Olen sen verran rehellinen ihminen, etten millään pystyisi olemaan pappi. Omatuntoni ei hyväksyisi sitä.
En pystyisi olemaan pappi
11
370
Vastaukset
- Elsa.kohtalon.lapsi
Ei kait nyt kukaan tervejärkinen ihminen pysty papiksi.
- SIRUXXX
No ei tosiaankaan.
- T...Mirka
Vaikka kuinka uskoisit satuun, niin satua se edelleen ja sitä ei pidä totena opettaa lapsille.
Jos minulla olisi valtaa niin uskonnon tuputtaminen lapsille loppuisi heti ja se myös kriminalisoitaisiin. - Aivan.Kauheeta
Kauhea teko papilta
Lapsi kertoi
Toisessa tapauksessa lapsi muistaa juoneensa mehua ja heränneensä seuraavana aamuna siihen, että hänen takapuolestaan valui verta, eikä hän pystynyt muistamaan tapahtumia - Pirre.Piri
Olen Mirkan kanssa samaa mieltä. En pystyisi valehtelemaan lapsille. Ei helvetti. Jotain vikaa papeissa täytyy olla.
- Motivaati
Papit ei välitä lasten uskonvapaudesta. Tärkeintä heille on saada lapsi uskomaan heidän opettamiin satuihin. Nämä uskoon saadut lapset elättävät sitten aikuisina papit.
Tämä on törkeetä lasten hyväksikäyttöä. - T..Mirka
Papit opettaa jessee ja jumalaa totena, mutta eivät ole koskaan todistaneet niitä tödeksi.
No, onhan se selvää ettei satuja voi todeksi edes todistaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022336- 1191895
- 901493
- 1381449
- 1171276
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741268Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631131Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221130- 511097
- 381042