Olen 14,5 vuotta vanha poika ja minulla olisi muutamat kysymykset. Minun penis on levossa vain 3cm ja stondiksessa 8cm pitäisikö huolestua?
Kun yritän vetää esinahkani taakse se ei mene? Murrosikäni on vasta alussa ja on pitkiä vaaleita palli karvoja. Onko se normaalia? En oikeen tykkää käydä uimahallissani oman ikäisten kavereiden kanssa juuri nuiden syiden takia.
Runkkaamisesta haittaa?
1
676
Vastaukset 1
No kuten itsekin sanot, murrosikäsi on vasta alussa. Siihen suhteutettuna esimerkiksi peniksesi mitat eivät kuulosta mitenkään poikkeuksellisilta. Murrosikäsi on myöhässä, mutta ei kuitenkaan hälyttävästi.
Esinahka irtoaa yleensä terskasta vasta murrosiän kuluessa. Toki se voi olla myös tiukka, eikä mene taakse sen vuoksi. En kuitenkaan vielä tässä vaiheessa olisi kovin huolissaan asiasta, jos siitä ei ole mitään kummempaa haittaa.
Ensimmäiset karvat ovat usein juuri tuollaisia haituvia.
Ymmärrän oikein hyvin sen uimahallireissujen tuskallisuuden. Et kuitenkaan voi omalle kehitysnopeudellesi yhtään mitään ja jos joku pösilö sinulle päätään asiasta aukoo, niin voit vääntää sen hänelle rautalangasta. Tai sitten lyödä koko asian leikiksi.
Ja ei, siitä ei ole mitään haittaa. Se on ihan tervettä touhua niin kauan, kun et hinkkaa itseäsi verille ja elämässäsi on muutakin sisältöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092368Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???331297- 106983
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha634952- 71942
- 48865
- 88818
- 70686
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31676