Sata autoa poltettu

Ruotsinterveisiä

Ruotsissa. Selvästi organisoitua, kuin terrorismia. Poliisi aikoo keskustella nuorten vanhempien kanssa ja ottaa yhteyttä sosiaaliviranomaisiin Varmaan huono vointi näillä lapsilla, pitää auttaa enemmän.

124

1561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • e.lä.mä

      Autoja on poltettu monia vuosia ei tässä puheet auta vaan samat toimet kuin nuorden kotimaissa, yksinkertaista ja halpaa.

    • kurilapasesta

      Nää mamuapinat pitää pampulla kouluttaa heti alussa. Vanhana Niillä aseet. Sit olot, kuin Syyriassa?

      • jhgj

        Onpas siinä vaarilla kommentit.
        Mitenkähän on vaarin omat lapset koulutettu, silloin 1970-luvulla, jos vaari vielä muistaa?


      • Lapsuusmuisto

        Kun olin lapsi, meidän kylällä oli yksi päästään seonnut nuori mies, joka huusi ja uhkaili pampulla, jos joku lapsi koulumatkalla noukki pudonneita omenia tontin rajalta.

        Vanhana sillä oli aseita ja niin vaan ampui itsensä.


      • silloin.ennen
        jhgj kirjoitti:

        Onpas siinä vaarilla kommentit.
        Mitenkähän on vaarin omat lapset koulutettu, silloin 1970-luvulla, jos vaari vielä muistaa?

        Vaarilla on aivan oikeat kommentit jos/kun polttajat on mamuja kuten todennäisesti ovat.
        1970 luvulla lapset koulutettiin/opetettiin jo kotona ettei muiden omaisuutta saa tuhota. Silloin ei näitä mamuterroristeja ollut vielä suvakkien toimesta tänne pilvin pimein rahdattu.


      • mummoX

        Persuvaarin lapsenlapset hokevat samoja rasistisia kommentteja ja ihan yhtä huonolla suomenkielellä kuin ”vaari” itse.

        Kumma sattuma. Taitaa olla koulutus sama. Eli kaikilla koulut kesken. Ei omena kauas puusta putoa.


      • nokialainensoimaan
        mummoX kirjoitti:

        Persuvaarin lapsenlapset hokevat samoja rasistisia kommentteja ja ihan yhtä huonolla suomenkielellä kuin ”vaari” itse.

        Kumma sattuma. Taitaa olla koulutus sama. Eli kaikilla koulut kesken. Ei omena kauas puusta putoa.

        Ölä mölise suvakiki. Koulutysta enemmän, kuin sinulka. Laoset ei pahaa tee. Toista sinun suvakin haalimat mamut?


      • silloin.ennen
        mummoX kirjoitti:

        Persuvaarin lapsenlapset hokevat samoja rasistisia kommentteja ja ihan yhtä huonolla suomenkielellä kuin ”vaari” itse.

        Kumma sattuma. Taitaa olla koulutus sama. Eli kaikilla koulut kesken. Ei omena kauas puusta putoa.

        mummoX, kerro mikä tosiasioiden sanomisessa/esiintuomisessa on rasistista, siis oikeasti, ei suvakkiaatteen pehmittämässä tosiasioita ymärtämättömässä päässäsi?


      • Hoitelevainomasi

        Kuka sulle on kertonut että ne olivat maahan muuttaneita? Itse arvelen niitten olevan ihan ruotsalaisten kansalaisten penskoja, jotka tappavat pitkäksi käyvää aikaansa pahanteolla.


      • Hoitelevainomasi kirjoitti:

        Kuka sulle on kertonut että ne olivat maahan muuttaneita? Itse arvelen niitten olevan ihan ruotsalaisten kansalaisten penskoja, jotka tappavat pitkäksi käyvää aikaansa pahanteolla.

        Tottahan toki ruotsalaisia aina tilanteen mukaan.
        Ruotsissahan saa kansalaisuuden heti kun tietää, että ruotsalaiset tanssivat juhannuksena kyykkyhyppyä "små grodorna ..." fallossymbolin ympärillä.

        SD on sitä mieltä, että yhden maan kansalaisuus pitää riittää.
        En minäkään oikein ymmärrä tätä kaksoiskansalaisuutta. Mihin ihminen tarvitsee kahden maan passia? Etenkään ne, jotka ovat pakolaisina muuttaneet pysyvästi Ruotsiin.
        Onhan se tietysti helpompaa mennä entisen kotimaansa kansalaisena sinne lomille tai asumaankin saaden silti Ruotsista kaikki avustukset, lapsilisät ja muut sinne, missä eläminen on halvempaa ... (vaikka on henkeään kaupalla sieltä paennut) ja sitten taas ruotsalaisena turistina tulla takaisinpäin ilmoittautumaan sossun luukulle ja sieltä käsinkin äänestää ruotsalaisissa vaaleissa.


      • Konstiseonsekin

        Tarkoitin kanta-, perusruotsalaisia eli syntyjään siitä maasta. Ne hulinoivat ehkä siksi, että hommeli saadaan näyttämään jonkun muun tekemältä.


      • silloin.ennen
        Hoitelevainomasi kirjoitti:

        Kuka sulle on kertonut että ne olivat maahan muuttaneita? Itse arvelen niitten olevan ihan ruotsalaisten kansalaisten penskoja, jotka tappavat pitkäksi käyvää aikaansa pahanteolla.

        Älä nyt suvakki pullaan tukehdu.
        Nuo arvailusi tyyliin, itse arvelen, on sellaisia joita et usko itsekään.
        Hulinoinnit, autojen poltot jne, mamujen tekosia, kuten nyttemmin on selväksi käynyt.
        Millaisia kiksejä saat puolustaessasi rikollisia laittomasti maahan tunkeutuneita?


      • Revisiitä-jososaat

        Missään ei sanottu että kostoksi hulinoineet rikollisjengit olisivat olleet maahanmuuttajia. Jotta onko sulla lukihäiriö vai joku muu ymmärtämisen vaje?


    • ruoskapuree

      Ruotsin poliisi otti heti ankaran linjan:
      Tekijöitä nuhdeltiin ja heiltä otettiin tulitikut ja sytkärit pois.

      Luulisi tällaisen jo saavan epäillyt katumaan tekosiaan ja hakeutuvan lähimpään luostariin katumusharjoituksiin.

      • Kyllä ne nyt siitä tokenee, kun statsministerikin oli vihaisen näköisenä murahtanut: Vad fan håller ni på med.
        Luulisi tuon nyt säikäyttävän ne pahimman kerran.

        Meidänkin kylällä oli viime yönä poltettu yksi auto.
        Laittaa vain epäilemään tuollaiset yksittäiset poltot, että ovat tilaustyötä ja vakuutus maksaa auton, missä olisi ehkä ollut tarvettaa kalliisiin remontteihin.


    • Voi.että

      Rikollis jengien organisoituja eli jengit kuriin, suomessakin moottoripyörä jengiä jotka kähinöivät keskenään.
      Viranomaisten puututtuva tosissaan, toivottovasti kiinniotettujen avulla johtaa tuloksiin.

    • mäkisentoveri

      Oliko joku näiden ammattimaisten mielenosoittajien testi tuleeko joku g7 maiden kokous tai jotain ruotsiin lähiaikoina siellä on ryhmää valmiina mellakoimaan ihan tavallisen svenssonin jälkikasvu harrastaa tätä voidaan lähteä sotkemaan junia kun muut menee leffaan, voidaan lähteä suurkaupunkiin kivittämään poliiseja sitä oli ennen 2000 lukua kun siellä vierailin sitä porukka ja mamuista apua.

    • Valintatulee

      Tuomion päivä koittaa ja valinnan vapaus iskee tulta !! Eihän kukaan viitti tommosta paska hommaa kauaa kattella !! Svedut viel miettii , kohta lähtee kaikki saaatanan ""partalapset ja kilin nussijat eikä tarvi saattolentoo , uskokaa vaan !!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Eihän tuota kun ei varmaksi tiedä ketkä niitä polttaa.
        Yhtä hyvin voi näin vaalien alla olla tarkoituksena lietsoa mamuvihaa ja kalastaa ääniä SD:lle.
        Yhtä hyvin voivat myös olla ihan ruotsalaisia vasemmistoanarkisteja.


      • e.lä.mä
        Tellukka kirjoitti:

        Eihän tuota kun ei varmaksi tiedä ketkä niitä polttaa.
        Yhtä hyvin voi näin vaalien alla olla tarkoituksena lietsoa mamuvihaa ja kalastaa ääniä SD:lle.
        Yhtä hyvin voivat myös olla ihan ruotsalaisia vasemmistoanarkisteja.

        Et kai ole nähnyt tv ohjelmaa Malmösta. TV oli kaupungilla ja filmasi tuli suuri BMV ajaja sanoi täällä ei saa filmata tämä on minun aluetta.

        Todessa rikolliset hallitsevat monessa kaupungissa osia alueita, jos jotain tapahtuu kukaan ei ole nähnyt mitään, luulen tämä koskee koko Ruotsia.

        Tellukka täytyy olla rehellinen elämässä. Autoja palaa joka yö!


      • e.lä.mä kirjoitti:

        Et kai ole nähnyt tv ohjelmaa Malmösta. TV oli kaupungilla ja filmasi tuli suuri BMV ajaja sanoi täällä ei saa filmata tämä on minun aluetta.

        Todessa rikolliset hallitsevat monessa kaupungissa osia alueita, jos jotain tapahtuu kukaan ei ole nähnyt mitään, luulen tämä koskee koko Ruotsia.

        Tellukka täytyy olla rehellinen elämässä. Autoja palaa joka yö!

        Kyllä minä tiedän, että Ruotsissa tapahtuu paljon enemmän kuin mitä mediassa kerrotaan.


      • Tellukka kirjoitti:

        Kyllä minä tiedän, että Ruotsissa tapahtuu paljon enemmän kuin mitä mediassa kerrotaan.

        Täälläkö sinä oletkin. Olen ihmetellyt minne katosit 60 palstalta.


      • mielikki.mummo kirjoitti:

        Täälläkö sinä oletkin. Olen ihmetellyt minne katosit 60 palstalta.

        Pääsin luokaltani just ennen Juhannusta.
        Sitten minut kidnapattiin Suomeen parin tunnin varoitusajalla suoraan synttäreiltäni ja pyöriteltiin jokunen viikko ympäriinsä siellä. Sitten laskeuduin taas paikalleni tähän nojatuoliini.


    • samaantähtää

      Kansankodin valtaa mamut. Harjoittelevat.Katso palestinalsisia ja Syyrian kapinallisia..

      • Näin.hän.kertoi

        Mona Walter kertoi, että imaamien mukaan vääräuskoiset häviävät, koska Allah järjestää niin. Islamninuskoiset ovat jumalansa Allahin välikappaleita ja siksi saavat palkinnon paratiisissa. Heille kelpaa vääräuskoisten raha kyllä, mutta mikään muu ei, Väärauskoiset hävitetään.


    • Empä.tiedä

      Organisoitua, ei välttämättä laaja organisaatio joka pystyy saamaan paljonkin pahaa aikaan.

    • Simppa61

      Ei muuta kuin silmukka kaulaan ja puuhun, eiköhän ala väheneen.

      • Kehity

        Miten koet olevasi paree kuin pahantekijät?


    • e.lä.mä

      Omat lapseni kävivät koulut ja yliopistot viisi lapsenlasta, omat talot jne. Olemme asuneet aina omakotitaloissa. 1970 eiollut nykyisiä maahanmuuttajia tietenkin luultavasti paljon suomalaisia vankiloissa. Suomalaisien kanssa olen ollut vähän tekemisissä, alussa tietenkin töissä kun lähes kaikki olivat suomesta Saabilla, jo kuukauden jälkeen sain hyvän työn kielikin luisti hyvin 2 vuoden jälkeen lopetin olin telakalla sen jälkeen kromitehtaalla ja sitten Volvo Aero. Olen hyvin tyytyväinen lesken elämään. Tulee paljon ajateltua vanhoja aikoja niinkuin Tekin luulen kyynel tulee muistoissa.

      PS. En ole Ruune! En ole asunut Suomessa yli 48 vuoteen.

      • e.lä.mä

        Unohtui olin 3 viikkoa pareri-tehtaalla Holmen.


    • Pertikk

      Ruotsissa on paljon maahanmuuttajia niin on myöskin saksassa että monessa muussakin maassa, en ole kuullut että muualla olisi samalla tavalla levotonta kuin ruotsissa, vai onko levottomuus heillä kotoperäistä.ammutaan ihmisiä autojen polttamisen lisäksi.

