaupasta. Kuka tai mikä ryhmä tästä hyötyy. Ovatko iha
      Sysmä
      64
      764
    Aihe