Osaako kukaan neuvoa miten saan septitankin muovisen kierrettävän manusluukun auki rikkomatta sitä? Olen yrittänyt käsivoimin ja perustyökaluilla mutta ei liikahdakaan.
Miten saan manusluukun auki
7
469
Vastaukset
Minulla ei ole kokemuksia tuollaisesta tankista mutta yleensä juuttunet pullonkorkkikin irtoaa lämmittämällä. Jospa kastelisit rättejä kuumalla vedellä ja kietoisit kannen niihin. Lämpötilaero kannen ja tankin välillä voi olla avuksi.
- Tap1000
Hyvä idea, kokeilen
- uuno_________
Jos sepe..teus tarkoitti pullon kierrekorkkia, niin sehän on pullon ulkolaidalla. Tuohon lämmittäminen auttaa, koska se laajentaa korkkia. Manusluukku lienee "kierrekehyksen" sisällä, jolloin itse irrotettavaa kantta pitäsi mielestäni ennemminkin jäähdyttää (jotta se pienenisi)...
- Silläaukeaamoni
Itse suihkutettiin wd40 kierteen väliin, niin luulis aukeavan.
- Fairy
Fairyvedellä. Annat imeytyä jonkin aikaa niin aukeaa.
- Töllo
Kierrä toiseen suuntaan!
- Tontu
Sitä pitää vetää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324784
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233232Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132644- 462211
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591753Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471689- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201516- 281500
- 951221