Netti pankki...

pirremiinapas

Miksihän verkkopankkini ei toimi oikein, älkää sanoko etten osaa käyttää - osaan ja olen käyttänyt pankkia jo vuosikymmeniä, mutta nyt on sellainen ilmiö tullut ettei maksujani hyväksytä, vaikka tilillä on rahaa; sanokaa joko mie lähen polliisin puhheille...vai kinnostaisiko heitä mikään mikä liittyy netti asiointiin.

Toimiiko teidän verkkopankki aina moitteettomoasti?

38

763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Yksin-kertaisesti sitten:

      Apetit pakaste-vihannekset ja kasvikset, sekä Kukka-Kaali.
      300gr. ja 250gr. X 2.SF 300gr. X 1 SF.
      10-12 kpl. Kariniemen Kukon-Pojan paisti-leikkeitä 800gr.SF
      Vaihto-ehtona tar-tar leikattua laatu-naudan lihaa 2% 850gr.SF
      Leipinä Täysjyvä Ruis ja Vehnä 1 X 2vpl.SF
      Juustoportti Luomu-Kirnu-Voi SF
      Juustoportti Luomu-viili 6kpl.SF
      Valio Maito 3ltr. luomu rasvaton SF
      Viikon eväs.
      Maksaa mitä maksaa"
      -
      Höyryttäessä TODELLA paljon Valko-Sipuli-jauhetta Vihannes-kerrosten väliin.
      -
      Satunnaisesti Äitien Maksa-Laatikkoa vitamiinien vuoksi.
      Kaali-Kääryleitä huvin-vuoksi.
      -
      1 Rahkosen iso Omena SF
      1 Mandariini IL
      Karkeasti rouhittu Smoothie-sekoittimessa
      -
      1pss. 250gr. Pakaste-Mustikoita SF
      1pss. 500gr. Pakaste-Mansikoita SF
      1 Lohko Vesi-Meloni isoiksi suu-paloiksi leikattu IL
      - Kun pakasteet ovat sulaneet ja liemistyneet, sekoitetaan kaikki keskenään kauhalla kulhoon.
      Maksaa mitä maksaa.
      -
      Jouluna Ruokani lisääntyy Kinkulla ja Sillillä.
      Juomiini tulee Puna-Viiniä.
      -
      Keväisin Peruna.
      1-2 kertaa.
      -
      Aina jää eläkkeestä kuukausittain runsaasti säästöön.

      H.

      • Kuin-sekovihannekset

        "Aina jää eläkkeestä kuukausittain runsaasti säästöön."

        Voisit maksaa pirremiinaksen laskut koska olet tieto-kone-nero. Sen jälkeen teistä tulisi hyvä pari. Voisitte käydä samalla lääkepurkilla ja syödä yhteisiä sekovihanneksia.


      • Kuin-sekovihannekset kirjoitti:

        "Aina jää eläkkeestä kuukausittain runsaasti säästöön."

        Voisit maksaa pirremiinaksen laskut koska olet tieto-kone-nero. Sen jälkeen teistä tulisi hyvä pari. Voisitte käydä samalla lääkepurkilla ja syödä yhteisiä sekovihanneksia.

        "Kuin-sekovihannekset"

        Juu.
        Halusin vain kertoa että minun pankkini toimii hyvin.
        Pankki-aloitus kun on.
        Ja typerät kysymys-aloitukset ansaitsevat aina fiksun kommentin.

        H.


      • pirremiinaps
        Kuin-sekovihannekset kirjoitti:

        "Aina jää eläkkeestä kuukausittain runsaasti säästöön."

        Voisit maksaa pirremiinaksen laskut koska olet tieto-kone-nero. Sen jälkeen teistä tulisi hyvä pari. Voisitte käydä samalla lääkepurkilla ja syödä yhteisiä sekovihanneksia.

        Voisit mennä päivystämästä vaikka bensan hakuun Värtsilästä..


    • Heikunkeikku

      Kyllähän sitä aina joskus tulee häiriöitä, ettei laskunmaksu onnistu. Yleensä sivulla lukeekin, että on esiintynyt häiriöitä ja yritä hetken kuluttua uudelleen.

      En tiedä missä pankissa sinä kuleksit, mutta kuleksit sitten missä tahansa, niin soita pankkisi asiakaspalveluun ja kysy sieltä, että miksi verkkopankkisi ei toimi. Näin minä tekisin.

      Pankin oma asiakasneuvoja on tietävämpi, kuin poliisit. Eihän polliiisit ymmärrä mitään:)

      • pirremiinapas

        Ei välttämättä mitäänkään, mutta ei ihan kaikkea, ainakaan tietotekniikasta.

        Pitää ruveta pommittamaan pankkia..ei ei kovilla :)


    • Toimii hyvin, juuri kävin laittamassa muutaman laskun maksuun.
      En huomannut minkäänlaista vakoiluakaan.

      • pirremiinapas

        Se on hyvä kun toimii, mieki haluaisin että toimisi niin että laskut jotka syötän maksuun tulevat hoidetuiksi, eikä tule ilmoitusta laskuja ei hyväksytty..


    • noohjooh

      Ei ne aina toimi. Tuntuu että pankit ovat alttiit verkkohyökkäyksille. Nordea ja Danske bank ovat vähän väliä alhaalla, mutta on oma pieni pankki ollut myös tähtäimessä. Pimeästä, tai anonyymista verkosta voi muutamalla eurolla tilata jonkun nörden sotkemaan systeemiä.

      Onhan pankeilla tietty myös omia päivityksiä, tai palvelinhuoltoja, jolloin ei voi tehdä mitään pankkitunnuksilla. Viime vuoden kevään sellainen jäi mieleen, kun lasten piti hyväksyä opiskelupaikat tunnistautumalla, ja pankimme oli poissa pelistä.

      • noohjooh

        Ei tässä ole kuin kuukausi, kun tyttären piti maksaa laskuja. Ei päässyt millään sisään, ilmoitti että väärä käyttäjätunnus, vaikka tarkasti syötti. Eihän sinne voi kun kaksi kertaa kokeilla, kolmannen jälkeen joutuu hilautumaan pankkiin jota ei kiinnosta sun palveleminen (näin tuntuu, kun ei niistä saa rahaa ja palvelukin on nihkeätä).

        Kokeilin itse ja sama homma. Hetken päästä ilmestyi pankin sivuille ilmoitus häiriöstä jota korjataan. Varmaan joku verkkohyökkäys, koska kesti hetken heille itselleenkin tajuta ettei toimi.

        Eihän siinä mitään, nopeasti saavat aina sivuja toimimaan taas, harvemmin ne verkkohyökkäykset ovat edes suunniteltu tekemään muuta haittaa kuin estää pankkiin pääsyn. Jos joku häiriö kestää useampi päivä, kannattaa olla pankkiin yhteydessä.


      • pirremiinapas

        Yleisitä häiriö tilanteista tulee kyllä ilmoitus hetikin sivuille, mutta näitä yksityisiä mie en sulata, olettahan yhteiskuntakin että tässä nyt hoidetaan kaikki asiat digitaalisti, tai siis jo velvoittaa..


    • En.ole.minä.minä

      Minulla on oma pankki farkkujen vasemmassa taskussa sekä tietokonepöydän laatikossa omassa lippaassaan, aina käteistä saatavilla.
      Laskuja on maksa koskaan kuukauden vaihteessa tai puolessa välissä jolloin nettipankkien käyttö on vilkkaimmillaan. Muutaman irtolaskun joudun maksamaan silloin tällöin, joko etuajassa tai alle viikon jälkikäteen, joskus jopa huomautuksella syystä että lasku on jäänyt arkielämäni ja aivojeni ulkopuolelle, joka nyt ei ole rike eikä mikään.
      Kovin hunsvotti ja välinpitämätön en ole ollut koska mm lainatarjouksia satelee vähän väliä. En vaan itse ole keksinyt vielä, mitä voisin ostaa mahdollisilla lainoilla. Minulla on kaikkea, mm minut.

      • Sinähän olet kuin Zlatan. Paitsi että hänen vaimollaan on Zlatan, eikä muuta tarvitse.