      • Jos niistä ei ole kuullut, niin ei se ole sen merkkinä, etteikö tapahtuisi.
        Suomeenkin kulkeutuu täältä vain se tieto, mitä suuremmat ruotsalaiset lehdet kirjoittavat. Vain se.


    • monikulttuuria

      Ruotsin poliisi selittää, että nyt on koululapset tulleet lomilta( niissä lähtömaissa voi kyllä ihan turvallisesti lomailla), niin vähän taas merkkaillaan reviirejä. Nyt olis ihan hyvä vangempien varovasti jutella koululasten kanssa Ruotsin säännöistä. Kyllä se tuo monikulttuuri rikastuttaa ainakin henkisesti, jos nyt omaisiutta ja rahaa palaakin. Sinne vihervasurit opintoretkelle.

      • Nii just.
        Ja Ruotsin poliisi merkkasi reviiriään tanssimalla virka-asuissaan seksuaalivammaisten hipaloissa.


    • niinkyllästynytniihin

      Siitä vaan mamuja ottamaan ja tuhoamaan euroopan maita. Kohta me ei uskalleta liikkua enää missään. Saa koko ajan pelätä terroristeja.
      Lintukotomme on tuhottu. Ei terroristeille mikään meinaa mitään. Laki ei koske heitä.
      Teveydenhoitokin menee niillä kaiken edelle..
      Sopikoon keskenänsä oman maansa asiat. Tulevat muualle elätettäviksi.
      Itsehän ovat asiansa sotkeneet. Puolustaisivat omaa maataan.

      • Tuumailua

        Maailmassa ei ole enään lintukotoa, kehäkolmosen ulkopuolella on liiankin rauhallista kun pysyy kotona ei näe mitä ulkona tapahtuu, tv kanavaa voi vaihtaa jos siinä näkyy matuja.


    • monikultturisuutta

      Onko peli menetetty.. Suvakit huokailee ymmärtävästi!

      • Jo.vain

        Mitä se meille haittaa kun emme anna mennä ruotsin malliin.


      • xpma

        Mitäpä jos tenava palaisit omalle palstalle.....


      • Meillä.on.jo
        Jo.vain kirjoitti:

        Mitä se meille haittaa kun emme anna mennä ruotsin malliin.

        poliisin kertoman mukaan näissä mamuissa yli 900 tunnistettua jengiläistä, ja lisää tulee koko ajan.


      • siis.SuomessaKIN

        että turha tuudittautua uneen.


      • stoppikokonaan
        siis.SuomessaKIN kirjoitti:

        että turha tuudittautua uneen.

        Kuka tässä uneen tuudittautuu. Nyt vaan kaikki jotka voi palauttaa, heti sinne kotimaihinsa , eikä ainuttakaan uutta enää ikinä. Telkkarissa kyllä näytettiin miten oltiin haettu 100 syyrialaista taas Suomeen. Mikään muu maa ei noita kiintiöitään enää noudata. Mykkänen haluaa lisää, menisi nyt sinne poliisin avuksi. Pahimmat sotilaat ja rikolliset Ruotsi ohjasikin Suomeen 2015.


    • vittuuntunutveronmaksaja

      Tämä tulee olemaan myös Suomen kohtalo kiitos näille vihervasuri siiderilehmille ja mustan munan homovaareille :( Vihreät ja vasemisto muiden sikailija puolueiden apinoisen omanedentavoitelijoiden takia Suomi on kohta Lähi-itä... Ja toivon sydämestäni että näiden suvakkivajakkien lapset raiskataan, saavat oppia mitä on suvaitsevaisuus jonka maksatitte suomalaisten selkänahalla, hetken ahneudenne vuoksi.

    • Härskiä.touhua

      Autopalot ovat ruotsin demokraattien järjestämät, meilläkin persut alkavat kohta polttelemaan autoja.

      • Mistä tiedät varmaksi?
        Olitko paikalla? Ovathan voineet olla vasemmistolaisia kapitalismin vihaajia. Ovat voineet olla vihreitä autojen vihaajia.


      • Se on selvä että ruotsin demokraatit hyötyvät autopaloista, ovat oikeesti tyytyväisiä koska se näkyy todennäköisesti vaalituloksissa siis ansaisematonta hyötyä, meillähän persut hyötyvät maahanmuutosta, jos muuttoa ei olisi niin millä he ajaisivat puolueen asiaa.


    • suvakitriemussa

      Mamut näyttää valtaansa. Vittuilua poliisille..

    • Ruotsissa

      luultiin, että saadaan uusia orjia riistettäväksi, ja että ruotsalaiset voivat jatkaa aatelisen
      ylemmyyden-tuntoisina edelleen alistamistaan. Niinhän he ovat suomalaisille tehneet.

      Vaan toisin-päin kävikin. Uudet maahantun-keutuneet ovat tulleet voittamaan, alistamaan ja tappamaan ruotsalaiset.
      Raha ainoastaan islamin-uskoisille kelpaa, ja valmiiksi rakennetut kaupungit.

      • Kova.kovaa.vastaan

        Saamattomuutta laittaa tuhoojat kuriin,


    • onko_samaa_jengiä

      Ranskassa on myös poltettu paljon autoja - jopa tuhansia.
      Yleensä poltettu alueilla joissa on paljon köyhlistöä ja maahanmuuttajia.

    • e.lä.mä

      Suomen poliisit ovat toista luokkaa tuskin olisi niin Suomessa vaikka suhteellisuus olisi samaa luokkaa kuin Ruotsissa tänään.

      • Olette.mamujen.armoilla

        Joo tarvitaan talvisodan henkeä, ruotsalaisilla ei ooo olna sotia satoihin vuosiin.


      • e.lä.mä
        Olette.mamujen.armoilla kirjoitti:

        Joo tarvitaan talvisodan henkeä, ruotsalaisilla ei ooo olna sotia satoihin vuosiin.

        Saksalaiset jaRuotsalaiset hoitivat asian että Suomi on tänään!!!!

        Suomalaiset olivat itäkarjalassa ja tappoivat venäläisiä leireillä, ei ollut Suomi aivoissa.


      • e.lä.mä
        e.lä.mä kirjoitti:

        Saksalaiset jaRuotsalaiset hoitivat asian että Suomi on tänään!!!!

        Suomalaiset olivat itäkarjalassa ja tappoivat venäläisiä leireillä, ei ollut Suomi aivoissa.

        https://www.youtube.com/watch?v=cf6Re3fNU-M.


        Suomen historia on nollaa.


    • Rinta.rottinkilla

      Menkää marssimaan Turkuun , kenen rivissä ?

      • Hullut

        suvakit marssivat tietenkin sen puukkomurhaajan puolesta. paloma etunenässä.


      • Hyh.hyh

        Joukkomurmaaja ?
        Lähinnä mielihäiriöiden sekopää, ei tervejärkinen kuvittele saavansa jotain sanomaa perille heilumalla puukon kanssa.
        Tapauksen tiimoilta käytiin melkein vuosi oikeuden käyntiä, viimein todettiin tapauksen olleen jonkin asteiden terrori isku,
        Tuomion kärsittyään, todennäköisesti pidetään jossain mielenvikaisten laitoksessa.


      • Hyh.hyh kirjoitti:

        Joukkomurmaaja ?
        Lähinnä mielihäiriöiden sekopää, ei tervejärkinen kuvittele saavansa jotain sanomaa perille heilumalla puukon kanssa.
        Tapauksen tiimoilta käytiin melkein vuosi oikeuden käyntiä, viimein todettiin tapauksen olleen jonkin asteiden terrori isku,
        Tuomion kärsittyään, todennäköisesti pidetään jossain mielenvikaisten laitoksessa.

        No onkos mitkään heidän jumalansa nimissä tehdyt kauhuteot täysijärkisten hommaa heidä omissa kotimaissaankin.
        Niitä mielenvikaisia jumalanhullujahan ihmiset sieltä pakoon lähtevätkin ja sitten avosylin otetaan vastaan tänne ne hullutkin perässä.
        Onkos nuokaan autojen polttamiset täysijärkisen hommaa ja monet muut kummajaiset.


    • Tellukkapliis

      Tellukka tee uusi ketju jossa kerrot Ruotsin matu tilanteesta. Jos se avaisi suvakkien silmät.

      • Olen.suvakki

        Uutislähteet kertoo tarpeeksi,
        Olisi ylvään näköistä kun Halla-aho natsi-univormussa kiiltävät saappaat jalassa marssisi Suomen Sisulaisten ja pahjoimaisten vastaritaliikkeen ynnä persujen kanssa turun kyseenalaisen terrorin vuosimuiston innoittamana Turun keskustassa, toivottovasti suvaisevat vetävät heitä turpaan.


      • Olen.suvakki kirjoitti:

        Uutislähteet kertoo tarpeeksi,
        Olisi ylvään näköistä kun Halla-aho natsi-univormussa kiiltävät saappaat jalassa marssisi Suomen Sisulaisten ja pahjoimaisten vastaritaliikkeen ynnä persujen kanssa turun kyseenalaisen terrorin vuosimuiston innoittamana Turun keskustassa, toivottovasti suvaisevat vetävät heitä turpaan.

        Se turpiin vetäminen se vasta suvaitsevaiselta näyttäisikin.
        Oikein sitä tyylipuhdasta suvaitsevaisuutta.


    • varosanojasi

      Mointako ihmistä Halla-aho on tapattanut ? syyllistyt kunnian loukkaukseen ja vihapuheeseen, ilmiannan sinut tästä viestistäsi. Jokaisella on oikeus sanoa mielipiteensä turvapaikkaturismista.

      • Hyh.hyh

        Halla-aho on tuomittu rasistisista vihapuheista, kuten useimmat persujen johdosta lisäksi Halla-aho kuuluu äärijärjestö Suomen Sisuun.
        Persut koostuu kyseen alaisista äärijärjestöjen aineksista, miten kunniallinen suomen kansalainen hyväksyy kyseisen toiminnan, nämä järjestöt toimivat nippanappa rajalla jonka viranomaiset hyväksyvät.


      • Hyh.hyh kirjoitti:

        Halla-aho on tuomittu rasistisista vihapuheista, kuten useimmat persujen johdosta lisäksi Halla-aho kuuluu äärijärjestö Suomen Sisuun.
        Persut koostuu kyseen alaisista äärijärjestöjen aineksista, miten kunniallinen suomen kansalainen hyväksyy kyseisen toiminnan, nämä järjestöt toimivat nippanappa rajalla jonka viranomaiset hyväksyvät.

        Onkos ketään vielä tuomittu "suvaitsevaisten" vihapuheista persuja kohtaan? Pitäisi kyllä jo. Vihapuheista, joita ei ole aivan vähän tälläkin palstalla. Selviä uhkailujakin.
        Aivan yhtä rasistista ja kansankiihottamista sekin.


      • Hyvin-sanoit

        ja me jotka näemme asian toisin kuin suvakit, saamme jatkuvasti kärsiä noiden ymmärtämättömien suvakkien viesteistä!


    • Joukkosurmaaja

      Tämä on monien muidenkin mielipide:

      "Tervejärkinen ei kuvittele saavansa jotain Allahin sanomaa perille heilumalla puukon kanssa ja tappamalla ihmisiä.
      Tapauksen tiimoilta käytiin melkein vuosi oikeuden käyntiä, viimein todettiin tapauksen olleen jonkin asteiden terrori isku, Hampaatonta touhua Suomessa, maksaa silti paljon!

      Tuomion kärsittyään, todennäköisesti pidetään jossain laitoksessa täysihoidossa lihomassa meidän veronmaksajien rahoilla."

      • tuskinpa_vaan

        Oletko harkinnut omaa mielipidettä ??


      • tuskinpavain-onhullu

        Tuo puolustaa sitä murhaajaa, kasi ihmistä otti hengiltä ja kahdeksaa muuta vielä yritti tappaa, ne 8 haavoittui.


      • Näekaikkipuolet

        Hulluja on paljon suomalaisissakin ja silti, vaikka heitä ei ole sekoitettu uskonnoilla ja sellaisilla opeilla, että länsimainen kulttuuri on jotenkin huono ja paha juttu. Vähemmästäkin nuori, joka ei tiedä vielä mistään mitään, sekoaa.


    • Rauhallisesti.sujuivat

      Turku ilman natseja kulkue oli moninverroin suositumpi kuin persumielinen pohjoimainen vastarintaliike.

      • nii..sinun

        mielestäsi!


    • Haudankaivaja09

      Kovempi rangaistus niin loppuisi tämmöiset hölmöydet. Vaikka on kyse lapsista niin henki pois heti silloin oppii muut lapset miten voi käydä.

      • Eijunalauta

        No sulta se henki on näköjään hävinnyt jo vaikka siinä hölmöjäsi höpiset.


