Miten saa Cannon Pixma MP210 toimimaan Windows 10:ssä. Tulostus ja kopionti toimii. Virhe ilmoitus: Tiedonsiirtio skannerin kanssa ei onnistu. Jos tuotetuki loppunut niin onko uuden osto edessä.
Skanneri ei toimi.
4
2501
Vastaukset
- Brotheristi
Windows 10 ei tue enää laitettasi canonin sivujen mukaan. Tutustu tämänhetkiseen tuotevalikoimaamme. Tätä se on se suunniteltu vanheneminen. Suosittelen Brotherin printtereitä, vanhatkin laitteet toimivat windowsin sisäisellä ajurilla vielä ihan täysin, vaikkei tulosteiden laatu aina vastaakkaan näitä huippu valokuvatulostimia, kun brotherit ovat ensisijaisesti toimistokäyttöön suunniteltuja.
- Apuvaaa
OK. Hyvää tietoa. Tekstiä tulee enemmän skannattua.
- Brotheristi
tuolla canonin sivullahan se sanotaan. https://urly.fi/116T. Itsellä yksi windows xp- aikainen brother, muva- laser tosin, toimii ihan täysin vielä win 10: ssäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706804
- 594572
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323768- 633081
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271646- 171630
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431187