Jos laittais corollaan 18" matalaprofiili renkaat vakion 16" tilalle, miten muuttuis ajettavuus ym.
Mikä vaikutus renkaiden muutos
7
223
Vastaukset
- Täristää
En voi suositella - korollan näkkäriä muistuttava läpeensä ruostunut kori rapisee murusina tielle, kun jäykemmillä renkailla ajaa ensimmäiseen kuoppaan. Kokemusta on.
- Suositeltavaparannus
Gorillaan on olemassa 1 hyvä viritys - vaihda merkkiä.ei oikeastaan väliä mihin: kulku paranee joka tapauksessa.
- Corollaatorimies
Melu kasvaisi, vetelisi pahasti urissa ja ajo olisi epämukavan täristävää. Ei kannata vaihtaa.
- omavalinta
Paskempi ajettava siitä tulee, mutta omaan autoon saa tehdä mitä tahansa.
- eisitsaahosua
Joo, tulee tärisevä urissa haparoiva ohjaus, ja hiekkatiellä auto "leijailee" tien pinnassa. Myös rengasmelu lisääntyy 4-6 desibeliä, ja lisäksi suurin turvallinen ajonopeus rankassa sateessa on vain 60kmh.
- pelkkää.haittaa
Juuri noin kun täällä on kirjoitettu. Hakee uria ja melutaso nousee. Lisäksi myös bensankulutus kasvaa.
- en.laittaisi
Alustan ja ohjauksen nivelet ja puslat kuluvat ennenaikojaan, kova ja leveä rengas ei ole hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1294388
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233072Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132564- 462131
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591723Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471639- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201456- 281440
- 951211