Naiselle hyvää huomenta! :)
Millä mielellä torstai päivään olet nainen lähtemässä?
Torstai aamua
10
403
Vastaukset
Huomenta mies ja antoisaa päivää sinulle! Alakuloa ilmassa, mutta eiköhän päivä kirkastu, kun pyöräilen töihin kuulaan viileässä aamuilmassa.
- raikasnainen
Pymppy puhdas ja raikkaana töihini.
- minähänvain
Hyvää huomenta ja iloa päivääsi ! Taidan olla liian vanha, ymmärtämään enää yhtään mitään. Mistähän löytäisi aapisen, alkaen alusta. Onko A,siis a, vai Ö
- Kuinkaitelläs
Huo..huomenta!:O Hyvillä mielin ollaan..ihana auringon paiste : ))
- ontuvasti.ilmaistu
Linkaten juttuja....
Huomenta.
:)- huoMental
Huvittavasti olisi pomolle mainita kun meillä joskus eräs pomo tulee iltapäivällä itse töihin, sanoo Huomenta Herrat, vastaisi: Huo...Mental.
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka ..moi...
Mä olen hyvillä mielin..
Mul oli tässä kaikenlaisia suruja...
Mitkä sit tulee sänkyyn kun pitäis mennä nukkuu....
Kyl sää tiedät lähimmäisetkin saa suruja aikaan...
Mut nyt oli hyvä yö...nukuin hyvin...
Mul on konsti ..kun menee sänkyyn tekee seinään valkoisen ympyrän..ammattilaisen neuvo....katsele sitä ympyrää..unohda kaikki...on vain se ympyrä...ei helppoa...koska päivän tapahtumat tulee niin voimakkaana pään mukana...ei ain onnistu...
Yleensä nukahdan tosi nopeesti..meibi viis minsaa...nukun ja herään aamul....
Tää viikko ja kuukausi on mun elämässä vähän erilainen...kauhu kuukausi...
Voisit potkaista mua persuksii sillai vituaalisesti....onnen potku...mä tarviin...
Mut elämä antaa ja ottaa..enkä voi sille mitään....Mä kyl olen täällä puhunut siitä et elämä on valintoja...elämähän on...mut joskus elämä tuo omia pyörteitä mille ei vaan voi mitään...muuten elämä on valintoja...
Hyviä tai huonoja...
En mä valita ..oon kumminkin saanut elää hyvän elämän.....
Oon saanut armolahjojakin kolme kertaa..
Olenkin kysynyt monelta kuinka monta armo lahjaa Jumala voi antaa.?...en ole saanut vastausta...
Mut muuten ihanaa...elämä on..kaikesta huolimatta..vaik asuu kauhujen talos...
Mut se eri tarin se...
Vitä mukava päivä..Tsau Beibi..😳😈😇🌼☀👍- tarkkaanottaen
Armolahja eli henkilahjat, Hän jakaa niitä tahtonsa mukaan.
Kristillisyyteen liittyviä ominaisuuksia, kykyjä joita ihmiset käyttävät toisten auttamiseen.
Sinun luonteesi valoisuus, toisten hauskuuttaminen, lempeys muita kohtaan lienevät osia korkeammasta asteesta, kyvystä tuottaa iloa omasta sen hetkisestä olostasi piittaamatta.
- HänelleTeelle
Mietteissään on ollut tämä nainen, suuria ja pieniä päätöksiä. Iltaa miehelle ja hyvää sellaista!
- minähänvain
Levollista ja rauhallista yötä sinulle! Sinun rehellisyytesi ja lempeä katseesi. Kiitos .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062449
- 1061912
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161804Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921432Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41375Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals133975- 57957
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125948- 64946