minnuu niinkovasti nukuttaa tuossa 2-3 korvilla,,ja pienet torkkuset venyy usein 2ksi tunniksi..
vaan haittaako tuo,,,? onhan se harjoittelua sita tulevaa pitkaa unta varten,,kai?
nukuttaako iltapaivalla
8
153
Vastaukset
- Heikunkeikku
Jos tahdon soittaa veljelleni tai hänen vaimolleen, niin aina on katsottava kelloa ensteks.
He menevät aina päiväunille n. yhden kieppeillä. Se on heille "päivän paras hetki". Käpertyvät toistensa liki sohvalla ja siellä nukkuvat tyytyväisnä. Pari tuntia.
Minä en mene päiväunille. Se ei ole koskaan passannut minulle. Jos nukkuisin kaksi tuntia päivällä, niin herättyäni saisin rynnät Buranakaapille. Pää olisi kipeä.
Onneksi mulle ei tule iltapäivisin väsy, koska silloin pitää mennä töihin. Nukkuvan-rukous-tyyppisenä ei olisi kiva opettaa.
Kaiken kaikkiaan en tarvitse paljoa unta vuorokaudessa. Näin on ollut aina.
Pikkuvauvana jo kuulemma lopetin päiväunet. Mua yritettiin epätoivon vimmalla nukuttaa vaunissa, mutta aina kun vaunuihin kurkistettiin, niin minä katselin kirkkain silmin. Apposen ammollaan olevilla silmillä. :)- Heikunkeikku
Rynnätä buranakaapille.
Ä-kirjain pudoskeli pois.
- Päiväunet.tärkeät
Töitten malli jatkuu. Siellä torkahdin 2-3 minuutiksi pöydän ääreen, aika usein, ei ihan joka päivä. Sen jälkeen oli täysin pirteä jatkamaan töitä.
Jos nyt katson tvtä, niin sama juttu, ehkä nyt menee 10-15 min, mikä tarkoittaa että nauhoitettu ohjelma on mennyt ihan vieraisiin svääreihin. Ei kun takaisin kelaamaan. - Einoinpaljon
Jos herää jo aikaisin aamuyöstä, niin pieni siesta iltapäivällä on paikallaan, mutta ei ehdottomasti monen tunnin torkut, koska ne sekoittavat seuraavan yön unet. Iltlapäiväsiestaksi riittää 15 - 20 minuuttia, jokatapauksessa vajaa puolituntinen. Nopea 'tipahtaminen' horrokseen talaa reippaan loppupäivän(kin).
Jos noin kamalasti väsyttää, kannattaa käydä mittauttamassa veriarvonsa, erityisesti sokeriarvot.- Oh-hoh
... takaa ...
- nukunkoonneniohi
on mitattu sokerit kohdallaan..mutta olen aina ollut pitka-hyvauninen..
minulle päivänokoset on päivän paras hetki, tosin joka päivä en nuku, mutta välillä en vaan pysy hereillä ja silloin on ihana pötkähtää sohvalle pitkäkseen. nokoset kestää yleensä 1,5 tuntia, joskus hiukan vähemmän joskus hiukan enemmän.
- puolituntia
Puolen tunnin päivänokoset on ihan hyvä juttu meikäläiselle, olin sitten kotona taikka työmaalla. Olen yrittäjä, joten monasti otan päivänokoset autossa, kun olen eväät syönnyt. Jos rakennuksella, niin jossain mukavassa paikassa päivänokoset. Laivalla ihan kansimatkustajana otan päivänokoset jossain kansituolilla. Kyllä aina sopiva paikka löytyy päivänokosille.
Ilman päivänokosia minulta kyllä loppuu turnauskestävyys, koska vaimoni työn vuoksi meillä on sellainen päivä rytmi, että muuten unet jäävät vähiin. Lisäksi sairastan migreeniä, joten senkin vuoksi on pidettävä tietty rytmi elämässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3743214Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151526En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841312- 1081311
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991305Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591255- 481155
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801062Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa25960- 33857