Google ja kännykät osaa näyttää panoraamoja. Osaako Ubuntu jo näyttää panoraamakuvia. Hugin niitä osaa tehdä. Helppo ratkaisu on siirtää ne Google kuviin.
Panoraamojen katselu
5
278
Vastaukset
- panoraamakuva
Mitähän sitten panoraamakuvalla mahdat tarkoittaa.
Kerran yhdellä kameralla tein panoraamakuvan. Kyllä minä sitä Mintissä katselin. - KaikkiToimiiAina
Myös Youtuben 360-asteen videot toimivat.
Panoraama joka yli 120 astetta on kivampi katsella siten, että kuvaa voi vierittää. Jos panoraama on 360 astetta tai pallopanoraama niin katseluun tarvitaan sopiva ohjelma. Itselle oli ylläri, että Google tunnisti jonkun panoraaman ja näytti sen oikein. Kameralla tehdyn näytti pitkänä nauhana. Ihan selvää ei itselle ole mikä on sopiva formaattii Googlelle ja koko. Isompia se ei suostu näyttämään. 16 bittisiä tiff tai png en ole edes yrittänyt,
- pingjapong
Kyllä sillä voi panodraamoja katsella kun tietää mistä nitä löytyy. Ei siihen mitään erikoislinssejä tarvita.
- tarviiko_kysyä
Kannattaa aina kokeilla ensin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481