sisäpiirichat

kokemusta

Chat on täysin "sisäpiiri" turhaan sinne menee sellainen joka ei siellä aina ole.

38

1083

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • justjooo

      Sellainen paikka se on

    • kokemuksenne.haisee

      Siis millainen paikka se on?
      Jos oikein yrittäisitte niin eikö irtoaisi edes vidduilua?
      Väsynyttä on, kovin väsynyttä nyt kapinanne.

    • lewander

      Väsynyttä on sinun kommentointisi,kokemuksenne.haisee ...väsynyttä...se vain on sitä, sisäpiirijutustelua joka on syntynyt eräitten sättääjien toimesta ja he tyytyväisiä siihen sille vaan ei näytä kukaan tekevän mitään ainoa konsti on ruksia nämä sisäpiirin vipit ja jatkaa keskustelua muiden kanssa.

    • Örvöpojusto

      Ja sullen ihan mielikuvituksesi ulkopuolella oikein joku puhuukin?

    • isoperhe

      Samat ihmiset päivästä toiseen kertovat mitä ovat tehneet ,mitä ruokaa laittavat ja syövät . Kaikki me syödään ja tehdään ruokaa vaikka emme sitä kerro ja paljon muutakin. Sisäpiiristä voisi sanoa oma "perhe" ..Nauttikaa perheestänne:)

      • peilin_paikka

        Etkö ole löytänyt ainoatakaan sinua miellyttävää juttuseuralaista sadoista chattaajista?


    • eimuuta

      Chatissa voisi olla oma hautausmaan, kun siellä pohditaan kuka on kuollut. Ei ole pakko kuolla vaikka poistuu chatista. kuinka moni sitten vaihtaa nikkiä.. ..Huolet on monenlaiset vaikka on kyse anonyymistä..

    • kalimeidas

      Huomatkaa, jos näitä ikisättäreitä arvostelee,niin olet huono käytöksinen,mutta jos he arvostelevat ketä hyvänsä ovat he oikeutettuja siihen, sillä heillä on sananvapaus,missä tasa-arvo ja ymmärrys,aika tajutonta vipeiltä tuo käytös.

      • sättäri

        Mistä ja miksi sinä arvostelet "ikisättäreitä"?


      • chattari
        sättäri kirjoitti:

        Mistä ja miksi sinä arvostelet "ikisättäreitä"?

        Etkö taaskaan ymmärrä? "ikisättäreisen " käytöksestä tietenkin,heidän tapaansa arvostella muiden tekemisiä ja haukkua heitä,,, -----olikohan tuo tarpeeksi selventävästi kirjoitettu?..."sättäri "vastasi tyypilliseen aikaan 0:28 jolloin muut ihmiset nukkuvat.


      • sättäri
        chattari kirjoitti:

        Etkö taaskaan ymmärrä? "ikisättäreisen " käytöksestä tietenkin,heidän tapaansa arvostella muiden tekemisiä ja haukkua heitä,,, -----olikohan tuo tarpeeksi selventävästi kirjoitettu?..."sättäri "vastasi tyypilliseen aikaan 0:28 jolloin muut ihmiset nukkuvat.

        Arvostelet..."ikisättäreitä",, ...siitä ----- jota.. itsekin ,,, teet. Katso peiliin. !!! Vika on sinussa ----- ei kaikissa , . , "muissa" ,,, =))))


      • chattari
        sättäri kirjoitti:

        Arvostelet..."ikisättäreitä",, ...siitä ----- jota.. itsekin ,,, teet. Katso peiliin. !!! Vika on sinussa ----- ei kaikissa , . , "muissa" ,,, =))))

        Ei siellä minua kiusata hömelösättäri,muita ne ja sinä kiusaatte olen sen huomannut.


      • G.a.L
        chattari kirjoitti:

        Ei siellä minua kiusata hömelösättäri,muita ne ja sinä kiusaatte olen sen huomannut.

        Kruunun saa puolen vuoden chattailun jälkeen eli olet iki häirikkö, koska et ole saanut kruunua ja sen lisäksi olet stalkkeri.

        Täytyyhän sinun tietää, että lyhyet on paskanpuhujan jäljet, stalkkerilla vielä lyhyemmät.


      • chattari
        G.a.L kirjoitti:

        Kruunun saa puolen vuoden chattailun jälkeen eli olet iki häirikkö, koska et ole saanut kruunua ja sen lisäksi olet stalkkeri.

        Täytyyhän sinun tietää, että lyhyet on paskanpuhujan jäljet, stalkkerilla vielä lyhyemmät.

        Minulla on kruunu ja häpeän sitä koska kaikki kuvittelevat minun olevan aina sätissä ja kuuluvan sisäpiiriin en kuitenkaan koskaan pilkkaa ketään enkä juorua missään,kiusaajat ovat vähän niinkuin eri heimoa. Voit aina arvailla sitä kuka kukin on et silti tavoita tai voita sillä mitään.


