Törkeää valhetta Iltapaskalta!

Turkulainen76vuotias

"Kuvat terrori-iskun vuosipäivästä: Uusnatsien marssilla Turussa noin 300 osallistujaa - heitä vastusti yli 1000" Hah hah haa, ei voi kuin nauraa keltaisen lehdistön (iltapaskan) tarinoille! Jokainen, vähänkin älyä omaava ihminen näki & koki, että paikalla oli muutama anarkisti ja n. 300 kansanmielistä ihmistä! Nämä antifatit yrittivät huutaa: "Turku ei halua natseja, Turku suree uhreja"! Huom! Turku on kaupunki ja sinänsä eloton, eikä vihaa tai rakasta ketään! Nämä turkuun tulleet antifantti-opiskelijat taas tuntee, mitä tuntee! Ei kyllä ainakaan järjen hiventäkään heillä ole ja yhteiskunta maksaa näiden "älykköjen" opiskelun, mikä menee täysin hukkaan! Kun he ovat (olisivat) aikuisessa iässä, niin maailma on jo silloin romahtanut ja eivät ole enää edes olemassa!

8

349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • natsismiTAPPAA

      Valtamedia kertoo viralliset faktat ...rakkaus voittaa!!! maahanmuuttokriitikot ovat pahuuden puolella PUTIN JA PERUS SS SUOMALAISET..
      enemmistö hyvyyden puolella pimeyttä vastaan

      • 200_vastamielenosoittaja

        Mitähän valtamedia kuvittelee saavuttavansa kun kuka tahansa voi todeta kuvista että siellä oli 200 vastamielenosoittajaa

        Väkivalta-unelman kamelinselkä on taittunut


    • natsismiTAPPAA

      Sorry. Jäi lääkkeet ottamatta. Olen hieman reppana.

    • duujuu

      Turkulainen 76 vuotias. Niin valemedia MV-lehti julkaisi jäleen muka tosikuvan.Näyttäisi siltä.että osa kulkueesta on kulman takaa vasta kääntymässä kadulle

    • lapsellista

      Suvakkinatsien marssilla näytti olevan ehkä 50 ja mielenosoituksessa 20. Kukkamarssilla saattoi ollakin lähemmäs tuhat ja isänmaallisten marssillakin monta sataa. Ilmankos suvakit yritti väkivaltaisesti estää kuvaamisen ettei totuus paljastuisi. Vain rikolliset suvakit peitti kasvonsa.

    • Tämä just pännii anarkisteja kun eivät saa porukkaa liikkeelle. No nii joo ei niitä taida olla kun pieni höpönassu porukka :) Säälittävät vätykset saa iltalehden yms. tuen :D joka valehtelee sen minkä kerkii :D

    • korppusaha

      Eipä kai kukaan järkissään oleva lähde sen paremmin uusnatsien kuin väkivaltavasemmistolaistenkaan juhlintaan mukaan.

    • LiJAMarxilaisuus

      Tämä menee aivan kulttuurimarxilaisuuden oppien mukaisesti.

      Keskeinen toimintaperiaate kyseisen ideologian piirissä on juuri se, että kieltäydytään noudattamasta yhteiskunnan lakeja, normeja ja hyviä käytöstapoja, ja asetetaan niiden tilalle omat normit ja säännöt, joita sitten edellytetään kaikkien muiden rupeavan noudattamaan.

      Tämä toissapäiväinen ”vastamielenosoitus” noudattaa osaltaan juuri tätä kaavaa. (Ei sallita tavallisten suomalaisten huomioida terrori-iskun vuosipäivää ja kunnioittaa uhrien muistoa). Saman ideologian vaikutus on havaittavissa myös valtamedian toiminnassa. (Ei yritetäkään uutisoida tapahtumista totuudenmukaisesti, vaan alistutaan kertomaan sellaista versiota, joka mahdollisimman tarkkaan myötäilee näiden kulttuurimarxilaisten mielihaluja).

      Hävettää natsi-fasisti-viher-kommareiden puolesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe