C kortti automaattivaihteisto

Apuvaaa

Olenko ymmärtänyt oikein että jos on ajanut B/BE kortin manuaalisella autolla niin vaikka ajaisi C kortin inssin automaattivaihteisella ajoneuvolla saa silti kortin myös manuaaliseen C ajoneuvoon?

5

314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ABCE

Minä sain viikkositten robottivaihtestokortin.

• UsvaaPutkeen

Jos menet inssiin MAN merkkisellä kuorma-autolla jonka vuosimalli on 2009-2012. Autossa on Volvon i-chiftiä tai Scanian opticruise vastaava mainio MANnin oma kehittelemä "robottivaihteisto niin haaveksi jää kortin saanti. MAN kun on osannut panna paremmaksi. Alamäessä auto ei rullaa eteenpäin vaan alkaa tarjota pienempää vaihdetta silmään. Kun risteys lähestyy niin 9 vaihteella loppuun asti ja siitä suoraan 2:sta silmään. Parhaassa tapauksessa inssissä onnistut saamaan 2 vaihdetta yhtäaikaa päälle ja siihen se meno sitten loppuikin. Matka jatkuu hinurin nokassa lähimpään MAN huoltoon. Mies ei ole mies jos ei manuaalivaihteisella uskalla mennä inssiin.
      Mieluummin vielä vaihdekepissä saisi olla 2 sähkötoimista katkaisijaa jotta pääsisi oikein inssille pätemään miten tosi mies vaihtaa ja osaa käyttää kaikkia auton ominaisuuksia hyödyksi.

• Rahalla-Saa

Ostin ajokortin Virosta, ei tarvinnut mitään inssiä!

• ProfessionalDriver
        Rahalla-Saa kirjoitti:

Ostin ajokortin Virosta, ei tarvinnut mitään inssiä!

Muistitko ostaa myös ammattipätevyyden? Ostitko kerralla aina eläkkeelle pääsyyn eli 66 vuoteen asti. Meillä on Trafi joka myöntää nämä pätevyydet niin jos oikein muistan niin Viron vastaavalaitos on joku TeismaKullitoperator. Jos et muistanut ostaa ammattipätevyyttä niin sitten kuskailet vain tyttäresi ponia vanhalla Bedfordilla kilpailuihin.

• Viroon.Ostoksille
        ProfessionalDriver kirjoitti:

Muistitko ostaa myös ammattipätevyyden? Ostitko kerralla aina eläkkeelle pääsyyn eli 66 vuoteen asti. Meillä on Trafi joka myöntää nämä pätevyydet niin jos oikein muistan niin Viron vastaavalaitos on joku TeismaKullitoperator. Jos et muistanut ostaa ammattipätevyyttä niin sitten kuskailet vain tyttäresi ponia vanhalla Bedfordilla kilpailuihin.

Virosta saa kaikkia lisenssejä RAHALLA.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1836
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1282
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      108
      934
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      721
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe