Linux on lelu!

Moisio

Windowsit on rautaa!

51

914

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jååå

      ei me ennenkään ole otettu turkulaisia vakavasti.

      • Anonyymi

        Sieltäkö se linus torvelo on lähtöisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sieltäkö se linus torvelo on lähtöisin?

        Ihan sama, mistä linuks on kotoisin. Itse käytän termiä [toimimattomuudesta]. Se kuvaa linuksia parhaiten!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama, mistä linuks on kotoisin. Itse käytän termiä [toimimattomuudesta]. Se kuvaa linuksia parhaiten!

        Ihan sama koska Wintrolli ei ole oikein mistään kotoisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama koska Wintrolli ei ole oikein mistään kotoisin.

        Windowskäyttäjät ovat kotoisin niin monesta paikasta, jotta kartasta ei jää mikään alue katveeseen - kaikki käyttävät!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Windowskäyttäjät ovat kotoisin niin monesta paikasta, jotta kartasta ei jää mikään alue katveeseen - kaikki käyttävät!

        Totta, mutta vaikea on hahmottaa ne perikset, joissa tubutinpojat asustelevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, mutta vaikea on hahmottaa ne perikset, joissa tubutinpojat asustelevat.

        Siellähän ne piileskelevät korpien kätköissä. Harvoin heitä näkee. Äiti käy kaupassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellähän ne piileskelevät korpien kätköissä. Harvoin heitä näkee. Äiti käy kaupassa.

        Nenällä ne voi jokainen haistaa kilometrien päähän - kannabissavun tuntee ainakin ammattilaiset.
        Ja kohtahan se on nenäpäivä Ylellä.


      • Anonyymi00059
        Anonyymi kirjoitti:

        Windowskäyttäjät ovat kotoisin niin monesta paikasta, jotta kartasta ei jää mikään alue katveeseen - kaikki käyttävät!

        Ei kaikki käytä winkuraa ja mitä tulee käyttäjiin niin eiköhän tällä palstalla trollaavat winkurahihut ole lähinnä turusta (eli ei mistään) kotoisin.


      • Anonyymi00062
        Anonyymi kirjoitti:

        Nenällä ne voi jokainen haistaa kilometrien päähän - kannabissavun tuntee ainakin ammattilaiset.
        Ja kohtahan se on nenäpäivä Ylellä.

        Linuxistit ei polttele pilvee, toisinkuin winkurahihut uskottelee!!! Eikä linuxistit muutenkaan käytä mitään laittomia aineita!!


    • hum-book

      "Ennen oli laivat puuta ja miehet rautaa", nyt on windows rautaa ja miehet puupäitä.
      Käyttöjärjestelmät kuitenkin ovat yleensä läjä bittejä.

      • Järkeä_keskusteluun

        Vihdoinkin tubutinpojatkin ovat tuon huomanneet ja lakanneet palvomasta tubutintaan kuin se olisi joku Jumalan keksintö, vaikka Yhdysvaltain viranomaiset ovat jo korkanneet senkin.


      • billthebadnotgod
        Järkeä_keskusteluun kirjoitti:

        Vihdoinkin tubutinpojatkin ovat tuon huomanneet ja lakanneet palvomasta tubutintaan kuin se olisi joku Jumalan keksintö, vaikka Yhdysvaltain viranomaiset ovat jo korkanneet senkin.

        Koskaan ennen en ole tavannut niin idioottimaista palvontaa kuin palstan wintollot harrastavat.


      • Pitää kuitenkin muistaa, että me normaalit Windowsia käyttävät olemme ihan tavallisia ihmisiä, mutta te linukshihhulit muistutatte yhä enemmän kuin jotakin ääriuskonlahkoa, jossa kaikki poikkipuoliset sanatkin ovat kiellettyjä.


      • Tavallinenko
        Windows_Herrasmies kirjoitti:

        Pitää kuitenkin muistaa, että me normaalit Windowsia käyttävät olemme ihan tavallisia ihmisiä, mutta te linukshihhulit muistutatte yhä enemmän kuin jotakin ääriuskonlahkoa, jossa kaikki poikkipuoliset sanatkin ovat kiellettyjä.

        Kuten aloittaja?


      • Windows_Herrasmies kirjoitti:

        Pitää kuitenkin muistaa, että me normaalit Windowsia käyttävät olemme ihan tavallisia ihmisiä, mutta te linukshihhulit muistutatte yhä enemmän kuin jotakin ääriuskonlahkoa, jossa kaikki poikkipuoliset sanatkin ovat kiellettyjä.

        Myös me täällä olemme samaa mieltä!


      • Anonyymi
        Tavallinenko kirjoitti:

        Kuten aloittaja?

        Aloittajahan sanoi vain totuuden!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajahan sanoi vain totuuden!

        Sehän se eniten kirpaiseekin tubutinpoikia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän se eniten kirpaiseekin tubutinpoikia.

        Windowsit ovat rautaa ja linuksit vessapaperia! Jotta eipä mulla muuta.


      • Anonyymi
        Windows_Herrasmies kirjoitti:

        Pitää kuitenkin muistaa, että me normaalit Windowsia käyttävät olemme ihan tavallisia ihmisiä, mutta te linukshihhulit muistutatte yhä enemmän kuin jotakin ääriuskonlahkoa, jossa kaikki poikkipuoliset sanatkin ovat kiellettyjä.

        Johtuisikohan se linuksin lelumaisuudesta? Ihminen vajoaa lapsen tasolle sitä käyttäessään, mene ja tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johtuisikohan se linuksin lelumaisuudesta? Ihminen vajoaa lapsen tasolle sitä käyttäessään, mene ja tiedä.

        Ja siihen kun lisätään ne kaikki toimimattomuudet, on ihme jos se ei sekoita päätä.


      • Anonyymi00060
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siihen kun lisätään ne kaikki toimimattomuudet, on ihme jos se ei sekoita päätä.

        Linuxeissa ei ole toimimattomuuksia toisinkuin wintoosassa, lisäksi wintoosa on se lelu, linuxit ammattilaisten käyttiksiä, toki niitä saa ja haluaa moni taviskin käyttää!


    • Gyuht

      Niin on! Minulla on Windows phone eikä mitään Android-Linuxia!

    • putkiterä

      Windows on työkalu, kun taas Linux on leikkikalu. Molemmille on käyttäjäkuntansa.

      • Anonyymi00061

        jep, pelaaminen on monen amati.


    • Rmtob

      Winhihun aloitusten taso lähenee nollaa yhä enemmän.

      • mitä_mitä

        on niiden taso paranemaan päin?


      • Anonyymi

        Linuksin käyttäjämäärät lähentelevät nollaa - jollei jo ole siellä.


    • näin.tapahtuu

      Rauta ruostuu ja puupää lahoaa.

      • Mikään_ei_muutu

        "Rauta ruostuu ja puupää lahoaa" .... ja tubutin tuhoo.....hih hih hih.


      • window-linuks-tubutin
        Mikään_ei_muutu kirjoitti:

        "Rauta ruostuu ja puupää lahoaa" .... ja tubutin tuhoo.....hih hih hih.

        Näin se vaan on


    • Anonyymi

      Linux on lelu, ja huono sellainen.

      • Anonyymi

        Miksiköhän pentacon käyttää Linux käyttistä. Windows ei kelpaa, koska sitä ei saa käyttää kriittisissä paikoissa. Sitä ei voi käyttää koska Pentaconissa on huippusalaista tietoa. Tämän perusteella Linux täytyy olla parempi kuin Windows.


      • Anonyymi00063

        Linux ei ole lelu ja sitä käyttää ammattilaisetkin, mm. lähes koko netti pyörii linuxien varassa, samoin supertietokoneissa hyrrää linuxit!!


    • Anonyymi

      Winuksinappulat poraa

    • Anonyymi

      Windowshan on immateriaalinen, eli tyhjää, miten se rautaa voisi olla.

      • Anonyymi

        Eipäs pilkata siellä maailman parasta ja toimivinta käyttöjärjestelmää, Windowsia! Tubutinta voit haukkua mielin määrin, se ei ole käyttis ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipäs pilkata siellä maailman parasta ja toimivinta käyttöjärjestelmää, Windowsia! Tubutinta voit haukkua mielin määrin, se ei ole käyttis ollenkaan.

        Nymmeni tuputin poistoon!


    • Anonyymi

      Lapset ovat terveitä kun leikkivät leluilla...

      • Anonyymi

        Lapset ovat ei terveitä koska riekkuvat palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapset ovat ei terveitä koska riekkuvat palstalla.

        No niin näkyy!


    • Anonyymi

      Windows 11 -julkistustapahtuma ei mennyt aivan putkeen – Microsoftin striimi kaatui heti alkumetreillä

      Vaikka tuskin tuo trolleja häiritsi koska vanhojen keskustelujen selailu vie kaiken ajan.

    • Anonyymi

      Harvoin sitä parilla lauseella kertoo noin paljon, kuten aloituksessa ja vieläpä totta!

      • Anonyymi

        No kun ei ole aloitus totta vaan pelkkää winhihun valhetta!


    • Anonyymi

      Wintrolli alkanut näköjään arvostaa Linux-käyttöjärjestelmää enemmän koska se on ihan oikein kirjoitettu! Arvostan :)

      • Anonyymi00054

        Tilapäinen mielenhäiriö - ilmeisesti joutunut kosketuksiin tubuttimen kanssa. Mutta normaali oloissahan linuks kirjoitetaan niin kuin se lausutaan eli linuks.


      • Anonyymi00055
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        Tilapäinen mielenhäiriö - ilmeisesti joutunut kosketuksiin tubuttimen kanssa. Mutta normaali oloissahan linuks kirjoitetaan niin kuin se lausutaan eli linuks.

        Ei kirjoiteta, eikä linux ole sama asia kuin linuks eli windows joka myös tubutin nimellä tunnetaan!!


      • Anonyymi00056
        Anonyymi00055 kirjoitti:

        Ei kirjoiteta, eikä linux ole sama asia kuin linuks eli windows joka myös tubutin nimellä tunnetaan!!

        Suomen kielitoimisto hyväksyy myös [linuks] kirjoitusasun.


      • Anonyymi00057
        Anonyymi00056 kirjoitti:

        Suomen kielitoimisto hyväksyy myös [linuks] kirjoitusasun.

        Ei hyväksy!


    • Anonyymi00058

      windows tosiaan on rautaa: toimii hyvin verkon painona kalastuksessa.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe