"Kuvat terrori-iskun vuosipäivästä: Uusnatsien marssilla Turussa noin 300 osallistujaa - heitä vastusti yli 1000" Hah hah haa, ei voi kuin nauraa keltaisen lehdistön (iltapaskan) tarinoille! Jokainen, vähänkin älyä omaava ihminen näki & koki, että paikalla oli muutama anarkisti ja n. 300 kansanmielistä ihmistä! Nämä antifatit yrittivät huutaa: "Turku ei halua natseja, Turku suree uhreja"! Huom! Turku on kaupunki ja sinänsä eloton, eikä vihaa tai rakasta ketään! Nämä turkuun tulleet antifantti-opiskelijat taas tuntee, mitä tuntee! Ei kyllä ainakaan järjen hiventäkään heillä ole ja yhteiskunta maksaa näiden "älykköjen" opiskelun, mikä menee täysin hukkaan! Kun he ovat (olisivat) aikuisessa iässä, niin maailma on jo silloin romahtanut ja eivät ole enää edes olemassa!
Törkeää valhetta Iltapaskalta!
8
349
Vastaukset
- natsismiTAPPAA
Valtamedia kertoo viralliset faktat ...rakkaus voittaa!!! maahanmuuttokriitikot ovat pahuuden puolella PUTIN JA PERUS SS SUOMALAISET..
enemmistö hyvyyden puolella pimeyttä vastaan- 200_vastamielenosoittaja
Mitähän valtamedia kuvittelee saavuttavansa kun kuka tahansa voi todeta kuvista että siellä oli 200 vastamielenosoittajaa
Väkivalta-unelman kamelinselkä on taittunut
- natsismiTAPPAA
Sorry. Jäi lääkkeet ottamatta. Olen hieman reppana.
- duujuu
Turkulainen 76 vuotias. Niin valemedia MV-lehti julkaisi jäleen muka tosikuvan.Näyttäisi siltä.että osa kulkueesta on kulman takaa vasta kääntymässä kadulle
- lapsellista
Suvakkinatsien marssilla näytti olevan ehkä 50 ja mielenosoituksessa 20. Kukkamarssilla saattoi ollakin lähemmäs tuhat ja isänmaallisten marssillakin monta sataa. Ilmankos suvakit yritti väkivaltaisesti estää kuvaamisen ettei totuus paljastuisi. Vain rikolliset suvakit peitti kasvonsa.
Tämä just pännii anarkisteja kun eivät saa porukkaa liikkeelle. No nii joo ei niitä taida olla kun pieni höpönassu porukka :) Säälittävät vätykset saa iltalehden yms. tuen :D joka valehtelee sen minkä kerkii :D
- korppusaha
Eipä kai kukaan järkissään oleva lähde sen paremmin uusnatsien kuin väkivaltavasemmistolaistenkaan juhlintaan mukaan.
- LiJAMarxilaisuus
Tämä menee aivan kulttuurimarxilaisuuden oppien mukaisesti.
Keskeinen toimintaperiaate kyseisen ideologian piirissä on juuri se, että kieltäydytään noudattamasta yhteiskunnan lakeja, normeja ja hyviä käytöstapoja, ja asetetaan niiden tilalle omat normit ja säännöt, joita sitten edellytetään kaikkien muiden rupeavan noudattamaan.
Tämä toissapäiväinen ”vastamielenosoitus” noudattaa osaltaan juuri tätä kaavaa. (Ei sallita tavallisten suomalaisten huomioida terrori-iskun vuosipäivää ja kunnioittaa uhrien muistoa). Saman ideologian vaikutus on havaittavissa myös valtamedian toiminnassa. (Ei yritetäkään uutisoida tapahtumista totuudenmukaisesti, vaan alistutaan kertomaan sellaista versiota, joka mahdollisimman tarkkaan myötäilee näiden kulttuurimarxilaisten mielihaluja).
Hävettää natsi-fasisti-viher-kommareiden puolesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683