vaikka Palle olis lopettanu v.1999 jälkeen hän olisi silti yhä suomen Alppihiihdon legenda, uranuurtaja ja sankari.
-SUOMEN AINOA ALPPILAJIEN MAAILMANMESTARI
-AINOA SUOMALAINEN MIES JOKA ON VOITTANUT MM-CUPIN PUJOTTELUSSA.
-AINOA SUOMALAINEN MIES JOKA YLIPÄÄTÄNSÄ ON OLLUT
PUJOTTELUN MM-OSAKISASSA PALKINTOPALLILLA.
-AINOA SUOMALAINEN MIES JOKA ON VOITTANUT SUURPUJOTTELUN MM-OSAKISAN.
ps.Doping Isomettällä ei ole edes yhtään henkilökohtaista arvokisamitallia
Palle on
5
601
Vastaukset
- hiihtäjä
muuten oikein mutta Sami Uotila on ollut kahdesti palkintopallilla suurpujottelussa maailmancupissa.
Mutta kuitenkin kaikki kunnia Kallelle.- kuin suurpujottelu
meni ihan oikein sillä PUJOTTELUSSA on pallilla ollut vain Palle.
Suurpuikkassa Sami myös...
- Ihailija
Kalle on hyvä ja sympaattinen!Kuka uskaltaa olla oma itsensä,hänen isänsä on todella ollut hyvä valmentaja!Toivon vaan hyvää Kallelle ja hänen isälle!Jo nuorena hänen isänsä huomasi,että Kallessa on jotain ja nyt se on nähty!Kiitos!
- ZOMBIE/jouni korpi
silla mä lasketteln varmasti paremmin ku palanderit sun muu´t outiaiset....pirulettejä ....ja joutsen liukua sekä huimia hyppyjä-mäkin on ainaskin 70 metriä pitkä , ja oon ihan itte tampannu. kaltevuutakkin löytyy mukavasti eka o loivaa paits lähtöteline....tai lumee mä siihen kärräsin.
>>>>>>>>http://groups.msn.com/zombiegallery - suksija
On Isometsällä yksi henkilökohtainen MM-pronssi, vuodelta 1995.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075718Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453743Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503255Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4572629Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2661662- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321333Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151326- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1521220