      • Edvard_Vlll
        chattari kirjoitti:

        Minulla on kruunu ja häpeän sitä koska kaikki kuvittelevat minun olevan aina sätissä ja kuuluvan sisäpiiriin en kuitenkaan koskaan pilkkaa ketään enkä juorua missään,kiusaajat ovat vähän niinkuin eri heimoa. Voit aina arvailla sitä kuka kukin on et silti tavoita tai voita sillä mitään.

        voit myös luopua kruunusta


    • elämäonn

      Ei kruunupäitä pidä arvostella, koska he olevat aina oikeassa "ainakin omasta" mielestä. Eikä sanoa omaa mielipidettä jonka joku kumminkin joku täysin vesittää..

      • kruunupää

        Moon kruunu pääs ja oikias, soot vääräs, soon kans vääräs. Moomma joill o kruunu pääs ollaa oikias, tootta kruunuttomat vääräs, noon aivan vääräs.


    • Vain.vip

      Kyllä on naurettavaa, tämä kruunuista mussuttaminen, niin chathuoneessa, kuin täällä palstallakin. Onko joillain ihmisillä todella niin huono itsetunto, että joku tälläinen viptunnusmerkkikin aiheuttaa tälläistä...kateutta, mitä lieneekin? Ei ole ihan tervettä ajatella, että viptunnuksen saaneet, poikkeaisivat muista chattaajista. Outoa tuollainen suhtautuminen.

      • näinon

        Kaikki eivät halua kruunua vaikka saisivat. Asialliset chattarit on ilman kruunua:)


      • tappelupässi

        Kuka on mielestänne kunnollinen sättäri joka ei tappele


      • einimeää

        Monta sellaista löytyy , jotka on asiallisen fiksuja kirjoittajia , itse olen huomannut että naiset riitelee enempi. No miehissä samat jankuttajat joiden puheista ei ole mitään taikaa. Harvoin käyn riitoja on useasti ja naiset asialla. Itsekin olen nainen, hävettää naisien puolesta..


      • mlukku
        tappelupässi kirjoitti:

        Kuka on mielestänne kunnollinen sättäri joka ei tappele

        andy ja kkkinki, siinä ne tosi rauhalliset ja sopuisat Ai niin, kyseessä sama henkilö eri nikeillä.


      • Huokaus
        mlukku kirjoitti:

        andy ja kkkinki, siinä ne tosi rauhalliset ja sopuisat Ai niin, kyseessä sama henkilö eri nikeillä.

        höpöhöpö
        ruksi ne, niin eivät häiritse


    • ettäsellaista

      Mummo tai vaari sai vipjäsenyyden ja istuu sen päällä tukevasti 24/7 ollakseen edes hetken arvokas vaikka kukaan ei koskaan häntä näkisikään muuten kuin vipmiitissä sillä nyt hänellä on kaltaistansa seuraa ja saa haukkua muut kasvottomat sättääjät alimpaan maanrakoon.

    • vaihteluaa

      Kruunupäät on vähentynyt koska nikin vaihtajat liikkeellä:)))

    • StressitönKruunuton

      Siis ootteko ihan oikeesti nuin tosikoita ettei sätti riitä kun täällä täytyy jatkaapi, miult pääsee itku nyt :((
      Itse en ole kruunu anomusta sisään laittanunna enkä laita mutta eipä miun elämä siellä sätissä olekaan, se on ihan muualla. Huoneiden käyttäjämäärä vilkkaaseen aikaan parinsadan hujakoilla eikä unohdeta niitä jotka pasteerailevat siellä kolmella tai neljällä nikillä yhtaikaa, kiva katsella kun joku jutskaa itsensä kanssa ja luulee ettei kukaan huomaa. Painettuun sanaan pitäisi voida uskoa mutta empä mie sättitekstien varaan mitään noteeraa mutta suotakoon huvinsa kullekin.
      Ns sisäpiiriin kai sitten kuuluu jotkut niillä lukuisilla varanikeilläkin mene ja tiedä, kunhan nyt ekaks tietäisin sen sisäpiirinkin.
      Katsokaa akkunasta kaunista syksyä ja ulkoilkaa, stressiä vaan sätistä otatte suotta.

      • elämäonkaunis

        Naurettavaa on koko chatin touhu kun on kyse aikuisista ihmisistä. Kruunua on tarjottu minulle, kieltäydyin ottamasta, en edes kehtaisi keikkua se päässä. Parempi ilman kruunua , harvoin käyn koko paikassa enään ,ei vaan kiinnosta:((( Elän livessä ja nautin elämästä ja syksyn kauneudesta.


      • Kruunutonkuningas
        elämäonkaunis kirjoitti:

        Naurettavaa on koko chatin touhu kun on kyse aikuisista ihmisistä. Kruunua on tarjottu minulle, kieltäydyin ottamasta, en edes kehtaisi keikkua se päässä. Parempi ilman kruunua , harvoin käyn koko paikassa enään ,ei vaan kiinnosta:((( Elän livessä ja nautin elämästä ja syksyn kauneudesta.

        Kylläpä sinä olet nyt tehnyt kovan tempun, kun olet kruunusta kieltäytynyt. Onko olosi nyt miehekäs? :)


      • elämäonkaunis

        Sattumalta olen nainen joten miehekkyys puuttuu. Tokko olen ainoa joka on kieltäytynyt kruunusta.


      • mlukku
        elämäonkaunis kirjoitti:

        Naurettavaa on koko chatin touhu kun on kyse aikuisista ihmisistä. Kruunua on tarjottu minulle, kieltäydyin ottamasta, en edes kehtaisi keikkua se päässä. Parempi ilman kruunua , harvoin käyn koko paikassa enään ,ei vaan kiinnosta:((( Elän livessä ja nautin elämästä ja syksyn kauneudesta.

        Ihanko tarjottu ??? ja vielä harvoin chatissa käväisevä. Tuntuu tosi oudolta, jopa uskomattomalta.
        Mutta onhan se tarina tuokin. oli sitten tarua tai totta.


      • elämäonkaunis
        mlukku kirjoitti:

        Ihanko tarjottu ??? ja vielä harvoin chatissa käväisevä. Tuntuu tosi oudolta, jopa uskomattomalta.
        Mutta onhan se tarina tuokin. oli sitten tarua tai totta.

        Minulla ei ole tapana valehdella missään. Kirjoitin harvoin käyn enään , ennen kävin enempi ,nykyisin on ihan muuta paljon parempaa kuin chatissa oleminen.


      • mlukku
        elämäonkaunis kirjoitti:

        Minulla ei ole tapana valehdella missään. Kirjoitin harvoin käyn enään , ennen kävin enempi ,nykyisin on ihan muuta paljon parempaa kuin chatissa oleminen.

        Harvoin käyville ei taatusti kruunua tarjota. Näin on marjat.


      • elämäonkaunis

        Asia tuli selväksi:)))))) pidä itse vaan kruunusi:))))


    • anonyymius

      Turhia keskusteluja nämä,samaa jatkumoa chatjutuille vaan,laittakaas omilla nimillä niin saattaa muuttua kirjoitukset.

    • friikkishow

      Siellä on ihan kiva show päivittäin. Enemmän ja vähemmät hullut haukkuvat toinen toisiaan hulluiksi. Performanssitaidettako vai....

      • surullistaa

        Ei sitä oikeaa asiaa riitä sellaisilla jotka siellä aina istuvat sillä siellä riidellään ja haukutaan toisia. Tokko noita sanoja sanottaisiin kasvotusten. Joskus tulee mieleen että onko "ihmis-sudet" asialla jotka raatelee toisia:(


    • jos.sättiä.ei.olisi

      Mitä paljon sätissä aikaa viettävät tekisivät jos sättiä ei olisikaan? Mitä luulisitte? Tuskin he riitelisi naapurien kanssa tai huutelisi omia ja toisten asioita julkisella paikalla? Entä, onko yhteiskunta rauhallisempi kun nämä rähisevät sätissä? Olisiko ne jotka ei pysty liikkumaan kotoaan yksinäisempiä ja masentunempia jos ei olisi sättiä? Kenen kanssa he juttelisivat tai kenen juttuja seuraisivat? Entä muita asioita, hyviä ja huonoja jos sättiä ei olisi? Minä melkein luulen että ilman sättiä ihmiset olisi enemmän onnettomia vaikka sätissä paljon riidelläänkin. Tämä on tarkoitettu asialliseksi keskustelun aiheeksi.

      • elämäonkaunis

        Luin tutkimuksen somen käytöstä. Ihmiset jotka käyttävät paljon aikaa somessa , ovat masentuineita koska se masentaa ihmistä. Sieltä luetaan kuinka hyvin on asiat jollakin. Juttu jatkui paljon parempaa on liveseura kasvotusten. Harva ihminen sanoo sen kasvotusten mitä chatissa. Tokko siellä tiedetään minkänäköinen ihminen on kirjoituksien takana. Jos chatista saa hyvän mielen sitten kaikki on ok , mutta jos pahoittaa mielensä eikä saa hyvää mieltä . Silloin ei kaikki ole kohdallaan. Miks riidellä chatissa ja tuottaa pahaa mieltä toiselle???? osalle se voi olla nautinto . Rakentavia juttuhetkiä :)


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2387
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1938
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe