Kunnalliskodin palo

Kuntalainen

Kukahan poltti vanhan kunnalliskodin Honkolan risteyksessä?
Ketä siellä oikein asui, jotain hörhöporukkaa tietysti?

27

1474

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkkailijana

      Poliisi epäilee, että eilen Äänekosken Hujakkolammentiellä ollut tulipalo oli tahallaan sytytetty. Paloa tutkitaan tuhotyönä, ja epäilty on palossa pahiten tuhoutuneen toisen kerroksen asunnon asukas.

      Epäilty on 24-vuotias mies. Hän on itse sairaalahoidossa, joten poliisi ei vielä ole päässyt kuulustelemaan häntä. Epäilty loukkaantui, kun hän hypättyään toisen kerroksen ikkunasta paloa pakoon

      Kun on lusikalla annettu,ei voi kauhalla vaatia.
      Onneksi yksi kaljaveikko vähemmän tuhotöitä tekemässä.

    • Surkeaa

      että tekijä on vasta 24 vuotias. Aika nuorena surkeassa jamassa. Millaisiahan vanhemmat ovat, ei taida olla sen kummempia, tuskin hengissäkään tai sitten todella maanmatosia. Tuskin ainakaan häpeävät lapsensa tekemisiä. Tällaiseksi tämä yhteiskunta on menossa, siinäpä pohtimista päättäjille.

      • Kokkelikooo

        Siinä puhui kokemuksen syvällä rintaäänellä itse asiantuntija


    • Juurikin-niin

      Ja joka sana totta. Jotkut tekijät ja kommentoijat ovat vaan jo niin syrjäytyneet yhteiskunnasta etteivät erota realiteetteja omasta elinympäristöstään. Todella surkeaa.

    • tutkijana

      Kolme hörhöä siellä yleensä haahuilee pussikaljojen kanssa,veljeksiä ilmeisesti. Ei hyvin mene ja nyt aina vaan huonommin.

    • Pekune

      Korjataan nyt kuitenkin rakennuksen entinen käyttötarkoitus. Sehän toimi Äänekosken maalaiskunnan kunnantalona vuoteen 1959. 1960 Äänekosken maalaiskunta liitettiin Äänekosken kauppalaan,

      • Silläviisiin

        Sillälailla siinä tuli vahvaa tietoa itse kukkahatulta


      • Äänekosken maalaiskunta liitettiin Äänekosken kauppalaan, vuonna 1969, eikä 1960.


      • Pekune

        Hyvä, että heti kohta korjattiin tuo vuosiluku, mutta talon käyttötarkoituksen sentään sain korjattua oikein.


    • palopäällikköö

      Äänekosken tulipalotaloon pääsee muuttamaan takaisin vasta vuoden lopussa

      Nyt kävi tuhopolttajalle kalliiksi.

      • Niiihhh

        Voi kun jännää aina löytyy uusi luukku pikku narkkarille


      • Niin_tai_sitten_ei
        Niiihhh kirjoitti:

        Voi kun jännää aina löytyy uusi luukku pikku narkkarille

        Ei ehkä kuitenkaan ihan helposti löydy...Kuka haluaa vuokrata asuntoa henkilölle jolla on merkintä tuhopoltosta ? Vuokrasitko itse oman asuntosi tuhopolttajalle ?


      • Kyllävainn

        Kyllä minä ottaisin pikku diilerin hoiviini sais hyvät vuokra rahat


      • höpöukkoja

        Ihan varmaan saisit rahat. Kaikenlaista haaveilijaa täälläkin on :) Lehmätkin lentää :)


    • manimanimani

      Tuollaisilla kunnan eläteillähän lyödään tänä päivänä kovastikin rahoiksi kun otetaan niitä vahditaviksi ja elätettäviksi. Nuo hoitohommathan on on ulkoistettu kunnilta jo kauan sitten isolla rahalla.

      • pöljiäriittää

        ota ihmeessä vahdittavaksi,huikee idis!


      • Helppoaon

        Diileri tienaa tuplasi enemmän kuin nämä perse ruvella tienaavat duunarit.


      • veroherra
        Helppoaon kirjoitti:

        Diileri tienaa tuplasi enemmän kuin nämä perse ruvella tienaavat duunarit.

        Mites diilerin eläke,paljonko kertyy?


      • Ettsillälailla

        Diileri ei jää koskaan eläkkeelle se painaa hautaan asti


      • Lääkäritietoa

        Niin painaa ruiskulla suoraan suoneen,totta turiset


      • Ettsillälailla

        Herskaa hihaan ja kokkelia nokkaan


    • hoitokodinpomo

      Onhan noita ja useampia ja hemmetin hyvät korvaukset päätä kohden. Ei tarvii duunarin hommia kysellä, katsellaan ennemmin uutta Audia.

    • naama_leka

      illi ????

      • kivetty

        Kaitsu...????


      • lossintie

        Hesku????


    • itämaantietäjät

      mikälie puliukko oli,yhteiskunnan loinen

      • Eiköhävetä

        Eikös sinun tenukepin aikaan saannos ole


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe