Hyvää huomenta naiselle! 🤗 Halit..
Tiistai aamuun
4
231
Vastaukset
- MukavaaPäivää
Pusi pusi! Rankka päivä tulossa? ;)
Tiistai-aamun paras!
Mukavaa päivää miehelle!- tähäntuleenimimerkki
🤗🤗😢😩😡
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka..
Moi...
Millaiset naiset kiinnostaa...?
Eli puhutaan tänään naisista....miehien haukumista läskiperseistä....kyvytömistä...rumista...kauheista miesmäisistä Suominaisista...
Mikä nainen sinua kiinnostaa.?
Reipas sportine....laiska mut kiltti rahan tuhlaaja..
Kaunis missi...mut vähän juu nou...
Onhan näitä viksuja vahvoja Suominaisia...
Pitääkö naisen palvoa sinua ...kyllä rakkaani..olet ain oikees....
Saako naises olla piikkejä...
Hemmetti mä en jaksa tänään..tee ite ota ite...voisit edes joskus säkin imuroida....
Sä oot jättänyt kaik tohon pöydäl ..onko kovin vaikeata korjata ..ettei mun tartte ain...
Onko tuttua..mulle vähän oli..vaik olenkin vähän äitimäinen...
Jos viel joskus rakastun en ikinä halua olla äiti miehel ...mut munssakin se vika..meis Suominaisis se vika...me ollaan äitei meidän miehil...
Mut kun tarpeeks elää...mä oon taas pehmee...mä alkaisin ..palvoo ..
Rakkaani mitä sais olla...Rakkani onko hyvä...
Karseeta mähän puhun Siirappii...
Nounou....
Niin Kuokka...pitääkö olla nainen mikä palvoo ...rakastaa niin et rajat hajoo....
Voi kauheeta mä taitaisin ite tykätä..mut mähän oonkin vähän hullu...kaikes...
Kuokka sä et vastannut eiliseen kysymykseen ..?Sanotko koskaan...RAKASTAN SUA..TODELLA PALJON...Miehet huonoja tässä...
Jos sanois vaimol joka aamu ..Mä rakastan sua..mä uskon et sais kuksii joka ilta...
Se vaan on naiset tykkää kauniista sanoista...
Tsau Beibi...vietä kiva päivä...😂☀🌼👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062419
- 1061902
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161794Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921412Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41345- 57947
- 64946
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125938- 76910