Onko käyneitä? Tarkoitus olisi syyskuussa lähteä suopitkospuu reitti kävelemään. Ainakin kuvan perusteella vaikuttaa hienolta.
Vastaukset 4
- Suokuokkajajussi
Käyty on ja ihan kokemuksen arvoinen paikka. Varsinkin suo-osuus kaunista.
- Vericaly-limit
Upeat suo maisemat ja käymisen arvoinen kohde.
- Kansallispuistomaisemaa
Kansallispuistossa on kaksi kohdetta ja nähtävyyttä jossa kannattaa ehdottomasti käydä. Kärjenkallion näköalatorni joka on pohjoismaiden korkein lintutorni. Tornista avautuu upeat maisemat Puurijärvelle. Kärjenkallion p-alueelta on tornille vain 800 metrin matka. P-alue sijaitsee Yttiläntien varressa. Toinen ehdoton käyntikohde on Isosuon suopitkospuu reitti 2km. P-alue sijaitsee Mutilahdentien varressa. Molempiin paikkoihin on helppo mennä autolla sillä ne sijaitsevat samalla puolella kansallispuistoa.
- Kannattavia-kohteita
Puurijärven isosuon kansallispuiston lisäksi kannattaa vierailla myös Valkmusan kansallispuistossa jossa myös huikeat suomaisemat pitkospuineen. Lisäksi Valkmusalla oleva Moronvuori on ehkä koko Suomen erikoisimman oloinen vuori systeemi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921642
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4431158- 841105
- 681015
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t186993- 93877
- 65665
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171644Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60642- 37628