Kukahan poltti vanhan kunnalliskodin Honkolan risteyksessä?
Ketä siellä oikein asui, jotain hörhöporukkaa tietysti?
Kunnalliskodin palo
27
1329
Vastaukset
- tarkkailijana
Poliisi epäilee, että eilen Äänekosken Hujakkolammentiellä ollut tulipalo oli tahallaan sytytetty. Paloa tutkitaan tuhotyönä, ja epäilty on palossa pahiten tuhoutuneen toisen kerroksen asunnon asukas.
Epäilty on 24-vuotias mies. Hän on itse sairaalahoidossa, joten poliisi ei vielä ole päässyt kuulustelemaan häntä. Epäilty loukkaantui, kun hän hypättyään toisen kerroksen ikkunasta paloa pakoon
Kun on lusikalla annettu,ei voi kauhalla vaatia.
Onneksi yksi kaljaveikko vähemmän tuhotöitä tekemässä. - Surkeaa
että tekijä on vasta 24 vuotias. Aika nuorena surkeassa jamassa. Millaisiahan vanhemmat ovat, ei taida olla sen kummempia, tuskin hengissäkään tai sitten todella maanmatosia. Tuskin ainakaan häpeävät lapsensa tekemisiä. Tällaiseksi tämä yhteiskunta on menossa, siinäpä pohtimista päättäjille.
- Kokkelikooo
Siinä puhui kokemuksen syvällä rintaäänellä itse asiantuntija
- Juurikin-niin
Ja joka sana totta. Jotkut tekijät ja kommentoijat ovat vaan jo niin syrjäytyneet yhteiskunnasta etteivät erota realiteetteja omasta elinympäristöstään. Todella surkeaa.
- tutkijana
Kolme hörhöä siellä yleensä haahuilee pussikaljojen kanssa,veljeksiä ilmeisesti. Ei hyvin mene ja nyt aina vaan huonommin.
- Pekune
Korjataan nyt kuitenkin rakennuksen entinen käyttötarkoitus. Sehän toimi Äänekosken maalaiskunnan kunnantalona vuoteen 1959. 1960 Äänekosken maalaiskunta liitettiin Äänekosken kauppalaan,
- Silläviisiin
Sillälailla siinä tuli vahvaa tietoa itse kukkahatulta
- Pekune
Hyvä, että heti kohta korjattiin tuo vuosiluku, mutta talon käyttötarkoituksen sentään sain korjattua oikein.
- palopäällikköö
Äänekosken tulipalotaloon pääsee muuttamaan takaisin vasta vuoden lopussa
Nyt kävi tuhopolttajalle kalliiksi.- Niiihhh
Voi kun jännää aina löytyy uusi luukku pikku narkkarille
- Niin_tai_sitten_ei
Niiihhh kirjoitti:
Voi kun jännää aina löytyy uusi luukku pikku narkkarille
Ei ehkä kuitenkaan ihan helposti löydy...Kuka haluaa vuokrata asuntoa henkilölle jolla on merkintä tuhopoltosta ? Vuokrasitko itse oman asuntosi tuhopolttajalle ?
- Kyllävainn
Kyllä minä ottaisin pikku diilerin hoiviini sais hyvät vuokra rahat
- höpöukkoja
Ihan varmaan saisit rahat. Kaikenlaista haaveilijaa täälläkin on :) Lehmätkin lentää :)
- manimanimani
Tuollaisilla kunnan eläteillähän lyödään tänä päivänä kovastikin rahoiksi kun otetaan niitä vahditaviksi ja elätettäviksi. Nuo hoitohommathan on on ulkoistettu kunnilta jo kauan sitten isolla rahalla.
- pöljiäriittää
ota ihmeessä vahdittavaksi,huikee idis!
- Helppoaon
Diileri tienaa tuplasi enemmän kuin nämä perse ruvella tienaavat duunarit.
- veroherra
Helppoaon kirjoitti:
Diileri tienaa tuplasi enemmän kuin nämä perse ruvella tienaavat duunarit.
Mites diilerin eläke,paljonko kertyy?
- Ettsillälailla
Diileri ei jää koskaan eläkkeelle se painaa hautaan asti
- Lääkäritietoa
Niin painaa ruiskulla suoraan suoneen,totta turiset
- Ettsillälailla
Herskaa hihaan ja kokkelia nokkaan
- hoitokodinpomo
Onhan noita ja useampia ja hemmetin hyvät korvaukset päätä kohden. Ei tarvii duunarin hommia kysellä, katsellaan ennemmin uutta Audia.
- naama_leka
illi ????
- kivetty
Kaitsu...????
- lossintie
Hesku????
- itämaantietäjät
mikälie puliukko oli,yhteiskunnan loinen
- Eiköhävetä
Eikös sinun tenukepin aikaan saannos ole
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949