Miten Sepon jengin oikein kävi? Ketä kaikkia siihen Sunkun lisäksi kuului? Miksi he jättivät Sepon?
Sepon jengi viime vuosisadalla
33
2893
Vastaukset
- Kartsakuukkeli
Hetekka se oli se nauhojen lähettelijä. Se oli kaikkien "kimpussa", erityisesi tjä..tjä..Tjääreborin. Tjäärebori oli nostellut sitä Altin mukan seinille nuorempana.
- heyheyhey
Laitelan laiva uppos ja Sergei joutu linnaan.
- Ex-Cop
Pikkurikollisia, joista useimmat tajusivat tulleensa tiensä päähän.
- 193-176-1
On tainnut Seppo vetää lättyyn ketjun avaajaa viime vuosisadalla ja nyt se Jo uskaltaa avautua nimimerkin varjossa ;ö
Lapsiahan meistä jokainen on ollut. Feikkikovikset eivät pelottele. Minulla on erään taistelulajin musta vyö. Entä sinulla? Kokeiltaisiko? Pikku mies....
- Anonyymi
Eros37 kirjoitti:
Lapsiahan meistä jokainen on ollut. Feikkikovikset eivät pelottele. Minulla on erään taistelulajin musta vyö. Entä sinulla? Kokeiltaisiko? Pikku mies....
Olikos sulla se musta vyö bukkakessa?
- Kartsakuukkeli
Kuka on Seppo? Mistä hän tuli kuuluisaksi?
- Kartsakuukkeli
Vastaus. Ei mistään, nobody.
- Pojantuki
Onko Seppo kuollut????!!!! Sehän istui 9-vuotta vankilassa taposta. Isänsä tappoi?!
- 009-145-67
Vahvistamattomien huhujen mukaan, jäi lomilta saapumatta ja kuoli epäselvissä olosuhteissa Peltosaaressa.
- Laulavalintu
Voin vahvistaa, läheltä Sepon "uraa" seuraneena miehen kuolleen viime vuosikymmenen alussa. Velkajärjestelyt olivat syynä. Oli inkeriläisjengille velkaa ja nirri pois.
Kiitän tiedoista. Mutta miten Sunkun kävi? Entä ketä olivat nämä muut pitkätukat hengissä, pitkiä, hoikkia pitkätukkia. Seppohan tosin alkoi kaljuuntua nuorena.
- Inkku70
Sunkkukin on kuollut.
Kyseessä on lista. Listalta voidaan siis pyhkiä hänenkin nimensä. Seppo ei kestänyt elämän kovuutta.
- Bobotti
Ihanaa yksinpuhelua .
- Ulla-Maija78
Kylä minä muistan Sepon? Onko kuollut, vaikea sanoa. Jospa hän elää?
- Anonyymi
Ulla-Maija78 kirjoitti:
Kylä minä muistan Sepon? Onko kuollut, vaikea sanoa. Jospa hän elää?
Elviskin elää
- 000009
On Seppo, vesipää kuollut....
- Seppo2
Seposta on tullut lumienkeli eteiseen. Seppo veti lättyyn ja sai lättyyn.
Ajattelin tulla verestämään muistoja sinne....
- Anonyymi
Entäs ne muut jengiin kuuluneet?
- Anonyymi
ei paljon jengiläiset pelota. Mulla on musta vyö Bukkakessa !
- Anonyymi
Huomasin nyt vasta tämän keskustelun. Onko Sepon pitkäaikaisesta frendistä Ari Eichornista kuulunut mitään? Eikö hänellä ollut jokin autokorjaamo joskus. Entä Sunkku? Onko hengissä?
- Anonyymi
Onko tämä sama sunkku mikä nesteellä istuu?
- Anonyymi
entäs muut roistot, onko ketään parhaillaan täysihoitolassa
- Anonyymi
Nesteellä? Sunkku. Sunkku oli pikku opportunisti.
- Anonyymi
Seppo, suuripäinen suunsoittaja.
- Anonyymi
Seppo Taalasmaa, tuttu talonmies telkkarista
- Anonyymi
Seppo teki kepposen.
Dam dam
Lempivaarassa piti kisoja perjantaisin. - Anonyymi
Seppo tappoi isänsä ja joutui ilmeisesti lusimaan ellei sitten ollut sekaisin kuin seinäkello ja lähetettiin Niuvanniemeen. Mitä mieltä olette?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055127Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453353Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503185Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382407Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2471490Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 801237
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1311097