Viiltely. Masennuskin. Mieluiten vain 11v-17v.

JeffreyDahmer

Eli kaikki joilla on masennus ja viiltelevät, nii tänne. Aluksi, mä oon 13v tyttö ja sairastan masennusta koska mua syrjitään, kiusataan ja duiulaiset mustamaalaa sellaisia adioita jotka ei oo totta edes. Ja siis viiltelen, ja mulla on jälkii siitä kösissdä, ja toisessa jalassa. En haluu muit mun ajatuksii, ja adioita pistää koska ei oo pakko. Eikä myöskään teidän oo pakko.

Täs asioita joit voitte kertoo itestänne siis, ja miksi teette näin.

1. Ikä.
2. Sukupuoli.
3. Se et miksi olet masentunut, tai olit.
4. Se että onko sulla viiltelystä arvet, ja viilteletkö edelleen.
5. Pisin mitä olet viiltänyt.
6. Paikkoja, tai paikka mihin viiltelet tai yleensä viiltelet.
7. Ja lopuksi, kerro et mitä mieltä sinä olet itsestäsi.

PS. Itse olen tyytyväinen itseeni silti, vaikka mua vihataan mut joo, masentuhut olen siis.

Moikka sitten.

12

252

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Electe

Käytkö ulvilan koulua

• JeffreyDahmer

En, vaan asun naantalissa.

• JeffreyDahmer

En edes kysynyt, tai edes kyselkyt et mis joku asuu et parempi et säkään et kusele siis. Sillä kuten sanoin, ja nyt siis sanon nii udeimmiten menee väörin kuten sulla. Et voi olettaa et olisin siel, ku en siis oo. Ja muuten, se on mun asia mitä käyn ja mis sit asun.

• JeffreyDahmer

Ja teodän piti vastata, ja vastailla.

• Ei voi, kun ikärajasit minut pois.

• JeffreyDahmer

En tarkoitankaan tyylii alle 11v ja yli 17vutoiaiata. Ja sitä paitsi, on tääl aika paljon mun ikäsii ja sit sen verran ku laitoiniäksi. Ei tarvii tollasia turhake vastauksii laittaa kute sä.

• Lainher

Vittu jalkoja pitää viillellä voi taivas saatana

• JeffreyDahmer

No ei sil ny mitää välii oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.

• Ljhc

1. Ikä.
      06/2004 ... laske siitä
      2. Sukupuoli.
      Miespuolinen
      3. Se et miksi olet masentunut, tai olit.
      Kiusaaminen, ei sitä ole enää, luultavasti.
      4. Se että onko sulla viiltelystä arvet, ja viilteletkö edelleen.
      En viillellyt ikinä.
      5. Pisin mitä olet viiltänyt.
      -||-
      6. Paikkoja, tai paikka mihin viiltelet tai yleensä viiltelet.
      —||—
      7. Ja lopuksi, kerro et mitä mieltä sinä olet itsestäsi.
      Olen tyytyväinen itseeni!

• JeffreyDahmer

Aika tylyä sanoo et laske siitä, et vois nötimminii puhua. PS. Älä vastaa tähän, mutta totta tämähän on.

• Sasquatch

Mitvit. Ihme jengii. Tulee tänne lesoo, et on ok, vaiks jo omalla kommentilla näkee heti et on ainaki itsetunto-ongelma tai joku vtn. narsisti. Oikeesti AP. Häng ooon hae apuu, sitä saa kyl. Ja jos on jossai pienel paikkakunnal nii silti kaikki terkkarit ja sellaset on lain mukaan jo pakko pitää turpansa kii tai tulee kenkää ja sakkoja. JA pyyntön vastaus:
      1. Ikä 13
      2. Mies tai poika tai joku semmone
      3. Masis. Liikaa muuttoja ja iha yxin, ku aina uudet kuviot. Iha turha edes yrittää mitää jatkuvaa ja välillä kiusaamistaki
      4. On arvet, ja vttmaiset onki. Ei pysty enää päivänvalos kävelee ilman pitkii hihoi. noi on ikuisii sit, et vinkki kaikille, jotka meinaa tai on alottanu, nii lopeta, homma selkenee, mut arvet jää ikuisiks
      5. Emmälaske senttejä tai millei. Sillei et tuntunu o. Ja täs on just se vmäinen homma, et pitenee tai useampii, ku tottuu, et tuntuu ees missää, sama ku aineiden kaa - kuulemma.
      6. veski yöllä, ku sen saa lukkoon eikä kukaa huomaa, jossai pusikos, mut se on aika perseest
      7. alkanu jeesata, kun pääsin terapiaa, tajusin, ettei se oo mun syy, et viillän vaan paha olla ja se ei pääse muute ulos, ja et tätä pitää työstää, parast settii toi terapia, jota mulle on pitkään käyny!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      193
      11626
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      58
      5499
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2797
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      40
      2415
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1881
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1865
    7. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      14
      1839
    8. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      29
      1764
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1516
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      42
      1498
    Aihe