    • yleensätoimii

      mene sinne pankkiin ja näytä miten teet, kertovat sitten missä menee vikaan

      liian hidas yhteys saattaa joskus aiheuttaa ongelmaa

      • pirremiinapas

        Lähin Nordea joko Joensuussa tai Savonlinnassa, molempiin n.100 -150 km, ei huvitta ajaa, ja olinhan minä jo kerran olevinaan opissa, ja hitot mie mitään oppia tarvia , osaan ihan unissani tämän laatuiset asiat. Niin - uusi henk. kohtainen pankki virkailija pyysi koneeni mukaan toimistolle Joensuuhun, no aattelin katsotaan ny mitä uutta muka tässä nyt on, mutta eihän se verkkopankki toiminut silloinkaan, ei edes avautunut.., mutta uskon että pankkiohjelmassa ei ole vikaa, vaan kyseessä on ulkopuolinen palvelun esto, joko käytetään Nordean tilejä muuntotileinä niin ettei sitä pankissa huomatakaan, ainakin Kiteellä on kassojen maksupäätteet usein rikki samoin kaupan tiloissa oleva pankkiautomaatti. Apteekkari kertoi että Kesälahden maksupääte ei toimi kunnolla, jne., jne. Liekö Elisan ja Telian "langoilla" liikaa roaming liikennettä..ainakin koneeni tapahtumienvalvonta ilmoittaa hurjaa roaming -liikennettä, vaikken asukaan rajalla.


      • aprikointia
        pirremiinapas kirjoitti:

        Lähin Nordea joko Joensuussa tai Savonlinnassa, molempiin n.100 -150 km, ei huvitta ajaa, ja olinhan minä jo kerran olevinaan opissa, ja hitot mie mitään oppia tarvia , osaan ihan unissani tämän laatuiset asiat. Niin - uusi henk. kohtainen pankki virkailija pyysi koneeni mukaan toimistolle Joensuuhun, no aattelin katsotaan ny mitä uutta muka tässä nyt on, mutta eihän se verkkopankki toiminut silloinkaan, ei edes avautunut.., mutta uskon että pankkiohjelmassa ei ole vikaa, vaan kyseessä on ulkopuolinen palvelun esto, joko käytetään Nordean tilejä muuntotileinä niin ettei sitä pankissa huomatakaan, ainakin Kiteellä on kassojen maksupäätteet usein rikki samoin kaupan tiloissa oleva pankkiautomaatti. Apteekkari kertoi että Kesälahden maksupääte ei toimi kunnolla, jne., jne. Liekö Elisan ja Telian "langoilla" liikaa roaming liikennettä..ainakin koneeni tapahtumienvalvonta ilmoittaa hurjaa roaming -liikennettä, vaikken asukaan rajalla.

        "uusi henk. kohtainen pankki virkailija pyysi koneeni mukaan toimistolle Joensuuhun, no aattelin katsotaan ny mitä uutta muka tässä nyt on, mutta eihän se verkkopankki toiminut silloinkaan, ei edes avautunut"

        Ymmärsin niin, että sinun koneellasi ei verkkopankki auennut ja pankin omat koneet toimivat. Jos asia on noin, niin silloin luultavasti on sinun koneessasi joku "esto" päällä Nordean sivuille. Lipsahtanut joku "täpy" asetuksiin, kenties.


      • Pirremiinapas
        aprikointia kirjoitti:

        "uusi henk. kohtainen pankki virkailija pyysi koneeni mukaan toimistolle Joensuuhun, no aattelin katsotaan ny mitä uutta muka tässä nyt on, mutta eihän se verkkopankki toiminut silloinkaan, ei edes avautunut"

        Ymmärsin niin, että sinun koneellasi ei verkkopankki auennut ja pankin omat koneet toimivat. Jos asia on noin, niin silloin luultavasti on sinun koneessasi joku "esto" päällä Nordean sivuille. Lipsahtanut joku "täpy" asetuksiin, kenties.

        Ei m itään täpyjä, jos tarkoitat itse täpyteltyjä asetuksia, ei, vaan palvelunesto se oli..

        Viskaan pian kaikki nämä laitteet nurkkaan ja siirryn kivikauteen ja liitutauluun.


      • aprikointia

        Älä viskaa, ei ole mahdollista nykypäivänä palata kivikauteen :)


      • pirremiinapas
        aprikointia kirjoitti:

        "uusi henk. kohtainen pankki virkailija pyysi koneeni mukaan toimistolle Joensuuhun, no aattelin katsotaan ny mitä uutta muka tässä nyt on, mutta eihän se verkkopankki toiminut silloinkaan, ei edes avautunut"

        Ymmärsin niin, että sinun koneellasi ei verkkopankki auennut ja pankin omat koneet toimivat. Jos asia on noin, niin silloin luultavasti on sinun koneessasi joku "esto" päällä Nordean sivuille. Lipsahtanut joku "täpy" asetuksiin, kenties.

        p.s.odotus salissa oli kyllä läppäri auki..asiakkaalla..hoiti kai omia pankkiasioitaan..


    • e.lä.mä

      Hoidan pankki asiat kotona. Netti pankki on jolla kaikki on netissä ei konttoreita , siis mikä pankki.

      Pankki ovat aina toimineet-- (minulla ei ole Nordeaa)

    • On nyt enemmän ollut ongelmia.
      En tiedä, olen vaan arvellut (siis vain minun arvelu), että pankkien tietokoneet on väliin ylikomittuneet, kun kaikki maksut on kortilla, kännyköillä ja tietokoneilla.
      Kerrankin tuli maksettua pari laskua kahteen kertaan, kun jok pätki.
      Onneksi oli verottaja ja sähköyhtiö, verottaja palauttaa automaattisesti ja sähköyhtiöstä soitettiin, että sopiiko, jos ylimääräinen siirretään seuraavaan laskuun.

      • Pirremiinapas

        Kyllä mieki olen saanut kahteen kertaan maksettuja maksuja pois, mutta nyt ei suostu maksamaan laskuja ollenkaan, vai onko koneessani joku "vika",,tai joku sellainen juttu ettei Secure hyväksy siksi laskuja; otin vasta viime viikolla uuden pankkisuojaus ohjelman käyttöön, tai suojaus ohjelman yksi osahan se pankkitoimintojen suojaus on.


      • Pirremiinapas kirjoitti:

        Kyllä mieki olen saanut kahteen kertaan maksettuja maksuja pois, mutta nyt ei suostu maksamaan laskuja ollenkaan, vai onko koneessani joku "vika",,tai joku sellainen juttu ettei Secure hyväksy siksi laskuja; otin vasta viime viikolla uuden pankkisuojaus ohjelman käyttöön, tai suojaus ohjelman yksi osahan se pankkitoimintojen suojaus on.

        Nyt en kyllä ymmärrä, mitä tarkoitat. Onko kyseessä VPN? Minullakin on, ei se estä omaa pankkiasiointia. Se estää seurannan. Onko lähipiirissäsi joku luottohenkilö, joka ymmärtää tietokoneita?


      • pirremiinapas
        suvenkorento12 kirjoitti:

        Nyt en kyllä ymmärrä, mitä tarkoitat. Onko kyseessä VPN? Minullakin on, ei se estä omaa pankkiasiointia. Se estää seurannan. Onko lähipiirissäsi joku luottohenkilö, joka ymmärtää tietokoneita?

        Niin tarkoitin että jos. tässä tapauksessa virustorjunta ohjelma huomaa ettei pankkiyhteys ole turvallinen, niin siksi esti maksut, esim feikkipankille, tai sivulle joka ei ole tutrvallinen, tai sitten sitten että tuolla on jossain serveri, jonka virtuaalikone koneeni on...en tiedä, vaan pistää miettimään..tai sitten mobiilimokkulan salasana on varastettu (murrettu) ja koneeni on auki muuallakin. .., kerran tuli ilmoitus ettei asetusten vaaihto ole luvallista, koska koneeni on organisaation hallinnassa..mikä veetun organisaatio muka...:(

        Onhan niitä osaajia DI tasoisiakin, muttei tässä ihan käden ulottuvilla, silloin kun ongelmat ovat päällä..paras kai laittaa nämä värkit jollekin tutkittavaksi....


    • Joskus nettipankki ei oikein toiminut, mielestäni siis,
      mutta syy löytyi lopulta kun maksoin riittävän monet karhukirjeet,
      aikani ihmettelin, kuin aina karhuttiin ja kun omasta mielestäni olin kaiken maksanut
      Tämä hätähousu kiireissään unohti huolehtia ja valvoa, että "Hyväksy"
      nappula tuli painettua.
      Ainakin osuuspankin sivu on muuttunut niin, että pitää mustata hyväksyttävät laskut ja sitten vasta etsiä tunnusnumerukset ja painaa hyväksy nappulaa.

      Nykyään toimii hyvin kun en hutikoi.

      Tuskin poliisi auttaa, kysele pankista, miksei homma pelitä.
      Poliisi nostelee vaan olkapäitään ja sanoo, että nyt rouva hyvä taitaa vähän höperöidä.

      • pirremiinaps

        Nimenomaan Nordean pankki ei toimi, mutta nyt maksan ne laskut O -pankissa jahka kerkeen, siellä ei ole ollut vielä mitään häiriöitä.
        Suomessa on herätty liian myöhään tämän kyber -turvallisuuden koulutukseen, osa poliiseista pitäisi kouluttaa pelkästään nettiroikollisuuden torjuntaan ja tutkintaan.

        Lapsiltani oli hävinnyt, hävinnyt rahaa tililtä nettissä tehtyjen korttiostojen jälkeen, tietysti pankki vai mikä luottokunta oli ne korvannut, mutta tapaukset kertoo että aina siellä on joku käsi ojossa ottamassa. Mie en osta koskaan netistä mitään pankkikortilla, jos en voi maksaa ostosta verkkopankin kautta olkuun ostamatta koko tuote.


      • pirremiinaps kirjoitti:

        Nimenomaan Nordean pankki ei toimi, mutta nyt maksan ne laskut O -pankissa jahka kerkeen, siellä ei ole ollut vielä mitään häiriöitä.
        Suomessa on herätty liian myöhään tämän kyber -turvallisuuden koulutukseen, osa poliiseista pitäisi kouluttaa pelkästään nettiroikollisuuden torjuntaan ja tutkintaan.

        Lapsiltani oli hävinnyt, hävinnyt rahaa tililtä nettissä tehtyjen korttiostojen jälkeen, tietysti pankki vai mikä luottokunta oli ne korvannut, mutta tapaukset kertoo että aina siellä on joku käsi ojossa ottamassa. Mie en osta koskaan netistä mitään pankkikortilla, jos en voi maksaa ostosta verkkopankin kautta olkuun ostamatta koko tuote.

        Käytän Nordean verkkopankkia, ei mitään ongelmia. Jos heillä on päivityksiä, tai muusta syystä palvelukatkoja, siitä on aina verkkopankin etusivulla ilmoitus. Kyse on nyt kyllä jostain ihan muusta.


      • pirremiinaps kirjoitti:

        Nimenomaan Nordean pankki ei toimi, mutta nyt maksan ne laskut O -pankissa jahka kerkeen, siellä ei ole ollut vielä mitään häiriöitä.
        Suomessa on herätty liian myöhään tämän kyber -turvallisuuden koulutukseen, osa poliiseista pitäisi kouluttaa pelkästään nettiroikollisuuden torjuntaan ja tutkintaan.

        Lapsiltani oli hävinnyt, hävinnyt rahaa tililtä nettissä tehtyjen korttiostojen jälkeen, tietysti pankki vai mikä luottokunta oli ne korvannut, mutta tapaukset kertoo että aina siellä on joku käsi ojossa ottamassa. Mie en osta koskaan netistä mitään pankkikortilla, jos en voi maksaa ostosta verkkopankin kautta olkuun ostamatta koko tuote.

        Seuraavan kerran, kun pääset niillä tunnuksillasi pankkiin, lähetä viesti sinne asiakaspalveluun, ja tiedustele, mistä häiriössä voisi olla kyse. He vastaavat mielellään.


      • pirremiinapas
        suvenkorento12 kirjoitti:

        Seuraavan kerran, kun pääset niillä tunnuksillasi pankkiin, lähetä viesti sinne asiakaspalveluun, ja tiedustele, mistä häiriössä voisi olla kyse. He vastaavat mielellään.

        Niin pitää tehdä, laitoin kyllä heti viestin muodossa kyselyn asiasta, mutta oli niin aikainen aamu etten saanut realiaikaista vastausta..minä kyllä kuvasin auki ollen sivun ja siitä voi joku muukin tarkistaa etten puhu omiani..

        Minusta on kumma kun sitten kirjauduttuani heti yritän uudelleen pööstä pankkiin tulee ilmoitus että suljimme jo liian kauan avoinna olleen yhteyden...miehän olin lopettanut sen yhteyden jo aiemmin itse.


      • tarkkanatäytyyolla
        pirremiinapas kirjoitti:

        Niin pitää tehdä, laitoin kyllä heti viestin muodossa kyselyn asiasta, mutta oli niin aikainen aamu etten saanut realiaikaista vastausta..minä kyllä kuvasin auki ollen sivun ja siitä voi joku muukin tarkistaa etten puhu omiani..

        Minusta on kumma kun sitten kirjauduttuani heti yritän uudelleen pööstä pankkiin tulee ilmoitus että suljimme jo liian kauan avoinna olleen yhteyden...miehän olin lopettanut sen yhteyden jo aiemmin itse.

        Nythän on asia niin, että olet joutunut Salaisten Akenttien muodostaman salaseuran uhriksi!
        Tämä Organisaatio on kaapannut kaikki nettiyhteytesi omaan käyttöönsä ja tyhjentävät parhaillaan pankkitilejäsi.
        Seuraava eläkkeesi on jo ohjattu ulkomailla sijaitsevaan Salaiseen Säästöpankkiin.

        Jos tutkit tarkasti asuntoasi, niin voit helposti huomata monta ylimääräistä johtoa kaikissa sähkölaitteissasi.
        Näillä tämä Salaseura pystyy seuraamaan tekemisiäsi aamusta iltaan.
        Ja sinun on ehdottomasti tarkistettava herätyskellosi takaosa:
        Siellä voi olla pieni atomidiodi, joka ohjailee uniasi ja saa sinut käyttäytymään oudolla tavalla.

        Eikä ole mitään takeita, vaikka se oman pankkisi henkilökunta olisi mukana tässä Salaliitossa...


      • pirremiinaps
        tarkkanatäytyyolla kirjoitti:

        Nythän on asia niin, että olet joutunut Salaisten Akenttien muodostaman salaseuran uhriksi!
        Tämä Organisaatio on kaapannut kaikki nettiyhteytesi omaan käyttöönsä ja tyhjentävät parhaillaan pankkitilejäsi.
        Seuraava eläkkeesi on jo ohjattu ulkomailla sijaitsevaan Salaiseen Säästöpankkiin.

        Jos tutkit tarkasti asuntoasi, niin voit helposti huomata monta ylimääräistä johtoa kaikissa sähkölaitteissasi.
        Näillä tämä Salaseura pystyy seuraamaan tekemisiäsi aamusta iltaan.
        Ja sinun on ehdottomasti tarkistettava herätyskellosi takaosa:
        Siellä voi olla pieni atomidiodi, joka ohjailee uniasi ja saa sinut käyttäytymään oudolla tavalla.

        Eikä ole mitään takeita, vaikka se oman pankkisi henkilökunta olisi mukana tässä Salaliitossa...

        Jätän omaan arvoonsa..


    • minulla on toiminut aina moitteettomasti, mutta asia riippuu pankkiryhmästä, toisilla enemmän häiriöitä kuin toisilla. poliisi ei asiaan voi sanoa mitään, mutta pankin asiakaspalvelun pitäisi auttaa, tietää ainakin jos verkkopankissa on jotain häiriötä.

      • pirremiinapas

        Olen soittanutkin, mutku ongelmat toistuvat, alkaa turhauttaa..


    • hyvähyvää

      Vaikea sanoa mitään, kun aloittaja on mestari alallaan. Yritän pahuuttani. Nordean Asiakaspalvelu on puh 02003000 paikallisverkko-tai matkapuhelinmaksu. Numero vastaa 24 tuntia vrk kaikkina päivinä vuoden ympäri. Helpompi tapa ehkäpä on Yleiset pankkiasiat: nordea.fi chat auki klo 8.00-22.00 (ma-pe). Henkilökohtaiset pankkiasiat (tunnistautuneena): verkko- tai mobiilipankissa 24/7.

      • pirremiinapas

        Kiitos, mutta ei mitään uutta.


    • On toiminut moitteetta. Aina ovat itseaiheutetut laskut ajallaan tulleet maksetuiksi

    • Hidasta.oli

      Erikoinen ongelma aloittajalla, olisiko uudessa suojausohjelmassa se vika. Onkohan pankin atk-henkilöllä hallinnassa juuri tämä suojausohjelma.
      Aktian verkkopankki ontuu nykyisin. Kun olen katsonut erääntyvät maksut, ja siirryn maksamaan laskuja-sivulle, ei anna siirtyä muuten kuin menemällä kokonaan verkkopankista ulos ja sitten takaisin. Samoin kävi muiden sivujen vaihdon osalta, eli kun halusin viestiä kirjoittamaan, niin taas ulos verkkopankista ja uudestaan sisään. Laitoin siitä viestin, mutta atk-tukihenkilö ei edes ymmärtänyt mitä tarkoitin. Sitä ongelmaa kesti muutaman päivän ja sitten tokeni toimimaan normaalisti. Mitään vahinkoa ei tapahtunut, kun yleensä hoidan laskut hyvissä ajoin, enkä viimetipassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3791
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      593
      3585
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3522
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      53
      2209
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2201
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      321
      1957
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1937
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      180
      1728
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      27
      1403
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1342
    Aihe