Viiltely. Masennuskin. Mieluiten vain 11v-17v.

JeffreyDahmer

Eli kaikki joilla on masennus ja viiltelevät, nii tänne. Aluksi, mä oon 13v tyttö ja sairastan masennusta koska mua syrjitään, kiusataan ja duiulaiset mustamaalaa sellaisia adioita jotka ei oo totta edes. Ja siis viiltelen, ja mulla on jälkii siitä kösissdä, ja toisessa jalassa. En haluu muit mun ajatuksii, ja adioita pistää koska ei oo pakko. Eikä myöskään teidän oo pakko.

Täs asioita joit voitte kertoo itestänne siis, ja miksi teette näin.

1. Ikä.
2. Sukupuoli.
3. Se et miksi olet masentunut, tai olit.
4. Se että onko sulla viiltelystä arvet, ja viilteletkö edelleen.
5. Pisin mitä olet viiltänyt.
6. Paikkoja, tai paikka mihin viiltelet tai yleensä viiltelet.
7. Ja lopuksi, kerro et mitä mieltä sinä olet itsestäsi.

PS. Itse olen tyytyväinen itseeni silti, vaikka mua vihataan mut joo, masentuhut olen siis.

Moikka sitten.

12

296

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Electe

Käytkö ulvilan koulua

• JeffreyDahmer

En, vaan asun naantalissa.

• JeffreyDahmer

En edes kysynyt, tai edes kyselkyt et mis joku asuu et parempi et säkään et kusele siis. Sillä kuten sanoin, ja nyt siis sanon nii udeimmiten menee väörin kuten sulla. Et voi olettaa et olisin siel, ku en siis oo. Ja muuten, se on mun asia mitä käyn ja mis sit asun.

• JeffreyDahmer

Ja teodän piti vastata, ja vastailla.

• Ei voi, kun ikärajasit minut pois.

• JeffreyDahmer

En tarkoitankaan tyylii alle 11v ja yli 17vutoiaiata. Ja sitä paitsi, on tääl aika paljon mun ikäsii ja sit sen verran ku laitoiniäksi. Ei tarvii tollasia turhake vastauksii laittaa kute sä.

• Lainher

Vittu jalkoja pitää viillellä voi taivas saatana

• JeffreyDahmer

No ei sil ny mitää välii oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.

• Ljhc

1. Ikä.
      06/2004 ... laske siitä
      2. Sukupuoli.
      Miespuolinen
      3. Se et miksi olet masentunut, tai olit.
      Kiusaaminen, ei sitä ole enää, luultavasti.
      4. Se että onko sulla viiltelystä arvet, ja viilteletkö edelleen.
      En viillellyt ikinä.
      5. Pisin mitä olet viiltänyt.
      -||-
      6. Paikkoja, tai paikka mihin viiltelet tai yleensä viiltelet.
      —||—
      7. Ja lopuksi, kerro et mitä mieltä sinä olet itsestäsi.
      Olen tyytyväinen itseeni!

• JeffreyDahmer

Aika tylyä sanoo et laske siitä, et vois nötimminii puhua. PS. Älä vastaa tähän, mutta totta tämähän on.

• Sasquatch

Mitvit. Ihme jengii. Tulee tänne lesoo, et on ok, vaiks jo omalla kommentilla näkee heti et on ainaki itsetunto-ongelma tai joku vtn. narsisti. Oikeesti AP. Häng ooon hae apuu, sitä saa kyl. Ja jos on jossai pienel paikkakunnal nii silti kaikki terkkarit ja sellaset on lain mukaan jo pakko pitää turpansa kii tai tulee kenkää ja sakkoja. JA pyyntön vastaus:
      1. Ikä 13
      2. Mies tai poika tai joku semmone
      3. Masis. Liikaa muuttoja ja iha yxin, ku aina uudet kuviot. Iha turha edes yrittää mitää jatkuvaa ja välillä kiusaamistaki
      4. On arvet, ja vttmaiset onki. Ei pysty enää päivänvalos kävelee ilman pitkii hihoi. noi on ikuisii sit, et vinkki kaikille, jotka meinaa tai on alottanu, nii lopeta, homma selkenee, mut arvet jää ikuisiks
      5. Emmälaske senttejä tai millei. Sillei et tuntunu o. Ja täs on just se vmäinen homma, et pitenee tai useampii, ku tottuu, et tuntuu ees missää, sama ku aineiden kaa - kuulemma.
      6. veski yöllä, ku sen saa lukkoon eikä kukaa huomaa, jossai pusikos, mut se on aika perseest
      7. alkanu jeesata, kun pääsin terapiaa, tajusin, ettei se oo mun syy, et viillän vaan paha olla ja se ei pääse muute ulos, ja et tätä pitää työstää, parast settii toi terapia, jota mulle on pitkään käyny!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      194
      1714
    2. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      259
      1169
    3. Mulla ei ole Suomessa enää mitään

4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.
      Turku
      180
      857
    4. Kuinka nainen jaksat ja voit

Toivottavasti hyvin.
      Ikävä
      43
      741
    5. Provider miehistä..

Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah
      Ikävä
      224
      740
    6. Ethän mies vielä

luovu meistä? Haluaisin jo sun syliin.
      Ikävä
      61
      738
    7. Sinulle nainen

En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen
      Ikävä
      63
      705
    8. Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun

Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom
      Maailman menoa
      61
      640
    9. Sut.

Tuhotaan. :)
      Tunteet
      76
      638
    10. Yt:t kunnassa päättyi

Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul
      Lappajärvi
      74
      621
    11. Haaveilen edelleen

Sinusta aika ajoin
      Ikävä
      39
      613
    12. Hei rakkaani.

Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi
      Ikävä
      50
      613
    13. Tiedätkö sitä

Että sinun äänesi on ihanan pehmeä
      Ikävä
      40
      596
    14. Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun

Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on
      Ikävä
      68
      590
    15. Mä oon kallistumassa

Rikosilmoitukseen!
      Suhteet
      126
      575
    16. Martsusta tuli leuhka

Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      551
    17. 31
      548
    18. Tulisitpa käymään joskus vielä

Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd
      Ikävä
      24
      536
    19. Lämpimiä katseita aikoinaan vaihdettiin, siihen se sitten jäi

Sinulla uudet tuulet ja välttelet kohtaamistamme.
      Ikävä
      30
      507
    20. Kiulu myynnissä!

Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma
      Ähtäri
      24
      492
    Aihe