NETTISEURAT SUORINA LÄHETYKSINÄ

83

2314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12222
    • 17854
    • NettihiljaisuusOnPyhä

      Eipä anneta moisen häiritä.

    • vanhoillako.mennään.yhä

      Onko tämän päivän ohjelmassa ollut uusia vitsejä?

    • 223456
    • samaa.vääristelyä.aina

      Paljonpa lähetyksen suoruudesta on iloa, kun lähetettävä on väärää!

    • TÄHTlRYHMÄ

      Juuri nyt saarnaa veljemme Martta Sisko Ylivoittonen.

    • 12222
    • suora_vastaanotto

      Minkälaista eksytystä meille nyt työnnetään suorina lähetyksinä?

    • aktiivipanostaja

      Kutsuisit mieluummin ihmisiä puhumaan kuin kuuntelemaan. Turha lietsoa passiivisuutta.

      • eroon.toistoista

        Tuohan toitotettiin palstalla jo viikko sitten.


      • näin.se.vaan.on
        eroon.toistoista kirjoitti:

        Tuohan toitotettiin palstalla jo viikko sitten.

        Jankuttaminen on keskeinen vl-opin osa. Samaa päivästä ja viikosta toiseen


    • UudetJututTervetulleita

      Suurkiitos TÄHTIRYHMÄläisille, ettette tänään ole toistelleet samoja vanhoja jo tiedettyjä linkkejä!

    • 12222
    • harhaton_torstai

      Tänään on tällä(kin) sektorilla ollut kiitettävän hiljaista.

    • 12222
    • Nainon

      Tähän ketjuun ilmoitetaan, milloin pedofiilejä on puhujina.

      • kunhan_nyt_kommentoin

        Eikös päästäisi vähemmällä, jos ilmoitettaisiin, milloin ei ole?


    • nykyaikainen

      Ei tunnu olevan kuvayhteyttä. Miksei?

    • 0987654
      • Helsingistä.harhautettu

        Ikävää, varsin ikävää.


    • 17854
    • 17854
      • kokeilin

        Idea hyvä, näkyvyys huono.


    • 32567
    • EipäKuitenkaanHäiritse

      Jännitys tiivistyy: mistäpäin tänään tarjotaan 'vain me' -oppia?

    • iloitkaa_aina_Herrassa

      Kiitettävän hiljaista on tällä sektorilla. Ei edes toisinuskovia panetella.

    • JohdattelevaKysyjä

      Olisikos Maarianhamnan vuoro klo 1800?

    • kysyTurusta

      Ei taida ymmärtää kuin harva ruotsia, ja Turun rauhanyhdistys käy siellä ajoittain. Ota yhteyttä heihin.

    • 099876
    • 0009998

      Seurat Oulusta,

      http://www.oulunrauhanyhdistys.fi/player/

    • 0987654
    • Seurat Iisalmesta klo 19.00,

      http://vod.kepit.tv/itasuomenlahetysalue.html

      • Eipä_kuulunut

        Iisalmesta. Pitäisi muka asentaa jokin ohjelma, mutta se ei koskaan onnistu. Mikseivät itäsuomalaiset ole voineet tehdä kuuntelua yhtä helpoksi kuin oululaiset ja helsinkiläiset?


      • Turhaa_luulla

        että Itä-Suomesta koskaan kuultaisiin seuroja. Ne ovat tehneet seurojen nettikuuntelun ylivoimaisen vaikeaksi. Pitäisi muka asentaa joitakin ilmaisia ohjelmia, ja sehän ei koskaan onnistu; olen yrittänyt lukuisia kertoja. Vain Ouluista ja Helsingidstä kuuluu normaalisti parilla klikkauksella.


      • 0009998

        Minä kuuntelen parhaillaan Varkaudesta.


      • 00998

        Ne käyttävät flash playeriä, mistä monet ovat erkaantuneet, siis myös selaimet.


      • Miksi_ne_käyt-
        00998 kirjoitti:

        Ne käyttävät flash playeriä, mistä monet ovat erkaantuneet, siis myös selaimet.

        tävät sellaisia juttuja, joita halukkaat nettiseurojen kuuntelijat eivät osaa käyttää?


      • Itäsuomalaiset
        Miksi_ne_käyt- kirjoitti:

        tävät sellaisia juttuja, joita halukkaat nettiseurojen kuuntelijat eivät osaa käyttää?

        ehkä ovat eriseuraisia ja mätiä kaloja. Eivät he halua, että heidän seurojaan voitaisiin kuunnella yhtä helposti kuin seuroja Helsingistä ja Oulusta.


      • Eilak

        Täällä on nyt jo niin paljon tiedottajia, kun on nyt Tähtikanava, ja sitten Tähtiryhmä ja vielä ainakin Tätiryhmä, että miksi tekin nyt olette noin hajaantuneet.


      • Olemme Tähtiryhmän tiedotuskanava, ollaan osittain samaa ryhmää.


      • ehdoton_EI_toistolle

        Tuonhan kerroit viimeksi 31.10.2018 16:44


    • SamaaViikostaToiseen

      Joskus on tarjolla ihan laadukasta vääristelyä, mutta yleensä joudutaan tyytymään tavanomaisuuksiin

      • ÄläAliarvioiLukijakuntaa

        Tuonhan toitotit jo ketjun ensimmäisessä viestissä.


      • repetitio.mater.est
        ÄläAliarvioiLukijakuntaa kirjoitti:

        Tuonhan toitotit jo ketjun ensimmäisessä viestissä.

        Samojen asioiden jatkuva toistaminen on olennainen osa vl-oppia.


      • juksu

        Eihän näissä mitään häiritsevää ole, turha suhtautua kielteisesti.


    • jannemies

      Ei tulla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      113
      910
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe