Mitä mieltä totuudesta.

Sitoutumaton

52

953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PaskaaPururadalla

      Furkka unohtaa nyt että Soini adjutantteineen ovat poissa kuvioista, mutta voihan sitä egotrippailla vaikka valehtelemalla?

    • Bergele

      Peruskysymys: Kuuluuko Soinikin siihen pedofiilisakkiin? Kuten muutkin katoliset kiihkoilijat.

      • ei-tietoa

        Mutta Soinolla oli komea räkäklomppi nenäkarvoissa siinä viimeisessä Ylen kuvassa, tosi edustavaa.


    • Niinkaisitten

      "Huhtasaari harhauttaa ja haluaa, että ihmiset eivät huomaisi, kuinka hän muiden mukana oli vaatimassa pakkolakeja ja kikyä. Pienipalkkaiset suomalaiset, pääosin naiset, hoitajat, koulukeittiön työntekijät, siivoojat pakotettiin maksamaan vientiteollisuuden menestyksestä. Heiltä vietiin jopa jo tienattuja ansioita."

    • Persut ja Siniset ovat ovat natsiporukkaa , fasistien ihailijoita ja Kokoomustakin oikeammalla olevia omanedun tavoittelijoita . Furuholm on täysin oikeassa .

      • KummaDeJuttu

        Persuja saa haukkua natseiksi aiheetta, mutta kun kirjoittaa totuuden persenaamaisista Sinisistä niin kommentti ei kauan palstalla vanhene.


      • kopkoptosion

        Sama pätee, kun arvostelee toisen posken kääntäviä yltiö omaa kansaa vihaavia murjaaneita syleileviä maamiinat kieltäneitä kommunisteja...


    • Just_joo

      Ihan sama, persusakkien totuudet.

      • OtahanSitäOlutta

        Lisää lientä rahkapalloon.


    • Eläkelaskuri

      Kyllä tämän maan turhin ja vahingollisin puolue on ilman muuta vasemmistoliitto. Sehän on entinen työväenpuolue, joka jo pitkän aikaa on uudistanut linjaansa siten, että vain pakolaisten ja homojen puolesta marssitaan, ei työttömien, pitkäaikaissairaiden, vanhusten, köyhien lapsiperheiden jne. Furuholm kohta eläkkeellä ja sai TYÖeläkettään ovelasti nostettua ns. luottamustoimihommillaan. Ainoa asia, mistä vasemmistoliitto Porissa näiden kaikkikäy edustajien toimesta muistetaan, on se kun vasemmistoliiton nuorten paikallispomon Niina Siitosen hallinnoimasta asunnosta Porin viikkarista löydettiin miehen korkuista hamppua viljeltynä. Kannattaisi tämän furuhurunkin keskittyä omiensa tekemiseen ja lopettaa tekopyhä pelleileminen, sekä toisten puolueiden mustamaalaaminen, siihen ei todellakaan ole hänellä varaa.

      • Mietippävähän

        Miksi et aikonasi käräyttänyt äitiäsi sinun raiskaamisesta. Vahinko on kuitenkin tapahtunut ja jatkuu muutuneena mielestäsi nautinnoksi näköjään. Sitä ihmettele miksi siitä täällä kirjoitat.


      • Sesinäolet

        Suvakkikommarimikäsuvakkikommari.


      • Lällällää
        Sesinäolet kirjoitti:

        Suvakkikommarimikäsuvakkikommari.

        Äitees o.


    • 57994

      Muiistaako kukaan vaaleja joissa äänestetiin sinisiä, tai valheellista kraduntekijä persua.

      • Persupettääaina

        Sinisia on ollut huono äänestää, kun se ei ole koskaan osallistunut vaaleihin.
        Persun äänestäjiä jymäytettiin taas oikein perusteellisesti.


    • VoiV...u

      Politiikan älymystön suurin mahdollinen spektaakkeli on saamassa alkunsa: Furuholm vs Huhtasaari!

    • JokoKaasusammakko

      Petra on lyllertänyt ittesä demarien ehdokkaaks?

      • voisäänestää

        Tämä kahvilan omistajako?


      • Mitäihmettä
        voisäänestää kirjoitti:

        Tämä kahvilan omistajako?

        Ei tähän mikään kahvila liity, eri henkilö.


    • OnSeMerkillistä

      Kylläpä tekee Laura tuohon Furkkaan vaikutuksen ja ihan vaan naisena ja housut jalassa, mahtaskohan äijän pumppu kestää jos Laura nakkais housut narikkaan? :D

      • pumppukestäisi

        Furkalla on jo senverran ikää, että on jo elämänsä aikana varmasti nähnyt kaikenlaista vastenmielistä ja rumaa.
        .


    • valkmanvesku

      Kaksi poliitikkoa puhuu ja kun poliitikko puhuu on se asiaa, asiaa heidän näkökannastaan katsoen.
      Ei poliitikko valehtele se on jo annettu ymmärtää eduskunnan korkeimmalta taholta.

