Se on sitten loppu nyt suomalaisten seksimatkailu rahalla Pattayalle, kaikki on muuttunut maksuttomaksi.
https://news.lovepattayathailand.com/video/no-prostitution-walking-street-police-confirms/
Prostituutio lopetettu Pattayalla.
23
439
Vastaukset
- sensei_kalassa
Olen samaa mieltä. Lähden tästä Phuketin laiturista nyt vähän liplattelamaan aamukaffeelle Saimaalle. Pitää käydä kattomassa katiskat. Tohatsu haukkasi eilen vähän vettä kun horjahdettiin velipoikani Syylä-Sepon kanssa molemmat takatuhdolle päällekkäin. Eihän tää vanha savolaismallinen puuvene Azi sellaista kestä. No nyt mennään sitten soutamalla. Oon nykkinyt ainakin tuhat kertaa mutta ei lähe käyntiin. Velipoika yritti irroittaa tulpan linkkarilla mutta se mihinkään lähteny.
Vaimoni lähti tuossa autolla joutopäiville jossa ei oo kattoa ja jutuissani ei ole päätä eikä häntää. Vaimo sanoi menevänsä myymään perunoita sinne mutta ei sillä kyllä ollut yhtään perunaa kyydissä. Kaamean sotamaalauksen oli vetänyt ja verkkosukkahousut. Joku banderolli sillä oli takapenkillä missä luki jotakin pilu 15 euroa tai jotakin sellaista. Se on varmaan perunalajike se pilu. Aika kova kilohinta. Ei ihme että ollaan näin rikkaita ja rakkaita. - soisoiman
Poikamiesasukkaat on luoneet naisverkostonsa aikoja sitten. En edes muista milloin oon käynyt walkkarilla viimeksi. Se on turistijuttu koko walkkari viikkoturistien lompakoitten tyhjentämiseksi ja vain pieni osa todellista Pattayaa. Päiväsaikaan sitä ei edes ole olemassa. Walkkari on nopeaa rahaa ja tai miestä etsivien paikka.
Minulla on niin paljon tuttuja tyttöjä kavereina ja somekavereina että siinä mielesä niitä on liikaakin. Mihin vuorokauden aikaan tahansa tulee vartissa neitokaisia kylään yhdellä viestillä tai puhelulla. Lahjuksia ei kysellä vaan pidellään asia balanssissa antamalla sopivasti sillon tällön. Mukavimpia ovat juhlat ison tyttöporukan kanssa. Pientä kilvoitteluahan siitä tulee ketkä pääsee nukkumaan apinan viereen sitten aamusella mut kukapa mies ei sellaisesta tilanteesta tykkäis.
Suhteessa elävät farangit ei paljoa irtosuhteile. Näillä daameilla on uskomaton vaisto ja verkosto ja tietävät heti ketä olet köyrinyt ja missä ja paljonko käytit rahaa ja käytitkö kumia. Vaarallista leikkiä. Osaavat kostaa silloin kun vähiten sitä odotat. - Prostituutiohistoriaa
Viime viikolla lähdin kyllä Walkkarilta tytön kanssa condolle harrastamaan seksiä, mutta eihän siellä tokikaan prostituutiota ole. Annoin tytölle toki pikkusen tippiä aamulla.
- HauskaaTodella
Meikä heittää 2 riviä aloitusta vastinetta pukaten naisia naamalle räkivältä Dille 44 / 2010 isonyrkiltä satakunta riviä.
Ja taas niin viisasta ja fikusua että huhhuh......naisverkosto,- soisoiman
Mikäs siinä pillu on aina yhtä kiva puheenaihe meille heteromiehille jotka siitä tykkäämme. Sinulle se voi olla kiusallinen aihe kun torttusi on kuiva kuin beduiinin sandaali.
- Kpfpjföjföjxöjxöjxöbxöbx
Jföjföjf äkgäkgåkg äkgåkgåig kcöjxpjf köfpjfpjf
- Turret
Viikkoturremme TAAS LÄHTEE kirjoitteli jokailtaisesta Walkkari.....aktiviteetistään ja 44 / 2010 tykkää kirjoitella pillusta.
- koistisenpoika
Ja sinun ainoa tehtäväsi tässä elämässä on miettiä ja analysoida heitä.
- Sensei-
Minäkin otin Suomesta varoilta vanhan karvahatun mukaani. Nyt sille on käyttöä kun tyttöjen tippeihin ei riitä rahaa ja tummelikin on lopussa.
- NumBaIl63
Meiän kylältä loppu rosputuutio siihen kun veikkapojalta hävis humalassa peruukki... resut.. kukaan köyri lihavaa karjua jolla on pellehermanni tukka... tupsut korvien päällä vaa... resut...
- Sensei-
Väitän ja olen oikeassa.
Minä ja Numba ollaan tehty kloonimme ajatusmailmaan poislähtemätön vaikutus, johon ei ole olemassa lääkitystä eikä mahdollisuutta tervehtyä.- annapalaa_sensei
Olet oikeassa. On mukavaa seurata totaalisen skitsofreenikon ja maailmanluokan idiootin mielikuvitustaivalta ja potilaskertomusta. Ei tällaista tilaisuutta voi heittää menemään. Tuntee itsensä tässä superälykkääksi kun katselee tuota tarinointiasi. Kerro lisää ja mitä olet viime aikoina hankkinut ja missä käynyt? Kenties Chiang Main Lappajärvellä vai missä?
Muista aina järvi Lapan niin ei ole lärvi hapan.
- GFEmies
Oikeassahan he ovat, ei Walkkarin baareissa tapahtuvaa seksikauppaa voi oikeastaan prostituutioksi kutsua, enempi se on sellaista maksettua seurustelua, GFE.
- NumBaIl63
..soropstitiitio on aina maskullista.. resu.. tikka koskella näin telkasta.. isäni oli justeerina armeijassa..
- ihanaaelämää
Rahalla pääsee ja hevosella saa... eiku jaa
- kauppakäyparemmin
No Morooooo. Mä tulen aina ostamaan pillua, kun Pattayalla "piipahtelen". Uskon että pystyn sitä aina myöskin ostamaan, oli prostituutio lopetettu tai ei.
soisoiman
17.8.2018 9:26
UUSI
Poikamiesasukkaat on luoneet naisverkostonsa aikoja sitten. En edes muista milloin oon käynyt walkkarilla viimeksi. Se on turistijuttu koko walkkari viikkoturistien lompakoitten tyhjentämiseksi ja vain pieni osa todellista Pattayaa. Päiväsaikaan sitä ei edes ole olemassa. Walkkari on nopeaa rahaa ja tai miestä etsivien paikka
Pitää paikkansa ja voin sanoa, että tämä kirjoittaja on ainakin käynyt ja ollut vähän
pitempään Pattayalla. Sen näkee heti, kuka siellä on ollut ja kuka ei.
Mä tunnistin heti, että tämä poika on Pattayan poikia.- 44x
Totta joka sana. Vanhat konstat chillaa ihan muualla kuin walkkarin tuntumassa. Soi kutonen on sekin kuin pikkuwalkkari mutta rennompi ja huokeampi. Saat juoda bissesi rauhassa jos haluat. Soi Buakhao, Soi Diana ja kakkosen ja kolmosen välisissä baareissa on rento meno verrattuna walkkariin. Sattumoisin oma uusi suosikkibaarini on Shooters, mutta se johtuu siitä että siellä on pari tuttua mahtavaa kissaa duunissa ja loistava meininki ja huippuluokan poppikoneet, DJ:t ja niin edespäin.
- Sensei-
Morjens
Minä lainaan karvahattuani kaljapulloa vastaan. Päivystän Walkkarin alkupäässä klo 24-03. - NössöTaasLähtee
Soisoi ja 44x onko Taas Lähtee nössö ?
- AJuhanaKeronen
Oonkohan mää tulossa wanhaksi, kun tänä vuonna on tullu käytyä useammin temppelissä, kun Walking Streetillä`
- onsse
Meitä oli 39 yrittäjämiestä ja yksi sihteerinainen tehdasvierailulla Hampurissa. Yhtä lukuunottamatta kaikki perheellisiä. Illallisen jälkeen vierailtiin Reeperbahnilla nähtävyysmielessä. 37 miestä vieraili punaisten lyhtyjen taloissa joista useimmat enemmän kuin kerran. Itse kävin kolmasti kun piti mustakin nainen testata. Yksi kiltti perheenisä vieraili neljästi ja oli vieläkin virtaa täynnä. Sihteerikkönaista tuuppasi se mies joka ei käynyt maksullisissa. Kukaan ei jäänyt ilman tuolla nähtävyysmatkalla.
Sihteerikkö ja se kiltti mies olivat vaisuja loppumatkan ajan. Muut lähinnä naureskeltiin asialle.
Ei se ole ensimmäinen kerta maailmassa kun mies käy maksullisissa ja nainen antaa ilmaiseksi. Saksassa on rento suhtautuminen lailliseen prostituutioon. Ei pipo kiristä.
Firmalle sai vielä kuitinkin palveluista.- Sensei-
Joo mukava mesta.
Kävin kerran juhannuksena Harrikkatapahtumassa samaisessa paikassa.
Kun letkaa pukkas puistokadulla niin jotkut reippaammat istui laatupyörien kyydissä yläosattomissa.
Kyykkymotoristit olivat tuolloin alpeilla coreissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601346Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814