Poijat ilma kylmenee.... Voitte sanoa, että kesä t

Niin, taas meni lipun jälkeen Baariton viikonloppu suomessa. Kyllä
sen jaksaa kärsiä vai mitä pojat tähän aikaan, ehkä myöhemmälle
porukalle joka heräilee nettiin, tämä tuo lämmintä oloa?

Nyt, kun on käymättä Baareissa suomessa tuonne syyskuun puoleenväliin,
niin lippu on sitten niin kuin hoidettu. Sitten voi katsoa kurkiparvea ja
sanoa, että taitaa kesä tulla !

Nyt voi ryhtyä katselemaan sitä majoitusta ja muuta kivaa. Pattayalla
asuminen maksaa noin 250,- euroa kuukausi uima-altaalla. Hedelmät
on tuoreita ja tulee ihan, kuin sadonkorjuuseen parhaimmilleen.

Siellä on kiva taittaa talven selkää ja tuumia, että on se lämmin mukavaa.
Ja jos tulee liian kuuma olo, niin avaa internetin ilmastointilaitteen eli
avaa yhteen kulmaan suomen sääkartan. Se viilentää hyvin.

Siinä oli Päivän säästövinkit.

19

458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luinko oikein, että joku ei tiennyt, että tehdäänkö Pattayalla rasvaimuja ja
      sun muuta, Tuossa perustietoa suomeksi:https://www.bangkokpattayahospital.com/fi/
      Tuossa on Pattayan kauneushoitola ja niitä on useita ja Bangkok on vieressä:
      https://www.medicaldepartures.com/clinic/we-care-clinic-south-pattaya-branch/

      Siellä on hirveän paljon eri clinkoita ja terveyspalveluita ja kauneushoitoja ja
      kuntosaleja ohjattua liikuntaa jne.. Etkö tiennyt ? Suomessa ei vastaavaa edes ole.
      Terveysasemalle on jonotettava ensin sairaanhoitajalle ja sitten hän katsoo, että
      pääsetkö lääkärin vastaanotolle. Matkavakuutus on sellainen hyvä juttu ja jos
      sattuu humalassa kaatumaan, niin saa hyvän hoidon, paremman kuin suomessa.

      Toisaalta siellä Pattayalla ei ole yhtä liukkaat kelit sen jään kanssa, kuin teillä, mutta
      toki liukastua voi muutenkin. Pattayalla jäitä näkee usein vain lasissa ja no kalatiski
      myös. Ettekö tienneet, että Thaimaassa ja monessa maassa on runsas terveyden
      huoltopalvelut ihan hammashoitoa myöten. Pienessä suomi-kylässä on kait talvella
      myös hyvin vaikea päästä tapaamaan sairaanhoitajaa joka tutkii, milloin pääset
      lääkärin vastaanotolle. Rajoitteensa antaa varmaan etäisyys ja pakkanen ja silloin
      on myös hyvin vaarallista lähteä terveysasema matkalle jos sinne on matkaa vaikka
      50 kilometriä. Tietenkin yleinen köyhyys lääkkeiden ja kulun suhteen voi tuoda
      rajoitteita.

      Pattayalla olet kyllä turvassa tämän talven ja palvelun suhteen ja moni myykin
      talonsa ja matkustaa edes vähäksi aikaa turvaan Pattayalle ainakin pakkasta.

      Hyvä kun minä nyt kerroin tämän.

    • Onko tällä palstalla vielä se hyvännäköinen aviomies yökerhosta ?
      Ajattelin, että hänkin voisi pikku hiljaa siirtyä Pattayalle ja nyt olisi
      liput halpoja ja suomen yökerhot tyhjiä ja moni ei edes auki tänään ?

    • Asioitten_Tuntija

      Uima-altaalla varmaan voikin asua 250€ kuukausimaksusta, mutta eihän asuttavaan kokoiseen condoon saisi edes ilmastointia tuolla summalla.


      Tulee pitkä säästäminen sinulla, jos et aio elää niinkuin "Hymyjen Maa"- dokumentin herrasmies, Tuomas.

    • OlkainMasa

      Miksi mennä Pattayalle kun on muitakin paikkkoja missä ei kaikki perustu huoraamiseen, dokaamiseen , liimanhaisteluun ja varasteluun,

      • TaksikuskiJKL

        Vietin toissa talven Las Palmasissa ja siellä tosiaan kaikki perustui mainitsemiisi asioihin. Pitänee tänä vuonna lähteä vaikkapa Puolangalle tai Kuhmoon ja testata, mihin siellä hommat perustuu.


      • Asioitten_Tuntija

        Kanakoppihan se on, eikä mikään asunto. Sitäpaitsi hintaan ei kuulu sähkö


    • suomibaarit.auki

      Alkaa olla käsillä se vuodenaika, kun entiset ja nykyiset maajussit tekevät lähtöä Pattayalle.

    • Lehtonen

      perseaukiset asuu noissa 250e sosiaaliluukuissa. home haisee ja muu porukka perseaukisia ongelmaisia. kotoisaa varmasti jakomäen porukalle.

    • Kyllä ne vaikuttaa ihan mukavilta jos vertailee suomalaisiin asuntoihin.
      Lämmin sää ja kovin ovat puhtaita ja monipuolisia tuohon rahaan ?
      Mieluimmin tuommoisessa, kuin jossain junttikylän yksiössä talvella tai
      kontulan keinulaudantiellä ?

      • Histe

        No jos sinulla on sellaiset vaihtoehdot niin kannattaa tehdä jotain ja muuttaa niistä sosiaaliluukuista pois. Mutta kelan elättinä varmaan vaikeaa.


      • Huokone

        Tuttu baaritytteli asustelee Thepprasitin varrella siistissä uudehkossa luhtitalossa. Olisko 40 neliötä, suihku, ilmastointi ja parveke. 4000 bahtia kuukausi. Pitää kämpässään läpivetoa eikä käytä ilmastointia ni sähköihin ei mee pal mitään. Talossa pesula, vartiointi ja siivouspalvelut. Ei ollenkaan huono. Sieltä on herätty muutamina aamuina... Vastaa sellaista 4 tähden hotellia.


    • ihana-viileä-ilma

      Suomalaiselle paras lämpötila on 16 astetta. Tässä lämmössä kuolee vähiten ihmisiä. Thaimaan lämpötiat ovat liian korkeita, kuten myös tämän vuoden heinäkuun lämmöt Suomessa. Thaimaassa ei myöskään voi uida meressä pelkäämättä. https://fi.wikipedia.org/wiki/Kuutiomeduusat

      Huorista tai ladyboysta en ole kiinnostunut, enkä jatkuvasta humalassa olosta. Espanjan aurinkorannikolla on talvella sopiva lämpötila olen huomannut.

      • thisispattaya

        Ja sitten varmaan kerrot vielä lopuksi että miksi kerrot nämä asiat Pattayan keskustelusivulla? Espanjassa on maailman eniten prostuja ja se on ihmiskaupan kärkimaita. Alkoholi on Espanjassa kaupassa kaksi-kolme kertaa halvempaa kuin Thaimaassa ja se on maailman paras maa juopoille.
        Kuutiomeduusat on hyvä tekosyy skipata Thaimaa kun totuus on ettei ole rahanpaskaa tai muija ei laske.


      • SoiCowboy2018
        thisispattaya kirjoitti:

        Ja sitten varmaan kerrot vielä lopuksi että miksi kerrot nämä asiat Pattayan keskustelusivulla? Espanjassa on maailman eniten prostuja ja se on ihmiskaupan kärkimaita. Alkoholi on Espanjassa kaupassa kaksi-kolme kertaa halvempaa kuin Thaimaassa ja se on maailman paras maa juopoille.
        Kuutiomeduusat on hyvä tekosyy skipata Thaimaa kun totuus on ettei ole rahanpaskaa tai muija ei laske.

        Thaimaassa ei onneksi ihmiskauppaa ja prostituutiota olekaan juuri yhtään. Vai miten se meni?


      • SoiCowboy2018 kirjoitti:

        Thaimaassa ei onneksi ihmiskauppaa ja prostituutiota olekaan juuri yhtään. Vai miten se meni?

        Sinun pitää mennä katsomaan ja katso ensin suomesta !!
        Oletko varma, että Romanit tai Ukrainan tai itä-euroopan tai jopa suomi-tyttö
        ei ole uhri... Thaimaassa on liki 100 miljoonaa ihmistä ja muista suhdeluku
        oliko 20 kerroin ? Eli jos löydät helsingistä huoran, niin kerro se 20 ja kerro
        kaikki 20:nellä !


    • Minuakiinnostaa

      Jos et ole Thaimaasta kiinnostunut ilmaston takia lienet väärällä palstalla.

    • Thaimaassa voi elää JUST näin. Ei sinun tarvitse juoda ja kännätä joka
      päivä ja on kiva vähän tutustua paikallisiin ja pitää terveyttä yllä.
      https://www.youtube.com/watch?v=vj-Cnvf8QKI

      Voi vuokrat sellaisen, asunnon missä voi valmistaa ruokaa ja viihtyy.
      Voi ostaa tai vuokrata mopon jos tykkää sillä ajella.
      Ottakaa ihmeessä vaari tästä videosta. Ei se ole tyhmä joka ajattelee
      ja harkitsee vaihtoehtoja ja elämänlaatua. On tyhmää maksaa vuokraa
      ainakin suomessa 1000 euroa kuukaudessa eläkkeellä ollessa. Jos vielä
      tupakoi ja tykkää välistä ottaa muutakin kuin vettä. Akan voi vaihtaa jos
      ei halua mukaan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe