Olen sen verran rehellinen ihminen, etten millään pystyisi olemaan pappi. Omatuntoni ei hyväksyisi sitä.
Vastaukset 11
- Elsa.kohtalon.lapsi
Ei kait nyt kukaan tervejärkinen ihminen pysty papiksi.
- SIRUXXX
No ei tosiaankaan.
- T...Mirka
Vaikka kuinka uskoisit satuun, niin satua se edelleen ja sitä ei pidä totena opettaa lapsille.
Jos minulla olisi valtaa niin uskonnon tuputtaminen lapsille loppuisi heti ja se myös kriminalisoitaisiin. - Aivan.Kauheeta
Kauhea teko papilta
Lapsi kertoi
Toisessa tapauksessa lapsi muistaa juoneensa mehua ja heränneensä seuraavana aamuna siihen, että hänen takapuolestaan valui verta, eikä hän pystynyt muistamaan tapahtumia - Pirre.Piri
Olen Mirkan kanssa samaa mieltä. En pystyisi valehtelemaan lapsille. Ei helvetti. Jotain vikaa papeissa täytyy olla.
- Motivaati
Papit ei välitä lasten uskonvapaudesta. Tärkeintä heille on saada lapsi uskomaan heidän opettamiin satuihin. Nämä uskoon saadut lapset elättävät sitten aikuisina papit.
Tämä on törkeetä lasten hyväksikäyttöä. - T..Mirka
Papit opettaa jessee ja jumalaa totena, mutta eivät ole koskaan todistaneet niitä tödeksi.
No, onhan se selvää ettei satuja voi todeksi edes todistaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1691049
- 60842
- 86800
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72737- 46673
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko77616- 62599
- 28575
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35575Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅46569