Rehellisyyden nimissä !

Rehellisyyden nimissä kerron, että aikoinaan kerroin työkaverille Pattayasta.
Hän meni ensi matkalle ja tuli minun luokseni ja kiitti ja kertoi, että oli
paras matka minkän hän oli koskaan tehnyt. Hänellä ei ollut kuvitelmaa mitä
Pattaya on todellisuudessa ja hän kehui sen maasta taivaaseen.

Näin meidän porukkamme kasvaa päivä päivältä.

5

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AitinKammareissa

Työkaverisi siellä kunnan työpajalla oli varmaankin samanlainen kun sinä eli asuu äitin kanssa ja naisia ei ole ollut koskaan. Kun Pattayalla teillä molemmilla poikuus meni, niin sen jälkeen siellä on käyty aina kun työpajan liksoista saa kasaan.
      Väliaika kun ei olla Pattayalla, luetaan Kallea työajalla ja kotona hetekala ja puhutaan miten kiva olisi saada taas vähän naista.

• Hultti

Onko teillä samanlaiset tarralenkkaritkin?

• Maukhang

montakohan vastaavaa reppanatarinaa löytyy

• Thaimaanluuseriparatiisi

Lähes joka työpakalla on se reppana ja luuseri joka tulee kertomaan miten löysi Thaimaasta elämän ja miten Suomessa on paska olla.
      Ja kaikki muut tietää miten asiat oikeasti ovat. Ei tarvitse katsoa kun Thamaasta sekaisin menneen naamaa ja mahan kokoa niin kaikki on selvää.

• kii_tos

Tässä näemme totuuden aviolerpan Thaimaassa asumisesta ja thaivaimosta sekä rikkauksista. Lappeenranta on kauko-itäisin paikka, missä aviomies on käynyt. Silti hän on Thaimaan erikoisasiantuntija.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      64
      5070
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2309
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      2229
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      227
      2214
    5. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      218
      1413
    6. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1394
    7. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      976
    8. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      48
      976
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      907
    10. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      889
    Aihe