Olen siis 18-vuotias poika, jolla on aivan järjetön ongelma selän hikoilussa. Selkäni hikoilee todella suuria määriä ilman suurta rasitusta. Esimerkiksi bussissa tai autossa istuessa saattaa paita tulla selkä puolelta litimäräksi, vaikka tilassa ei edes olisi suhteellisen kuuma.
Olen ihan perus hyvässä kunnossa ja täysin normaalipainoinen (mies, 18v, 178cm, 74kg)
Olen yrittänyt perusnikseillä vähentää (luonnonmateriaaleista tehdyt paidat, nesteytys, kofeiinin ja tulisten ruokien vähentäminen yms.), mutta vaikutusta ei ole tai se on niin pieni, ettei sitä huomaa.
Olisiko jollain ongelmia saman asian kanssa ja olisi antaa jotain vinkkejä, joilla tämän kiusallisen ongelman voisi saada kuriin.
Ongelmana selän hikoilu
5
241
Vastaukset
- toimiisatavarmasti
Osta apteekista absolut torr- liuosta. Maksaa noin 11 euroa mutta kestää noin 1-2 kk. Tarvitsisit ehkä jonkun auttamaan sen laitossa. Toimii, mutta älä laita kostealle iholle.
Saako sitä levittää selälle? Googlen mukaan se on tarkoitettu jalkojen, käsien sekä kainalon hikoiluun
Lisään vielä että ongelma on ainoastaan selässä. Mikään muu osa kehostani ei hikoile suuria määriä paitsi selkä, ei edes kainalot.
- toimiisatavarmasti
Saa. Kokeile ensin pienelle alueelle. Ja muista, ei kostealle iholle (suihkun jälkeen), alkaa muuten inhottavasti kirvellä. Aamulla suihku, illalla AT, tai toisinpäin. Ja hiustenkuivaajaalla voisi varmistaa että iho on varmasti kuiva.
Itse olen käyttänyt otsaan ja niskaan, ne hikoavat häiritsevästi. Olen keski-ikäinen, asiakaspalvelutyö.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541159- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818