Olen 14,5 vuotta vanha poika ja minulla olisi muutamat kysymykset. Minun penis on levossa vain 3cm ja stondiksessa 8cm pitäisikö huolestua?
Kun yritän vetää esinahkani taakse se ei mene? Murrosikäni on vasta alussa ja on pitkiä vaaleita palli karvoja. Onko se normaalia? En oikeen tykkää käydä uimahallissani oman ikäisten kavereiden kanssa juuri nuiden syiden takia.
Runkkaamisesta haittaa?
1
491
Vastaukset
No kuten itsekin sanot, murrosikäsi on vasta alussa. Siihen suhteutettuna esimerkiksi peniksesi mitat eivät kuulosta mitenkään poikkeuksellisilta. Murrosikäsi on myöhässä, mutta ei kuitenkaan hälyttävästi.
Esinahka irtoaa yleensä terskasta vasta murrosiän kuluessa. Toki se voi olla myös tiukka, eikä mene taakse sen vuoksi. En kuitenkaan vielä tässä vaiheessa olisi kovin huolissaan asiasta, jos siitä ei ole mitään kummempaa haittaa.
Ensimmäiset karvat ovat usein juuri tuollaisia haituvia.
Ymmärrän oikein hyvin sen uimahallireissujen tuskallisuuden. Et kuitenkaan voi omalle kehitysnopeudellesi yhtään mitään ja jos joku pösilö sinulle päätään asiasta aukoo, niin voit vääntää sen hänelle rautalangasta. Tai sitten lyödä koko asian leikiksi.
Ja ei, siitä ei ole mitään haittaa. Se on ihan tervettä touhua niin kauan, kun et hinkkaa itseäsi verille ja elämässäsi on muutakin sisältöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1105875Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453833Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4652691Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681720- 871396
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321383Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346- 771268
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541255