      • VastuuOnKuulijalla

        Se on ihan oma syy jos ymmärtää muunnellun totuuden väärin.


      • Palomiessmurffi

        https://yle.fi/uutiset/3-10347790

        "Minulla ei ole pelkoa eikä paniikkia tilanteesta. Palaute kentältä on hyvää. Tiedän, että meidän porukka tekee hyvää työtä. Usko omaan toimintaan on vahva, Jalonen sanoo."
        Mikä porukka.


      • Loikkariporukka
        Palomiessmurffi kirjoitti:

        https://yle.fi/uutiset/3-10347790

        "Minulla ei ole pelkoa eikä paniikkia tilanteesta. Palaute kentältä on hyvää. Tiedän, että meidän porukka tekee hyvää työtä. Usko omaan toimintaan on vahva, Jalonen sanoo."
        Mikä porukka.

        Petturit ammuttiin sodan aikana.


      • persupettääaina
        Loikkariporukka kirjoitti:

        Petturit ammuttiin sodan aikana.

        Persut vähenevät itsestään ajan myötä.

        Niihi mitää patei kannata tuhlata.


    • UPIVirkamies

      Ei noita neiti Tapio Furuholmin juttuja kannata ottaa tosissaan , änkyräkommarit ovat tuollaisia omituisia aivopierijöitä!

      • vnh

        Ei kai mitään kannata ottaa liian tosissaan.

        Furuholm kirjoittaa kuitenkin oikeata asiaa.


      • Mietitäänpä

        Kumpihan heistä on pitänyt paremman puheen eduskunnassa?


    • Eeeduskunnassahah

      Fyrkka ei ole päässyt eduskuntaan, kommarisössö.

    • hyväPPT

      Eikös tää Vuruholmi ole entinen potkupalloilijakin?

      • penkkiurheilija-

        Hän pelasi Porissa Ässissä ja MuSassa.

        Sm-sarjakin tuli tutuksi..


      • kuuskytlukuaelettiin
        penkkiurheilija- kirjoitti:

        Hän pelasi Porissa Ässissä ja MuSassa.

        Sm-sarjakin tuli tutuksi..

        Esa (isoveli) oli pelimies myös, sm. sarjoissa pelaajana monta vuotta.
        Myös fiksu kaveri kaikinpuolin.
        Vähämpä MartanGrillissä tuli iltoja istuttua.


    • Huijjarii

      Mitä sitten taas muuta on persu Huhtasaari tehnnyt plakiodun gradunsa lisäksi???

      • vanhaLajiJo

        Pelannut "persmyrryä" pikkulikkana ja vähän myöhemminkin.
        Siinä mitään pahaa sinänsä, liikuntaa sekin on.


    • AnneliKullaalta

      Tappi kuuluu samaan sarjaan porilaisten kuuluisuuksien Aksun ja Ahlaisten Heikin sekä Linkku-Veksan kanssa.

      • ViikkarinVili

        Tapsa oli vielä poikanen kun linkkuveksa esitteli itseään luntipuistossa. Olimme samalla luokalla kansakoulussa eikä hänessä silloin ollut vielä poliitikon vikaa.


    • Laurasapaonopettajanvika

      "Plagiointikohun esiselvitys: Laura Huhta­saaren gradu­vilppi luonteeltaan ja mitta­luokaltaan vakavaa – seuraukset jäävät vähäisiksi"

    • Demari

      Laura voi olla kuitenkin hyvä äiti, vaikka persu plakijoija onkin.

      • huiteleemuualla

        Lasten onneksi ei paljoa näy kotona.


    • 5347

      Laura on omastamielestään nuhteeton ja jatkaa myös kaupunginvaltuutettuna.

      • Persupettääaina

        Niinhän ne kaikki väittävät olevansa syyttömiä.


      • Opoope

        Oikeinko opettajakin.


      • ammattejalöytyy
        Opoope kirjoitti:

        Oikeinko opettajakin.

        Paremminkin valeopettaja.

        Lisäksi vielä valepukki.


    • TotuuttaKehiinn
      • Persupettääaina

        Siinä kaksi hyvin sopivaa persujen joukkoon, vaikka puheenjohtajistoon.
        Haastattelija ja haastateltu.


    • Olikomuuta

      Potkut Lauralle.

      • Ettähyvin

        Hyvin argumentoitu.


      • Hyvinettä

        Lisäisin ehdottaisin koko edustamansa puolueen lopettamista koskien myös sinisiä.


    • Voivit

      Pitääkö torilta kuultuna paikkansa. Laura lähtee Israiliin opettamaan Palestiinalaisille suomen kieltä.

    • Kannatusnousu

      Laura lähtee persuna ehdolle eduskuntavaaleihin mikä mahtaa olla akendana. Varmaan rehellisyys ja lisää mamuja liinaharjaan.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe