Ahistaa .

2746

Kävin tos äske kampis ja siel on melkeen kaikki mun ikäset nuoret naiset tosi laihoja ja kauniita ja nyt ku on weekendit ni kaikki näyttää iha samallaisilta: lyhyet shortsit ja napapaita ja ihanat meikit ja sit ku mä meen sinne kaikkien joukkoo ni näytän iha karseelta tällane keskivartalolihava paska.. ku olin vessassa kampissa ja just lähössä pois ni kuulin ku must puhu kaks muijaa selän takana että "olipa toi kauheen näköne" "niin oli". Luulivat etten kuullu.. lähin siit kyl aika nopee himaa eikä mieli tee takas. Jäi ostokset tekemättä :( voispa vaa ikuisesti olla kotona käpertyneenä peiton alle

4

313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdfasdfasdfsadffgadsf

      Minusta meikit eivät ole ihania. Nehän tuntuvat siltä kuin olisi kuivunutta kuraa ja pölyä naama täynnä koko päivä. Eikä se ole hauskaa että kaikki näyttää brätsparpeilta

    • Aatsipoppaa11

      Perus lissumeininki

    • vittujenkevävielätäällä

      voi ei :/ toi oli kyl tosi törkeet en ymmärrä miks jengi o nii julmaa toisaalt keskity vaikka mielummin ilosii asioihi ja asioihi jotka saa sut tuntee ittes jokseenki onnelliseks? frendit? joku harrastus? anyway mun pointti on et sä tuski enää ikin näät kyseisii muijii so unohda ne

    • Tuntuu varmasti h***tin pahalta, mutta silti sinä päätät oman arvosi ja sen päivän jälkeen kun sen löydät itsestäsi niin sitä ei kukaan voi ottaa pois ja se sädehtii susta ulospäin. Ostareilla pyörivät porukat jo ovat "seuloutuneet" kuka milläkin kriteerillä mutta minne esim menee itsestään eksyssä oleva syömishäiriöinen jolle hoikkuus on ainoa arvo mitä voi itse olla? Poika porukoissa ei monesti kukaan uskalla sanoa oikeasti mistä tykkää - sitä ja siitä voidaan kiusata..- ja siksi yritetään olla trendikkäitä eli seurata naisten luomia käsityksiä naiskauneudesta eli missit mallit ja muut :/ Voin kertoa että suurin osa miehistä tykkää aivan erilaisista naisista :) Miehet kyllä puhuu keskenään ja pojatkin. Toki on trendiherkkiä k*päitä pinnallisia -vaikka kaikki ihmiset ovat pinnallisia tavallaan - mutta suurin ylivoimainen osa on aivan erimieltä esim naisten kauneuskäsityksien kanssa naisista. Heteromiehiä ei kuunnella tässä :D

      Maailma on kummallinen näissä hommissa. 99% miehistä esim ihastuu naisiin jotka hymyilee, näyttää miehelle tunteita ja "osaa" rakastaa. Itselläni on naispuolinen kaveri joka iskee isosta kaveriporukasta aina parhaimmat näköiset miehet ja on itse kohtuu reilusti ylipainoinen ja kavereissa tosi hoikkia kaunottaria. Nähnyt vierestä ja myös puhuttu pitkään siitä, enkä ihmettele...pinnalliset pojat ja miehet katoaa sekunnissa mutta suurin osa tykkää kun kerrankin on nainen joka on hyvä tyyppi ja mielenkiintoinen tai vaan kiinnostunut oikeasti, tai on kiinnostava..

      Miksi sut määrittelisi kukaan mikään kampin vakiotalloja tai vakiotollo?! Miksi ei esim F** Em ja vaikka luuri käteen ja kovaan ääneen "puhelu kaverille": 'Et usko kun kaksi pieninakkista pojua lähti käveleen perässä ja yrittävät olla miehiä! Missä oikeat miehet ovat?' :)

      En usko pitkällä välillä mihinkään negaan mutta törkeät ihmiset ja loukkaukset oikeuttavat vastaamaan.

      Jos haluat kokea olevasi kaunis ja seksikäs, hyväksyttävä ja ok niin se lähtee sinusta itsestäsi ja kaikki se on jo siellä sinussa. Anna sen tulla esiin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1947
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      19
      1733
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1336
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1226
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1203
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe