Rehellisyyden nimissä kerron, että aikoinaan kerroin työkaverille Pattayasta.
Hän meni ensi matkalle ja tuli minun luokseni ja kiitti ja kertoi, että oli
paras matka minkän hän oli koskaan tehnyt. Hänellä ei ollut kuvitelmaa mitä
Pattaya on todellisuudessa ja hän kehui sen maasta taivaaseen.
Näin meidän porukkamme kasvaa päivä päivältä.
Rehellisyyden nimissä !
5
209
Vastaukset
- AitinKammareissa
Työkaverisi siellä kunnan työpajalla oli varmaankin samanlainen kun sinä eli asuu äitin kanssa ja naisia ei ole ollut koskaan. Kun Pattayalla teillä molemmilla poikuus meni, niin sen jälkeen siellä on käyty aina kun työpajan liksoista saa kasaan.
Väliaika kun ei olla Pattayalla, luetaan Kallea työajalla ja kotona hetekala ja puhutaan miten kiva olisi saada taas vähän naista. - Hultti
Onko teillä samanlaiset tarralenkkaritkin?
- Maukhang
montakohan vastaavaa reppanatarinaa löytyy
- Thaimaanluuseriparatiisi
Lähes joka työpakalla on se reppana ja luuseri joka tulee kertomaan miten löysi Thaimaasta elämän ja miten Suomessa on paska olla.
Ja kaikki muut tietää miten asiat oikeasti ovat. Ei tarvitse katsoa kun Thamaasta sekaisin menneen naamaa ja mahan kokoa niin kaikki on selvää.- kii_tos
Tässä näemme totuuden aviolerpan Thaimaassa asumisesta ja thaivaimosta sekä rikkauksista. Lappeenranta on kauko-itäisin paikka, missä aviomies on käynyt. Silti hän on Thaimaan erikoisasiantuntija.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392000
- 49836
- 85834
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7701Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 63534
- 43477
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28469Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78447