    • ...tana ! Että keljuttaa kun yöllä ajoin pönttöön. Hirveä sakkolappu lujahtaa lähiaikoina luukusta.
      Juur maksettu huollot, katsastukset, vakuutukset, ...tana kun mä oon pahalla päällä, mitä helvettiä ne siellä polttaa, tulis tänne ja polttais ton mun auton!!!!!
      Näpit irti mun Hondasta! 😬 pöntöt! 😏

      • Niin mitä?

        """... tulis tänne ja polttais ton mun auton!!!!!"""
        """Näpit irti mun Hondasta!"""

        Onko sinulla siis auto ja Honda?


    • Tämä.ilmennyt

      Huume takavarikointi ja rikollisliigat syy autopaloihin, ruotsin demokraatit iloitsivat suotta kun ei ollutkaan maahanmuuttajien syy.

      • Hah hah!
        Ja maahanmuuttajatko eivät muka voi kuulua huumerikollisiin ja rikollisjengeihin?
        Niissä piireissä ne huumeet vasta kiertää jos missä. Kyllä niillä on omat rikollisjenginsä niilläkin.


      • Tellukka kirjoitti:

        Hah hah!
        Ja maahanmuuttajatko eivät muka voi kuulua huumerikollisiin ja rikollisjengeihin?
        Niissä piireissä ne huumeet vasta kiertää jos missä. Kyllä niillä on omat rikollisjenginsä niilläkin.

        Eikös ne ole huumejengit ole itäblokin maahanmuuttajien hommia.

        Oli surkeaa katsoa eilen kolmea korven nuorta yhdeltä tipahti pikkulusikka, siitä päättelin humalatilan laadun.

        Mielestäni huumejengit ovat alhaisinta saastaa.


      • Ilmenny

        Huumejenkeihin voi kuulua ketä tahansa ja minkämaalaisia tahansa, radiosta kuuntelin kuinka ruotsin demokraatittien suosio muka nousi autopolttojen takia tai näin annettiin ymmärtää että olisi liittynyt maahanmuuttajiin. Meillä persujen politiikka liittyy maahantulijoihin jonka avulla ratsastavat, ääntä pitävät mutteivat pysty vaikuttamaan maahanmuuttoon sen hoitavat muut tahot. Ei suomessa ole mitenkään enään maahantulijoista johtuvaa ongelmaa kuin aiemmin, jos näin jatkuu euroopassa ja meillä ei syytä senkummempaan huoleen.


      • Turhasti maahanmuuttajia syyttäneet.
        Aivan ruotsalaisiahan nämä olivat, poliisin vanhoja tuttuja :19-vuotias Alan Hussen, 18-vuotias Mohannad Ali Easari, 20-vuotias on Dahud Kavak. Varmasti yhtä ruotsalaisia loputkin, kunhan saadaan kiinni.


      • He-ylistävät-Allahia

        Imaamit moskeijoissaan kiihottavat heidät jo lapsina ja nuosrina 'vääräuskoisina' pitämiään kansoja vastaan, ja sanovat heille, että Allah estää vääräuskoisia kansoja ampumasta heitä.
        Että he saavat murhata vääräuskoiset ja saavat palkan taivaassa, kun auttavat Allahia.

        "Ulkomaan uutiset IL:
        Poliisi ampui veitsen kanssa poliisiasemalle hyökänneen miehen Barcelonassa
        Tänään klo 9:54 (muokattu klo 13:45)
        Barcelonan esikaupunkialueella tapahtui aamulla veitsi-isku.

        Katalonian poliisi kertoi maanantaina Twitterissä ampuneensa veitsellä aseistautuneen miehen. Mies oli hyökännyt Cornellà de Llobregat'n poliisiasemalle hieman ennen kuutta aamulla.

        Tviitissä kerrotaan, että epäilty oli yrittänyt hyökätä poliisien kimppuun.

        Espanjalaismedian poliisilähteiden mukaan epäilty on 29-vuotias algerialaistaustainen mies, joka oli muun muassa La Vanguardia -lehden mukaan hyökätessään ylistänyt jumalaa arabiaksi. El Pais -lehden mukaan poliisi oli yrittänyt ennen ampumista taltuttaa miehen muin keinoin.

        Myöhemmin maanantaina poliisi tiedotti tutkivansa tapausta terrorismina. Lisäksi poliisi kertoi, että hyökkääjän käyttämä teräase oli "huomattavan suuri".

        Barcelonassa tuli viime perjantaina kuluneeksi vuosi siitä, kun terroristi ajoi pakettiautolla päin ihmisjoukkoa kävelykatu La Ramblalla surmaten 15 ihmistä"


    • Viattomia-vauvoja-tape-

      taan kohtuun, mutta puukko kädessä juoksevaa murhaajaa, joka sai jo kaksi hengiltä, ja kahdeksaa yritti ja haavoitti pahasti ..niin häntä ei sitten ammuta siihen paikkaan.
      Vaan aletaan ''epäillä'' häntä kahdesta murhasta ja kahdeksasta haavoittamisesta.
      Sitten häntä aletaan pitää täysihoidossa Suomessa meidän rahoilla.

      Oikeustaju on kadonnut ihmisiltä.

      • Jotain.laitaa

        Tuosta on jauhettu vuosi, kyllä luulisi riittävän.


      • Imaamit_moskeijoissaan

        Imaamit moskeijoissaan kiihottavat nuorensa jo lapsena meitä vastaan, he ovat selvillä pohjoismaiden löysistä lakipyhälistä, he tietävät ettei saa "epäiltyä" ampua. Sen he laittavat Allahin ansioksi, sanovat *Allah järjestää niin ettei sinua silti ammuta, vaikka tapat vääräuskoisia! Ja Allah järjestää niin että he antavat sinulle ruokaa. hoitoa ja rahaa. Sitten voit taas tappaa niitä vääräuskoisia!*


    • Ei nämä mitään lapsia ole. 20 v ja niistäkin varmaan ainakin puolet vanhempia mitä kertovat :) Pois vaan maasta ja ei paluuta eurooppaan. Kerran näillä energiaa riittää niin tehköön sitä omaa maata paremmaksi. Suvakit voi mennä sinne maahanmuuttajina niin näkevät miten ihanasti ne kohtelee teitä :D

      • Olen.suvakki

        Suomessa on 92 % suvaitsevaisia ( suvakkeja ) enemistö päättää mitä tehdään.


      • Olen.suvakki kirjoitti:

        Suomessa on 92 % suvaitsevaisia ( suvakkeja ) enemistö päättää mitä tehdään.

        Ja silti perussuomalaiset saivat viime eduskuntavaaleissa 17,6 prosenttia ja eikös se noussut toiseksi suurimmaksi puolueeksi.
        Ajatella, että niinkin monet suvaitsevaiset äänestivät persuja.


      • totuustämä
        Olen.suvakki kirjoitti:

        Suomessa on 92 % suvaitsevaisia ( suvakkeja ) enemistö päättää mitä tehdään.

        Kaikissa kyselyissä yli 80 %.haluaa rajoittaa huomattavasti maahan muuttoa ja tehostaa palautuksia.


      • suvakeille.toivon
        Olen.suvakki kirjoitti:

        Suomessa on 92 % suvaitsevaisia ( suvakkeja ) enemistö päättää mitä tehdään.

        Kyllä sillä vähemmistöllä oikeuksia ja ääni on.
        Tuo suvakkien määrä ei varmasti ole realistinen. Lienee suvakkien (vähä-älyisten) märkä päiväuni.


      • roletaari
        Olen.suvakki kirjoitti:

        Suomessa on 92 % suvaitsevaisia ( suvakkeja ) enemistö päättää mitä tehdään.

        Väittämä on suvakkien epätoivoista suojautumista tosiasioita vastaan. Muistuttaa hurmoshenkistä lahkolaisuutta.

        Maahanmuuttokriittisyys ei ole persujen yksinoikeus! Onko tämä niin vaikea ymmärtää.
        Tosin kokoomus > demarit kierrosta irronneena enää ei ole jäljellä muita vaihtoehtoja mutta se johtuu demarien nykyisestä svedutus-mamutus linjasta.

        Sinänsä valitettavaa, että tärkeät, yhteiskunnalliset ilmiöt jäävät yhden mamutushöhellyksen varjoon.


      • Olen.suvakki

        Ilman muuta maahanmuutto oltava hallinnassa muttei tarvitse alkaa provosoimaan, palautettavia palautetaan jopa Afganistaniin vaikka on luokiteltu vaaralliseksi maaksi palauttaa, se antaa kuvan tehokkuudesta,


      • perusasioita
        Olen.suvakki kirjoitti:

        Ilman muuta maahanmuutto oltava hallinnassa muttei tarvitse alkaa provosoimaan, palautettavia palautetaan jopa Afganistaniin vaikka on luokiteltu vaaralliseksi maaksi palauttaa, se antaa kuvan tehokkuudesta,

        Tuolla logiikalla jokainen afganistanilainen on oikeutettu turvapaikkaan. Siellä on paljon turvallisiakin alueita . Sota eikä köyhyts ei ole turvapaikan syy, pitää olla todistettu henkilökohtainen vaino. Kolme oikeusastetta on asian tutkinut, etkö luota Suomen oikeuslaitokseen ?


      • Olen.suvakki
        perusasioita kirjoitti:

        Tuolla logiikalla jokainen afganistanilainen on oikeutettu turvapaikkaan. Siellä on paljon turvallisiakin alueita . Sota eikä köyhyts ei ole turvapaikan syy, pitää olla todistettu henkilökohtainen vaino. Kolme oikeusastetta on asian tutkinut, etkö luota Suomen oikeuslaitokseen ?

        Luotan viranomaisiin jotka toimivat annettujen ohjeiden mukaan, en tiedä afganistanin olosuhteita enkä usko suomessa kovinkaan yleisesti tietävän, siellä tapahtuu päivittäin talibanin terrori iskuja joissa kuolee tavallisesti kymmeniä jopa satoja, en kovin mielellään vierailisi siinä maassa.
        Joillekkin myönnetään turvapaikka, miksi pidetään meteliä tai oikeesti persumieliset pitävät meteliä muttei normaali kansalainen pidä vaikka ymmärtävät ongelman


      • Olen.suvakki kirjoitti:

        Luotan viranomaisiin jotka toimivat annettujen ohjeiden mukaan, en tiedä afganistanin olosuhteita enkä usko suomessa kovinkaan yleisesti tietävän, siellä tapahtuu päivittäin talibanin terrori iskuja joissa kuolee tavallisesti kymmeniä jopa satoja, en kovin mielellään vierailisi siinä maassa.
        Joillekkin myönnetään turvapaikka, miksi pidetään meteliä tai oikeesti persumieliset pitävät meteliä muttei normaali kansalainen pidä vaikka ymmärtävät ongelman

        Ja sitten jotkut suvakit alkavat itkemään, että ketään ei saa lähettää Afganistaniin tapettavaksi, jos joku talibaaniksi todettu aiotaan toimittaa takaisin kotiinsa.
        Halutaanko siis väkisin Suomeenkin terrori-iskuja, joissa kuolee kymmeniä ja satojakin ihmisiä.


      • bobgeldof
        Olen.suvakki kirjoitti:

        Luotan viranomaisiin jotka toimivat annettujen ohjeiden mukaan, en tiedä afganistanin olosuhteita enkä usko suomessa kovinkaan yleisesti tietävän, siellä tapahtuu päivittäin talibanin terrori iskuja joissa kuolee tavallisesti kymmeniä jopa satoja, en kovin mielellään vierailisi siinä maassa.
        Joillekkin myönnetään turvapaikka, miksi pidetään meteliä tai oikeesti persumieliset pitävät meteliä muttei normaali kansalainen pidä vaikka ymmärtävät ongelman

        Sehän tässä jossakin määrin "närästää" että hetikohta kun on turvapaikka varma,voikin lähteä sinne "turvattomaan" kotimaahansa lomailemaan? Parhaimmillaan kuukausikaupalla "lomailemassa" ja Oy Suomi (pölhölä) maksaa...Arvelen että niillä tuloilla elelee kuin Kroisos barbaarimaissa! Ei juurikaan tarvitse ihmetellä miksi tännne Pohjolan perukoille asti hakeutuivat!


      • Olen.suvakki
        Tellukka kirjoitti:

        Ja sitten jotkut suvakit alkavat itkemään, että ketään ei saa lähettää Afganistaniin tapettavaksi, jos joku talibaaniksi todettu aiotaan toimittaa takaisin kotiinsa.
        Halutaanko siis väkisin Suomeenkin terrori-iskuja, joissa kuolee kymmeniä ja satojakin ihmisiä.

        Tuskin kukaan itkee tosissaan, enkä usko ihmisten vaivaavan mieltään tulijoiden takia jos palautetaan sillä siisti, turvapaikan saaneet kai yritetään kotouttaa.


      • Olen.suvakki kirjoitti:

        Tuskin kukaan itkee tosissaan, enkä usko ihmisten vaivaavan mieltään tulijoiden takia jos palautetaan sillä siisti, turvapaikan saaneet kai yritetään kotouttaa.

        Onhan näitä symppiksiä itkijöitä ja ihan varmasti Suomessakin, tietämättä edes mitä mies on tehnyt kun häntä ollaan viemässä kotiaan.

        https://www.expressen.se/gt/elin-ersson-21-stoppade-utvisning-blev-varldsnyhet/


      • Olen.suvakki kirjoitti:

        Suomessa on 92 % suvaitsevaisia ( suvakkeja ) enemistö päättää mitä tehdään.

        Suurin osa suomalaisista haluaa rajat kiinni. Suurin osa ei pidä massamaahanmuutosta. Ei suomalaiset tyhmiä ole. Mikä hyöty suomelle on isoista määristä maahanmuuttajia? Ei me voida tänne kaikkia ottaa. Se tuhoaa tämän maan . Niiden pitää rakentaa oma maa. Niin on tehty myös Suomessa.


      • Olen.suvakki
        Tellukka kirjoitti:

        Onhan näitä symppiksiä itkijöitä ja ihan varmasti Suomessakin, tietämättä edes mitä mies on tehnyt kun häntä ollaan viemässä kotiaan.

        https://www.expressen.se/gt/elin-ersson-21-stoppade-utvisning-blev-varldsnyhet/

        Sen takia nämä tyypit tutkitaan, sitten paketoidaan nippusiteillä ja neljä kaksimetristä poliisia raahaa surkean pakolaisen Berliinin lentokoneeseen vaikka vihreä nainen yrittää estää.


      • Olen.suvakki kirjoitti:

        Sen takia nämä tyypit tutkitaan, sitten paketoidaan nippusiteillä ja neljä kaksimetristä poliisia raahaa surkean pakolaisen Berliinin lentokoneeseen vaikka vihreä nainen yrittää estää.

        Suomalaisia poliiseja tarvitaan vain neljä siihen, mihin ruotsalaisia tarvitaan kuusi. Mutta eihän se kuljetettavakaan tosin ollut suomalainen.


    • suvakitpuolustaa

      Me elätit tehdään mitä vaan.. Kuluu ,kulttuuriin.. Pimsaa kun naitattaa ja impeä napataan kadulta..
      Me toimme monikulttuurisuden ja loisitaan piikkiin!

      • Näin.hän.kertoi

        Kansankodin valtaa mamut.
        Harjoittelevat.Katso palestinalsisia ja Syyrian kapinallisia..

        Mona Walter kertoi, että imaamien mukaan vääräuskoiset häviävät, koska Allah järjestää niin. Islamninuskoiset ovat jumalansa Allahin välikappaleita ja siksi saavat palkinnon paratiisissa. Heille kelpaa vääräuskoisten raha kyllä, mutta mikään muu ei, Väärauskoiset hävitetään.


    • Hallaahon.äänestäjä44

      Varo sosialismia oli se sitten ruotsalaista tai anttirinnettä tai venezuelalaista
      ENTISESTÄ HYVINVOINTIVALTIO-KANSANKODISTA ON MUISTO VAIN
      Uudet sossut aivan pihalla

      Köyhä saa varastaa, kertoi Hugo Chavez. Varastaa kaupasta, tulla matuna varastamaan verorahoja sossuilulla …

      Miten kävi? VENEZUELALAISISTA TULI TALOUSPAKOLAISIA SOSIALISMIN TAKIA, raha (vahva bolivar) muutettiin 20.8. uudeksi (suvereeni bolivar). Maailman öljyrikkaimmassa sosialismissa Venezuelassa

      Syy: Paljonko bolivareja tarvitaan, jotta voi sosialismissa eli Venezuelassa ostaa

      vessapaperirullan, BBC näyttää
      https://ichef.bbci.co.uk/news/976/cpsprodpb/E658/production/_103086985_9fd0c875-8270-4a9d-b1a6-b91234e1538e.jpg

      5 nollaa pyyhkäistiin pois seteleistä, miljoonasta tuli kymmenen, vahvasta tuli suvereeni bolivar

      Haluatko miljonääriksi -kilpailu on tärkeä Venezuelassa, maa on ensimmäinen etelä-Amerikan valtio, joka sai pitää tätä englantilaiskilpailua

      Venezuelassa nimi on haluatko kaksimiljonääriksi. Kaksi miljoonaa bolivaria eli pääpalkinto oli viimeksi vajaa 10 euroa, mutta arvo laski koko ajan

      • Älä pelottele Venezuelalla, entä jos venäjällä käy samalla tavalla niin sieltä tulee väkeä yhtä paljon kuin meillä asukkaita.
        Todennäköisesti ei tule, eikä meitä uhkaa enään hallitsematon muutto aalto, jos oikein käy niin euroopasta tulee pakolaisvirta kääntymään poispäin lähi-idän rauhoituttua ja välimeri on jo tukossa tulijoilta.


      • pysytotuudessa
        Pertikki kirjoitti:

        Älä pelottele Venezuelalla, entä jos venäjällä käy samalla tavalla niin sieltä tulee väkeä yhtä paljon kuin meillä asukkaita.
        Todennäköisesti ei tule, eikä meitä uhkaa enään hallitsematon muutto aalto, jos oikein käy niin euroopasta tulee pakolaisvirta kääntymään poispäin lähi-idän rauhoituttua ja välimeri on jo tukossa tulijoilta.

        Onko muka tukossa ? Sieltä pelastetaan viikottain monta laivalastillista ja kyllä ne vaan yhä rahdataan Italian ja Espanjan satamiin. Ei ne sinne jää, hyvin on tiedossa että Suomessa hyysätään eniten ja saa valittaa vuosikaudet ja sitten taas aloittaa alusta. Vieläkään ei Suomi (siis Mykkänen) ole tehnyt mitään maarajojen vartioinnin hyväksi. Yhtään ei pitäisi kansainvälisten lakien mukaan tulla, mutta vieläpä vaan niitä uusiakin tulee ja entisten perheitä yhdistetään. Juuri haettiin lentokoneella lisää. Onko siellä lähi-idässä rauhoittunut ? Siellähän voi joutua töihin henkensä pitimiksi. Isis on lyöty mutta ne isismiehet pakenee Eurooppaan. Lehdessä oli juuri juttu, miten irakilaistyttö tapasi Saksassa isis-raiskaajansa turvapaikanhakijana. Tyttö muutti Irakiin, isismies jäi Saksaan.


      • pysytotuudessa kirjoitti:

        Onko muka tukossa ? Sieltä pelastetaan viikottain monta laivalastillista ja kyllä ne vaan yhä rahdataan Italian ja Espanjan satamiin. Ei ne sinne jää, hyvin on tiedossa että Suomessa hyysätään eniten ja saa valittaa vuosikaudet ja sitten taas aloittaa alusta. Vieläkään ei Suomi (siis Mykkänen) ole tehnyt mitään maarajojen vartioinnin hyväksi. Yhtään ei pitäisi kansainvälisten lakien mukaan tulla, mutta vieläpä vaan niitä uusiakin tulee ja entisten perheitä yhdistetään. Juuri haettiin lentokoneella lisää. Onko siellä lähi-idässä rauhoittunut ? Siellähän voi joutua töihin henkensä pitimiksi. Isis on lyöty mutta ne isismiehet pakenee Eurooppaan. Lehdessä oli juuri juttu, miten irakilaistyttö tapasi Saksassa isis-raiskaajansa turvapaikanhakijana. Tyttö muutti Irakiin, isismies jäi Saksaan.

        Kyllä päällisin puolin tilanne on aivan toisin mitä jokuvuosi sitten, uusia turvaa hakevia tilaston mukaan on tullut tänävuonna alle 1500 ja entisiä hakemuksia uusittu samanverran, tiedän mitä tiedoitusvälineissä kerrotaan.
        Välimeren tilannetta yritetään saada kontrolliin, eise täysin aukoton ole ja euroopassa on paljon laittomia joka tuottaa ongelmia.
        En ymmärrä provosointia somessa, kyllä asiallista keskustelua voi käydä.


      • eimikäänmuutu

        Ihan sama mikä palsta, yhtä pihalla olet:)))))


      • Millä tavalla pihalla.
        Saako Suomen Uutisista parempaa tietoa.


      • eiollutsinullepöhkö
        Pertikki kirjoitti:

        Millä tavalla pihalla.
        Saako Suomen Uutisista parempaa tietoa.

        Ei varmasti saa, eikä se opeta lukemaan viestejä suomikaksnelosessa;)


    • Näin.hää.kerto

      Kansankodin valtaa mamut.
      Harjoittelevat.Katso palestinalsisia ja Syyrian kapinallisia..

      Mona Walter kertoi, että imaamien mukaan vääräuskoiset häviävät, koska Allah järjestää niin. Islamninuskoiset ovat jumalansa Allahin välikappaleita ja siksi saavat palkinnon paratiisissa. Heille kelpaa vääräuskoisten raha kyllä, mutta mikään muu ei, Väärauskoiset hävitetään.

      • Meidän-humaani

        lakimme pannaan Allahin ansioiksi
        ja nuo vauvasta asti aivopestyt uskovat.
        Kun he saavat vankilassa vapaan ylöspidon
        ruuan ja täysihoidon, heillä on tunne
        että Allah on suuri, kun pitää huolen minusta.


      • Olette.pimahtaneita

        Mitä vaivaatte päätänne jollain allahilla, minä en usko edes jumalaan, kun meillä on näitä mamuja nii ei teiän tarvitse heistä huolehtia.


    • Hallaahon.äänestäjä44
      • et_varmasti

        Otitko selvää miksi asiat ovat Venezuelassa niin kuin ovat ??


    • eihyvänoin

      Meidän humaani lakimme
      pannaan Allahin ansioiksi,

      ja nuo vauvasta asti aivopestyt uskovat.

      Kun he tekemiensä murhien jälöeen saavat vankilassa
      vapaan ylöspidon
      ruuan ja täysihoidon,
      heillä on tunne
      että kyllä Allah on suuri, kun pitää huolen minusta.

      • Rukoillessasi

        Muistatko ilmansuunnan Mekkaan.


    • Mamuttaasasialla

      Taas on Ruotsissa autoja poltettu viime yönäkin, ja varmaan ne maastopalot ovat myös tahallaan alotettuja.

    • Kaikki.makeaa

      Ruotsalaiset naurettavia siinä sokerinsyönnissään ja muutenkin, ei ihme jos ovat homoja ja kesboja.

    • Hallaahon.äänestäjä44

      Breaking news: jos minut pannaan valtiosyytteeseen, pörssi romahtaa, Trump
      Trump says the stock market would crash if he were to be impeached

      Ruotsin kokoomus on piilotellut kaikkea mahdollista. Nyt kokoomus hyökkää demareita vastaan siitä, että matujen seksuaalirikokset ovat sosdemien pimittämiä

      MATUT VASTUUSSA YLI PUOLESTA SEKSUAALIRIKOKSISTA

      https://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/8wAdRG/m-till-attack-mot-regeringen-om-sexbrotten-har-morklagt-statistik

      58 procent av de våldtäktsdömda de senaste fem åren är födda utomlands, rapporterar SVT:s ”Uppdrag granskning”.
      Moderaterna anklagar regeringen för att ha motverkat forskning på våldtäktsmäns etnicitet.

      • kstte

        Vai tänne tämä älykääpiö siirtyi:)) Naurettiin ulos 60 palstalta, nyt levittää paskaa tänne:))


      • Itepä---levität

        häpee omaa pahuuttasi


    • Missä-oikeustajunne-on

      Viattomia vauvoja tapetaan kohtuun,
      mutta puukko kädessä juoksevaa murhaajaa, joka sai jo kaksi hengiltä, ja kahdeksaa yritti ja haavoitti pahasti ..niin häntä ei sitten ammuta siihen paikkaan.

      Vaan aletaan ''epäillä'' häntä kahdesta murhasta ja kahdeksasta haavoittamisesta.
      Sitten häntä aletaan pitää täysihoidossa Suomessa meidän rahoilla.

      Oikeustaju on kadonnut ihmisiltä.

      • Tutkailetarkemmin

        No niinpä kuuluu tehneen.


    • Aina.ollut

      Ei oikeustaju ole kadonnut eikä epäoikeudentaju,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1786
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1397
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1346
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1273
    5. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1250
    6. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1229
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1186
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      632
      1162
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      9
      1044
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      984
    Aihe