H-uorittelu

Daniela-

Koulut on taas alkaneet ja jotain jälleen kiusataan. Nyt tulee 23v naisen tarina kiusaamisesta joten kannattaa lukea tarkkaan. Mulla oli h-uoran maine ja mua kiusattiin rajusti: haukuttiin, mulkoiltiin ja naureskeltiin kun menin ohi, levitettiin perättömiä juoruja, uhkailtiin väkivallalla, tönittiin ja on lyötykin, soitettiin pilareita, kirjotettiin kirjaston vessan seinään että oon h-uora. Jaksoin 2 vuotta, kunnes sairastuin henkisesti. Kiusaaminen aiheutti mulle paljon stressiä ja pelotti aina mennä kouluun ja liikkua ulkona. En harrastanut ylä-aste ikäsenä seksiä, tuon maineen voi näköjään saada muutenkin... seurustelin usean kanssa, olin ihastunut varattuun poikaan, lähettelin alastonkuvia itestäni eli virheitä tein minäkin ja kerran mulle tehtiin niin törkeästi kun pelattiin totuus/tehtävä peliä niin mun ja poikaystävän tehtäväksi tuli mennä suutelemaan peiton alle ja kun se peitto vähän liikkui, yks "kavereistani" kuvasi salaa videolle sitä ja levitti sitä videoo ja väitti että ollaan harrastettu seksiä vaikka sellasta ei tapahtunut ja kaikki uskoi! tämä kaveri ei joutunut ikinä vastuuseen teostaan ja syy miksi kirjoitin heittomerkeissä kaveri on se ettei kaveri joka oikeasti välittää sinusta toimi noin...

Sitten se että jos tytöllä on nuorella iällä seksuaalisia kokeiluja ei tee hänestä h-uoraa tai muutenkaan halpamaista, h-uoria on prostitoidut jotka myyvät itseään! Sen takia h-uorittelu on myös rikos, jos h-uorittelet tyttöä tai naista joka ei myy itseään niin se on kunnianloukkaus. Joten kannattaa varoa mitä tekee.

Ja minäkään en tehnyt virheitäni sen takia että mulla ois huono luonne, vaan olin epäkypsä. Mitä muutakaan teini voisi olla kuin epäkypsä. Et voi määritellä ihmistä millanen hän on ennen kun on aikuinen, koska ihminen muuttuu lapsena ja teininä paljon. En minäkään enää toimi aikuisena noin miten toimin ylä-asteella. Veikkaan että monet h-uorittelun kohteeksi joutuneet tytöt ovat samanlaisia kuin minä, seksuaalisesti avoimia mutta eivät osaa hallita sitä koska ovat epäkypsiä, ei kukaan kakara tietoisesti h-uoraksi pyri.

Usein oon törmännyt myös kysymykseen, että miksei kaikki tytöt toimi samalla tavalla kuin minä? No sen takia kun ihmiset ei ylipäätään oo samanlaisia, ollaan jokainen yksilö ja jokainen tekee virheitä, ne on vaan erilaisia...

Haluan myös sanoo pojille, että käyttäytykää tyttöjä kohtaan hyvin! järkevää käytöstä ei oo se, että oot heti kerjäämässä p-illua tai että kerjäät alastonkuvia. Tyttö haluaa mielyttää sinua ja lähettää sulle alastonkuvia, niin onko se reilua että hän saa niistä huonon maineen?

Miettikää myös kiusaamisen seurauksia, sillä saatatte tuhota ihmisen koko elämän. Kiusattu voi tappaa itsensä tai joutua mielisairaalaan. Onko kiva elää tälläinen teko omantunnon päällä?

3

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 39vmies

      jaa

      • MFENERGIAJUOMA

        Nä asiat on kuule ihan totta!


    • MFENERGIAJUOMA

      Voisin myls vähän lisäillä asioita tohon, kpska siit puuttuu muutanii asioita.


      Eli kiusaaminen on muutenkin väörin. Eikä myöskään sen ulkonäön ja vaatteiden perusteella kannata syrjiä, ja silleen. Sillö jokainen on hyvä juuuri sellaisenaan kun on, ja jokainen saa päättää itsestään. Joku pn laiha, joku on pyöreä ja joku siltä väöiktä. Ja vaatteista voin sanoo, et ne eivät mylskäön kerro sitä minkälainen se ihminen on. Jokainen kulkee niissö missä haluaa. Halpoisssa, tai kalleissa. Päöasia että ne ovat siistit, ja mukavat päällä. Ei se, että sä esität mitä sä et oikeasti ole. Sillä sisäinen kauneus on tärkeintä, ja ulkonäkö ei merkitse mitään.

      Se että tulee köyhästä perheeestä, ei tarkoita sitä että heti ku ootte ystäviä tai kun tutustutte että he lainailisivat rahaa teiltä. Se ei ole oikeasti kivaa. Se köyhyys lisääntyy jatkuvasti, mutta se ei ole syyy ettet voisi saada siitä ystävää.

      Ja tässö maailmassa, ja maapallolla tapahtuu vaikka mitä pahaa kuten hän eli aloittaja sanoikin. Sen pitää siis loppua.

      Eli lopettakaa kiusaaminen, hakkaaminen, syrjiminen, ja ihan kaikki mahdollinen. Vaikka ette pitöisi jpstakin tyypistä, ei sitä tarvitse mainostaa. Voit esittää mukavaa, ja yrittää tulla toimeen. Ei sun oo pakko pitää siitä toisesta, mut se ei oikeuta sua tekemään väärin. Ei vaikka kostaisit. Sillä kosto on myös yhtälailla typerää.


      Joten ihmiset. Olkaa hyvät, ja lopettakaa kiusaaminen. Eli huorittelu, homottelu, lesbottelu, syrjiminen, väkivalta, haukkuminen, mulkoilu ja kaikki näihin liittyviin asioihin tekeminen. Se on väörin, sillä kiusaaminen on yhtälailla rikos jos vaikka varastat ja pöllit jotain vaikka kaupasta.

      Sä teet siinä toiselle todella pahan ja pahaaa jälkeä ja mielen, mutta siinä samassa sä tuut saamaan harmia. Siksi sillä se ei oo oikein, ei tule myöskään olemaan.

      Et lopettakaa.

      Se kiusaaaminen saa ihmisiä, varsinkin meitä nuoria joita kousataan niin viiltelemään, itsemurhia, varastelemaaan, ja ties vaikka mitä. Ja ihan vain sen takia koska te kiusaatte, te kiusaatte jopa sosiaaalisessa mediassa sekä tällaisissa paikoissa missä pystytte esittämään eri tyyppiäm ettekä välttämättä sitä ihmistä tunne.

      Itse olen kokenut, ja koen edellwwn vaikka mitä. Ennen 6 luokkaa mulla ei oo ollu kavereita, mutta nyt 7 luokalla mulla on ykso tosi hyvö kaveri joka on tyttö, ja mulla on myös poikakaverikin. Ja heidän lisäkseen viel yks poika kaverina. Syy siihen on se, koska te kiusaajat olette sellaisia säälittäviä koviksia ja hienohelmojam että te ette edes ole todellisia ystäviä. Mutta mä sentään olen saanut todellisia ystäviä. Ennemmin liikun parin tai yhden tai ilman tosiystävääm kun se että olen väkisin sellaisten ihmisten kanssa joiden kaa ei ole hyvä olla.

      Joten jos se on siitä ulkonäöstä, vaatteista ja siitä kiinni onko se hienohelma, jonne ja kovis nii antakaa olla. Ei silti tartte olla tollane, ja lapsellinen. Ei se tee teistä sen coolimpia, kuin se että ootko sä tällanen tavis tyyppi. Sillä useimmiten ja niin se kyllä meneekin, että me tavis tyypit pärjäämme elämässämme paremmin. Saadaan hyvä työpaikka, todellisia ystäviä ja tullaankin toimeen.

      Ei siihen tarvita mitään merkkivaatteet, ja sitä että olet ulkoisesti kaunis. Vaan siihen tarvitaan sun sisäinen kauneus, ja että kunhan sulla on edes siistit, puhtaat ja hyvät vaatteet päällä.

      Omana itsenään oleminen on helpompaa, kuin se että esittää mitä ei oikeasti ole. Niin se vain menee, koska se vain on niin.

      PS. Olis liva ja tosi mukavaaa, jos te lopettaisitte siis sen ja niin edelleen. Ja diis kuten aloittajakin antoi ymmärtää ja sanoi. Saman mäkin annan ymmärtää mut vähän enemmillä asioilla siis.


      Mut kiitti tämänkin lukijoille, ja jotka myös lopettaa näää kaikki asiat siis. Sillä se aina tulee olee väärin. Sillä tiedän yhden tapauksen kerran meidän omas koton, ku olin mun exän eli entisen poikakaverin luona yökkärissä, ja oltiin ulkona nii yks poika hajoitti toisen pojan kännykän vaa sen takii et toisen seksuaalinen puoli oli siis homo, eikä hetero. Ja siitä sit toisen vanhemman vanhemmat yritti selvittää asiaa, mut lopulta hoidettiinkin poliisilaitoksella. Ja ostivat uuden kalliimman puhelimen siinä, koska tää kyseinen poika oli tän jonka puhelimen oli hakiittanut nii hakunnut pystyyn ja pyytänyt kavereita siihen. No ei siin mitää, ku niilt sen apulaisiltakin pyydettiin rahallista korvausta siitä.

      Joten täs on hyvä esimerkki siitä, mitä voi oikeasti tapahtua jollei muuten sitä adiaa saa tosiaan oikeasti selvitettyä. Et repikää siis myt vaan tästä, sanoitte mitä sanoitte ei väliä. Aivan sama see mulle, et silleen sit vaan.

      Moido.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5500
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3517
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1642
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1604
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1058
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe