En vittu jaksa

mitäpaskaa

En oo ollu ees viikkoo koulussa ja oon jo vitun väsyny tähä paskaan. En tunne sielt ketää kaikki kaverit on vanhas koulus ja kukaa opettaja ei tunne mua ja ne opettajat on helvetin perseestä toisin ku vanhas koulus oli vitun hyvii äijii. Ja sit ne vitun natsi opettajat olettaa et osaan vittu kaiken vaik oon just tullu ja en ole henkisesti edes samalla tasolla ku ne opettajien kyrpää imevät oppilaat.En jaksa olla siel kaikkien hikkejen keskellä vittu ainoon adhd lapsena vittu ku vituttaa saatana ketää muit joilla sama ongelma tai muute vaa vituttaa koulun alku kertokaa toki

10

543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VIOLETTIANACONDA

      Mul alkaa vasta huomenna.

    • Vituttaako

      Huomaa kyllä että sua vituttaa :D

      • mitäpaskaa

        Kyllä suaki vituttais näissä kengissä


    • VIOLETTIANACONDA

      Mut mul on aika paljon samanlaisii, mut muös muita erilaisiikin syitä ja tiedän ja ymmärrän sua liiankin hyvin. Todella hyvin siis.

    • Natsifasistisika

      Vai että oikein natseja? Eli siis sinun luokalla on suhteellisen kansallissosialistista meininkiä! No siellä on varmaan ainakin aika hyvä kuri eikä siis mitään sellaista meininkiä kuin antifanttien mielenosoituksissa , jos nyt pitää etsiä jotakin positiivistä.

    • No kyllä tuosta huomaa, että sinua vituttaa. Ja vitutusta on hyvä välillä purkaa myös avautumalla.

      Olisiko sinulla mitään mahdollisuutta löytää ketään, jolle purkaa noita tuntojasi enemmänkin? Se ei nimittäin todennäköisesti toimi, että pyörit siellä koulussa vittuuntuneena ja siitä seuraa sitten vaan lisää vitutusta, kun opettajat ja muut oppilaat alkavat vittuuntua sinun vitutukseesi - jos se siis näkyy muille.

      Voisitko kenties puhua niiden opettajien kanssa ihan ASIALLISESTI noista jutuista, jotka purit tänne? Eiväthän he sinua tosiaan tunne ja jos heidän aikaisempi oppilaista saamansa kokemus perustuu niiden hikkejen kanssa pyörimiseen, niin ongelmasi saattavat olla heille täysin vieraita.

      Toinen vaihtoehto on kuraattori.

      Kenelle ikinä puhutkin face to face, niin koeta kuitenkin välttää tuollaista vittuvittuvittu kaikki on paskaa - ulosantia. Kohtaaminen kun lähtee niin helposti väärille raiteille heti ensikosketuksesta.

      Toistan: Älä koeta purra hammasta yksin. Puhu jollekin. Kyllä se siitä jossain vaiheessa lutviutuu ja elämää on - ja joskus se jopa vasta alkaa - koulun jälkeenkin.

      Jaksamista!

      • mitäpaskaa

        Noh niille opettajille ei kyllä niin vaan mennä puhumaan. Tänänki ope haukku koko luokan ees iha paskaks ku en keskittynyt tuntii ja sit ku nousin tuolilta seisomaan niin vittu mikä paskan jankkutaminen alko. Sano että annan huonon vaikutelman luokkalaisilleni ja kaikkea muuta paskaa miten tässä koulussa ei sitä ja tätä. Jokanen opettaja siis samanlainen vanha akka jota kiinnostaa vaan ne hiljaa ja kiltisti istuvat oppilaat. Jääny paska maku kaikista kuraattoreista ja psykologeista millä oon ollu . Kaikki semmosii ”miltä sinusta tuntuu” tyyppejä jotka puhuvat kuin viisi vuotiaalle. Ainoot ketkä vois auttaa täs tilantees on mun vanhan koulun opettajat. Ja en btw oo kertomassa syytä miks en n oo siinä koulussa enää joten siitä ei kannata kysyä


      • mitäpaskaa kirjoitti:

        Noh niille opettajille ei kyllä niin vaan mennä puhumaan. Tänänki ope haukku koko luokan ees iha paskaks ku en keskittynyt tuntii ja sit ku nousin tuolilta seisomaan niin vittu mikä paskan jankkutaminen alko. Sano että annan huonon vaikutelman luokkalaisilleni ja kaikkea muuta paskaa miten tässä koulussa ei sitä ja tätä. Jokanen opettaja siis samanlainen vanha akka jota kiinnostaa vaan ne hiljaa ja kiltisti istuvat oppilaat. Jääny paska maku kaikista kuraattoreista ja psykologeista millä oon ollu . Kaikki semmosii ”miltä sinusta tuntuu” tyyppejä jotka puhuvat kuin viisi vuotiaalle. Ainoot ketkä vois auttaa täs tilantees on mun vanhan koulun opettajat. Ja en btw oo kertomassa syytä miks en n oo siinä koulussa enää joten siitä ei kannata kysyä

        Mä sanon tämän suoraan: Sinulla tuntuu olevan ADHD:n lisäksi myös pienoinen asenneongelma. Jos ne kuraattorit ja sun muut puhuvat sinulle, kuin viisivuotiaalle, niin voisiko se johtua siitä, että käyttäydyt, kuin uhmaikäinen viisivuotias?

        Tuliko itse mietittyä yhtään, että oliko opettajan palautteessa mitään perää: Tuliko ehkä kuitenkin annettua sitä huonoa esimerkkiä?

        ADHD on varmasti vaikea elämänkumppani, mutta ei se ole ylitsepääsemätön asia (toivottavasti sinulla on siihen lääkitys), eikä se myöskään oikeuta tuollaista vittuvittupaskapaska-purkausta. Adhd:sta huolimatta sinä itse vastaat käytöksestäsi, ei kukaan muu!

        Luokan edessä paskaksi haukkuminen on luonnollisesti täysin väärin sinua kohtaan. Jos tilanne kuitenkin oli niin, että sinulle annettiin asiallista palautetta huonosta käytöksestä, niin en sitä ihan paskaksi haukkumiseksi kutsuisi. Sellainen on vaan osa elämää.

        Mietippäs asiaa hetki myös näiden vanhojen akkaopettajien näkökulmasta. Heillä on saattanut olla aikaisempien oppilaiden kanssa hyvä luokkahenki ja rauhallinen työympäristö, mutta nyt sinä olet ilmaantunut järkyttämään tätä vakiintunutta rauhallista tilannetta ja hankaloittamaan heidän opetustyötään. On aika luonnollista, että he reagoivat asiaan, koska heidän näkökulmastaan sinä olet se ongelma. Tiedän, että se on sangen vittumaista, että tietää muiden näkevän itsessään vaan pelkän ongelman. Joskus se kuitenkin on se kylmä totuus, että itse saattaa ollakin se ongelma...

        Ongelmat on kuitenkin tehty ratkaistaviksi ja se voi onnistua myös tässä sinun tapauksessasi. Itsestään se ei kuitenkaan tapahdu ja tuskin se helppoakaan on, koska tuota tuskaa ja asennetta sinussa taitaa riittää. Annan kuitenkin pari vinkkiä vielä.

        Sen sijaan, että haukut kaikki sinua auttamaan pyrkineet kuraattorit ja psykologit ja kyseenalaistat heidän ammattitaitonsa, niin mitäpä jos seuraavalla kerralla uskoisit heitä ja tekisit, niin kuin he sanovat; jos he kysyvät tunteistasi, niin puhu tunteistasi rehellisesti, äläkä mussuta vastaan! Heillä on kuitenkin jonkinmoinen koulutus ja kokemus ihmismielen ronkkimiseen. He oikeasti tietävät asioista ja elämästä enemmän kuin sinä ja hyväksymällä sen autat itseäsi parhaiten.

        Lisäksi myös yksi juttu: sopeudu! Sinä olet se, joka olet tullut uutena ihmisenä jo vakiintuneeseen ympäristöön eli nykyiseen kouluusi ja luokkaasi, joten on sinun tehtäväsi sopeutua siihen tilanteeseen. Jos se vanha haahka siellä luokan edessä sanoo sinulle, että tässä koulussa ei sitä ja tätä, niin se tarkoittaa, että siinä koulussa ei sitten sitä ja tätä! Älä mussuta vastaan vaan tee, niin kuin sanotaan. Jos taas et oikeasti pysty esim. ADHD:n takia toimimaan pyyntöjen mukaan, niin siitä pitää sitten puhua niiden terveydenhuollon ammattilaisten kanssa. Olen kuitenkin aika monta kertaa joutunut huomaamaan, että näissä asioissa "en pysty" tarkoittaakin todella usein, että "en halua"....

        Otat nämä sanomiseni varmaankin vittuiluna, mutta se ei suinkaan ole tarkoitukseni. Kyllä minä näen, että sinulla on paha olla. Maailma ja koulu ja edes yksi koululuokka ei kuitenkaan pyöri sinun ympärilläsi, vaan tavalla tai toisella sinun tulisi pystyä sopeutumaan joukkoon. Kukaan ei myöskään pysty tarjoamaan sinulle täydellistä henkistä hyvinvointia sinun puolestasi. Sinulle voidaan tarjota ja antaa apua tilanteen parantamiseksi, mutta sen suurimman työn joudut tekemään sinä itse, sillä ei kukaan muu voi työstää asioita puolestasi.

        Oletko muuten puhunut näistä asioista kenenkään läheisesi kanssa? Joku luotettava ihminen lähelläsi voisi ehkä olla tukenasi.

        Ja lopuksi on vielä sanottava, että se hikkeys ei ole mikään negatiivinen asia. Oman tulevaisuutesi takia toivon, että jossain vaiheessa saat tartunnan ja sinusta itsestäsi tulee myös hikke. On nimittäin tosiasia, että hikkenä saisit paremmat eväät tulevaan elämääsi. Tämäkin fakta voi vituttaa, mutta ei se siitä muuksi muutu.

        Koetahan pärjätä kaikesta avautumisestani huolimatta. Tarkoitukseni ei ole dissata sinua.


    • crazy-mad-insane

      Ainoa ongelma, mikä sulla on, niin se ongelma on nimeltään asennevamma. Sunlaisia ihmisiä on ikävä kyllä tullut tavattua ihan liikaa. Tällaisille saat vääntää siitä kuuluisasta ratakiskosta asioita, mutta silti sama uhriutuminen ja muille vittuilu vaan jatkuu. Muuta asennettasi ennenkuin joku ns. pieksee susta paskat pihalle. Tollaisella käytöksellä se voi olla hyvinkin todennäköinen tapahtuma, ja sit on ihan turha itkeä, kun oman idioottimaisen käytöksen vuoksi tuli turpaan.

      • >Älä keksi sanottavaa.
        >Plagioi Oldielta.
        >Poista alkuperäistekstin kohteliaisuus ja avuliaisuus keskittyen negatiivisen puolen mahdollisimman aggressiiviseen ilmaisemiseen.
        >Saa suosiota 'räväkkänä todenpuhujana'.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2132
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      173
      1661
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1567
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1342
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1192
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1069
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1033
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      892
    Aihe