Ei se uskonut silloin keväällä

Toiminnoisss

Aika teki tehtävänsä ja muutokset.

26

747

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Satu81

      Minun kaipaamani sait kaksi lasta.

    • jakenellähän

      Ne avaimet oli koko ajan millä tapahtumat olisivat menneet eri tavalla..? Sinun toiminta jarrutti minua koko ajan... ja nyt sitten käännät tämän vielä niin että se olisi minun vika. Ihan miten vaan.

      • jakenellähän

        En mahda sille mitään että käännyn niin helposti ajattelemaan negatiivisesti itsestäni. Eikä tätä varmaan koskaan kukaan tule ymmärtämään. Tiedän kyllä sen että jos joku ymmärtäisi niin se saisi minusta parhaan miehen mitä minä voin koskaan olla... ja jos se minun paras puoli on lähelläkään sitä mitä isäni oli sen n. 20 avioliitto vuoden aikana äitini kanssa... niin siitä naisesta tulee kyllä erittäin onnellinen. Olihan äitinikin erittäin onnellinen ja hän edelleen vaalii niitä muistoja vaikka asiat kääntyivätkin päälaelleen myöhemmin.


      • aikanuorivielä

        Kuinka vanha olet?


      • Oeaekoja

        Voi härrendyyderis.. Miten jotuut imee kaikki negatiiviset aloitukset itselleen. Mitä siitä seuraa? Kaunaa ja katkeruutta. Ja ihan turhaan. Kannattaisiko keskustella ihan luonnossa, tämähän on teinien typerää syyttelyä ja kinaa. 😮


      • jakenellähän
        aikanuorivielä kirjoitti:

        Kuinka vanha olet?

        En paljasta ikääni tässä.


      • jakenellähän kirjoitti:

        En mahda sille mitään että käännyn niin helposti ajattelemaan negatiivisesti itsestäni. Eikä tätä varmaan koskaan kukaan tule ymmärtämään. Tiedän kyllä sen että jos joku ymmärtäisi niin se saisi minusta parhaan miehen mitä minä voin koskaan olla... ja jos se minun paras puoli on lähelläkään sitä mitä isäni oli sen n. 20 avioliitto vuoden aikana äitini kanssa... niin siitä naisesta tulee kyllä erittäin onnellinen. Olihan äitinikin erittäin onnellinen ja hän edelleen vaalii niitä muistoja vaikka asiat kääntyivätkin päälaelleen myöhemmin.

        Nimimerkki "ja kellähän" kirjoitit: "

        "Eikä tätä varmaan koskaan kukaan tule ymmärtämään. Tiedän kyllä sen että jos joku ymmärtäisi niin se saisi minusta parhaan miehen mitä minä voin koskaan olla.."


        VASTAAN: Miksi muut ihmiset eivät ymmärtäisi huonoa itsetuntoa, ja sitä, että masentuneisuus sitä vielä entisestään korostaa? Miksi ihmiset eivät ymmärtäisi
        noita asioita? Hakeudutko itse mielelläsi hyväitsetuntoisten ja äärimmäisten iloisten eli ns. "syntymähumalassa" olevien henkilöiden seuraan? Jos näin on, niin eipä ihme, ettet koe tulevasi ymmärretyksi. Miten hyväitsetuntoiset, nuoret ilopillerit osaisivat uida nahkoihisi, ja tietää miltä sinusta tuntuu? Eivät useimmiten mitenkään!


      • jakenellähän kirjoitti:

        En mahda sille mitään että käännyn niin helposti ajattelemaan negatiivisesti itsestäni. Eikä tätä varmaan koskaan kukaan tule ymmärtämään. Tiedän kyllä sen että jos joku ymmärtäisi niin se saisi minusta parhaan miehen mitä minä voin koskaan olla... ja jos se minun paras puoli on lähelläkään sitä mitä isäni oli sen n. 20 avioliitto vuoden aikana äitini kanssa... niin siitä naisesta tulee kyllä erittäin onnellinen. Olihan äitinikin erittäin onnellinen ja hän edelleen vaalii niitä muistoja vaikka asiat kääntyivätkin päälaelleen myöhemmin.

        Nimimerkki "jakellehän" kirjoitit: "En mahda sille mitään että käännyn niin helposti ajattelemaan negatiivisesti itsestäni. "

        VASTAAN: Onko sitten niin, että pyrit kaikin tavoin salaamaan huonon itsetuntosi ja negatiiviset ajatukset itsestäsi, silloin kun elät IRL, omalla nimelläsi? Katsotko ettet saa näyttää itseesi kohdistuvia epäilyjä kenellekään?

        Etkö tiedä, että vähän epävarma ja harkitsevaisen ja kuuntelevaisen oloinen ihminen,
        on usein muista paljon sympaattisempi, kuin omahyväinen pönöttäjä?


      • välilläsinä
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

        Nimimerkki "ja kellähän" kirjoitit: "

        "Eikä tätä varmaan koskaan kukaan tule ymmärtämään. Tiedän kyllä sen että jos joku ymmärtäisi niin se saisi minusta parhaan miehen mitä minä voin koskaan olla.."


        VASTAAN: Miksi muut ihmiset eivät ymmärtäisi huonoa itsetuntoa, ja sitä, että masentuneisuus sitä vielä entisestään korostaa? Miksi ihmiset eivät ymmärtäisi
        noita asioita? Hakeudutko itse mielelläsi hyväitsetuntoisten ja äärimmäisten iloisten eli ns. "syntymähumalassa" olevien henkilöiden seuraan? Jos näin on, niin eipä ihme, ettet koe tulevasi ymmärretyksi. Miten hyväitsetuntoiset, nuoret ilopillerit osaisivat uida nahkoihisi, ja tietää miltä sinusta tuntuu? Eivät useimmiten mitenkään!

        Kyllä puhut ihan asiaa.


    • ymmärryspalautuu

      Olen pahoillani kaikesta mitä sain aikaan. Olin hölmö enkä ymmärtänyt. Tunteet oli niin voimakkaat että silloin ei kyennyt ajattelemaan asioita kuin omasta näkökulmastaan.

      • jokuvaasivusta

        Tuo on totta. Paitsi itse jos tunnen voimakkaasti niin mietin vain ja ainoastaan toista ja sitä miten hänelle sopisi joku parempi. Olen kyllä tyhmä.


      • pitääollatarkkana

        rakkaus on sokea vastapuoli hämärtyy epärealistiseksi ja kaikki värittyy oman onnentunteen ja epätoivon näköisiksi. Omat tunteet siirretään kohteeseen ja kuvitellaan hänen tuntevan samoin.


      • Thatsapoint

        Täytyy olla varovainen ihmisten suhteen. On niitä, jotka tietää mitä toinen haluaa ja voivat näennäisesti olla juuri niitä "sopivia". Joskus vanhempikin haluaa heittäytyä, eikä kuuntele järjen ääntä, kun niin hyvältä tuntuu!


      • VedäSinä

        Rikollinen tumppuun. Tästä päivästä öähtien tämä on SOTAA. En assosioi ihmisten kanssa, jotka ovat tuhoavia kaikkia läheisiäni ja minua kohtaan. Mukaan lukien alaikäiset lapset. Vitun oksettavaa PASKAA olette älyllistämisinenne. TE ETTE MUN ELÄMÄÄ MÄÄRÄÄ, ette uhkaa ja kiristä ja haittaa jokaisen läheiseni fyysistä ja psyykkistä terveyttä. Jos oikeuslaitos ei teistä ota koppia, otan oikeuden omiin käsiini. NYT RIITTI.


      • jokuvaasivusta kirjoitti:

        Tuo on totta. Paitsi itse jos tunnen voimakkaasti niin mietin vain ja ainoastaan toista ja sitä miten hänelle sopisi joku parempi. Olen kyllä tyhmä.

        Nimimerkki "jokuvaansivusta" kirjoitit:

        "Paitsi itse jos tunnen voimakkaasti niin mietin vain ja ainoastaan toista ja sitä miten hänelle sopisi joku parempi."


        VASTAAN: Noin minäkin useimmiten ajattelen. Jopa kummankin mieheni kohdalla ajattelin aluksi noin. Ja ainahan löytyy ilkeitä ihmisiä ruokkimaan tällaisia ajatuksia.
        Helppoahan se on tuollaiseen sortua: Miettiä, että kuinka paljon paremmin tuo ja tuokin sille sopisi.

        Olen kuitenkin onnellinen, etten ole toisen ääripään ihminen,
        joka vain tyrkyttää ja tyrkyttää itseään. Jos minä esimerkiksi ihastun melko hiljaisiin, pitkiin, pitkäsormisiin (ei kyntisiin), lapsettomiin, jota kuinkin ikäisiini, teknisen alan miehiin,niin miten, joku suulas, lyhyt ja lyhytsorminen, monen lapsen isä, humanistiselta alalta kehtaa tyrkyttää seuraansa yhä uudestaan? Inhoan tällaisia äijiä, jotka kuvittelevat, että kun he ihastuvat johonkuhun, niin tottahan se joku ihastuu heihinkin. Tällaisille maailman navoille ei tunnu tulevan mieleenkään, etteivät he ehkä ole ja edusta sitä, mitä heidän ihastuksensa kohde haluaa ja kaipaa.


        Kuten vanha sanonta sanoo: Kun tarvitsee suolaa, sokerista ei ole apua.


        Mutta aina voi toiselta kysyä, varsinkin jos hän on osoittanut kiinnostusta itseä kohtaan, että emmekö mielestäsi nyt sovikaan yhteen? Parasta olisi uskaltaa kysyä suoraan, enkö ole sitä mitä etsit - vai onko viilentyneeseen käytökseen jokin muu syy. (Ainahan syy ei ole kokonaivaltaisessa kelpaamattomuudessa toiselle, vaan siinä, että on itse loukannut toista ihmistä niin pahasti, että tunteet viilenevät.)


    • mitenvoisi

      Mitään uskoa tai kuvitella jos on siinä uskossa että toinen on onnellisessa parisuhteessa..? Kysynpähän vaan.

      • tietolisäätuskaa

        Jospa tietää ettei parisuhde voi hyvin.


      • mitenvoisi
        tietolisäätuskaa kirjoitti:

        Jospa tietää ettei parisuhde voi hyvin.

        En tiedä mitä vastata tähän koska hän ei tainnut sittenkään olla suhteessa silloin.


      • Minä en ainakaan rupea omaa parisuhdettani tippaakaan omilla kasvoillani ja nimelläni mollaamaan. Mitä se kaikille sivullisille kuuluu, onko parisuhteessa ongelmia vai ei, ja minkälaisia.

        Luotan siihen, että se joka on oikeasti kiinnostunut, kysyy/ottaa asioista yksityisesti selvää. En voi muuta sanoa, kuin että yleensä älykkäät ihmiset näkevät ohi muodollisten seikkojen, kuten siviilisäädyn.

        En nyt oikein tiedä, minkälaisesta kuviosta tässä keskustellaan nimimerkki "mitenvoisi". Mutta minusta jos joku ihminen osoittaa romanttista kiinnostusta itseä kohtaan, ja itse on samalla tavalla kiinnostunut, niin onhan silloin uskallettava kysyä, mitä toinen oikein hakee tai käytöksellään tarkoittaa, jos hänellä on sormukset sormessa! Kyllä se niin on!


    • awwww ! Lapset taistelee

    • tuntuusiltäkuin

      En oikeastaan osaa kuvailla miltä tuntuu. Kuin sielu itkisi verta?

    • luulinettä

      Olet valikoiva. Tiedän... luulo ei ole tiedon väärti. Se luulo muuttui tänä aikana.

      • Tässäkö nyt koetat hienovaraisesti sanoa, että joku muhinoi
        ihan kaikkien kanssa.

        Ehkä sinun on paras jättääkin mielestäsi, ja elämästäsi ihminen,
        jos käsityksesi ovat noinkin alhaiset.

        Nuorempana, terveenpänä ja iloisempana oma mieheni
        näytti flirttailevat monien asiakaspalvelijoiden (kassat, myyjät, virkailijat jne)
        kanssa heitä halventamatta! Ei hän silti heidän kanssaan minnekään olisi rinnaltani lähtenyt. Sen näin.

        Oman kokemukseni mukaan ne miehet ja naiset, jotka epäilevät puolisollaan olevan suhde kaikkiin, joille nämä ovat ystävällisiä, ovat sairaalloisen mustasukkaisia!


      • luulinettä
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

        Tässäkö nyt koetat hienovaraisesti sanoa, että joku muhinoi
        ihan kaikkien kanssa.

        Ehkä sinun on paras jättääkin mielestäsi, ja elämästäsi ihminen,
        jos käsityksesi ovat noinkin alhaiset.

        Nuorempana, terveenpänä ja iloisempana oma mieheni
        näytti flirttailevat monien asiakaspalvelijoiden (kassat, myyjät, virkailijat jne)
        kanssa heitä halventamatta! Ei hän silti heidän kanssaan minnekään olisi rinnaltani lähtenyt. Sen näin.

        Oman kokemukseni mukaan ne miehet ja naiset, jotka epäilevät puolisollaan olevan suhde kaikkiin, joille nämä ovat ystävällisiä, ovat sairaalloisen mustasukkaisia!

        Tämä ei nyt liittynyt mitenkään suhteeseen.


    • Keväällä? Onneksi jos mietin tästä keväitä, 5 vuotta taaksepäin,
      en muista minkään romanttisen päättyneen.
      Onneksi en oikein toissani kaipaa yhtään entisistä ihastuksistani.


      Joskus tuntuu, että jollekin maailmannapa miehelle, joka tyrkyttää seuraansa itsevarmasti maha pystyssä, pitäisi kertoa kaikkien entisten ihastusten/silmäsulhasten ja 2 seurustelukumppanin ominaisuudet, jotta he tajuaisivat, etteivät kuulu siihen joukkoon.

      Kumpikin miehistäni, ja MYÖS MELKEIMPÄ kaikki silmäsulhaseni ovat olleet
      - alle 5 vuotta minua vanhempia,
      - 2 -lapsinen perheen esikoisia,
      - reilusti yli 180-cm pitkiä,
      -teknisen alan koulutuksen saaneita,
      - hiljaisia, rauhallisia ja hötkyilemättömiä miehiä

    • Ap., sinulle en oikein osaa vastata mitään,
      koskapa en saa mistään viestissäsi kiinni.
      Koskapa en tuollaista kuviota/tilannetta tunnista,
      viestisi ei voi olla minulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2468
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2230
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2059
    5. 173
      1876
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      43
      1865
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1548
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe