Kovin kallista en viitsisi ostaa koska rantakassini on aina varastettu Kleopatra- rannalta.
Mitä aurinkorasvaa pitäisi käyttää?
5
225
Vastaukset
- SopiiMyösLiukuvoiteeksi
Tummeli- lypsyvoide lienee halvinta ja parasta.
2,5 kg:n pönttö maksaa 22,80 €. Siitä voi annostella matkalle vaikka Piltti- purkkeihin sopivan matka- annoksen mukaan.
Tummelista on kuitenkin toisenlaisiakin näkemyksiä:
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/maatalous/tummeli-sisältää-syöpävaarallista-ainetta-1.137344
Olemme siis juoneet syöpävaarallista maitoa jo vuosikymmenet.
Kuinka moni on kuullut syöpään kuolleista lehmistä. Niitä pitäisi olla EU:n mukaan miljoonia. - Uimaanvaan
Multa vietiin kaksiviikkoa sitten Kreetalla rantakassi ja kännykkä ,kyllä sitä tänä päivänä saa olla joka paikassa varovainen ,Kanaria on varmastikin pahin paikka .
- Marttamuori81vee
Käytän Tummelia myös kuivaan emättimeeni koska olen vielä seksuaalisesti aktiivinen Alanyassa.
Kotomaassa ei enää viuhka oikein käy.
Yksin minä aina Alanyassa kuitenkin rannalla olen koska yölliset komistukseni eivät kehtaa rannalla kanssni olla.
Rantaveteen en siis voi mennä pyllyäni huuhtomaan koska kukaan ei ole vahtimassa rantakassiani. - Eidjd
Ketjun aloittaja säälittävä 12v reppana sotkee koko palstan MT ongelmainen kenties?
- Maire58vee
Olen hyvin loukkaantunut persoonaani kohtaan suunnattuun hyökkäykseen varsinkin kun sen kuulee sellaisen henkilön taholta joka ei osaa edes kirjoittaa suomen kieltä.
Ovatko kaikki Alanya- höhlät yhtä ääliöitä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467575
- 334183
- 573685
- 503170
- 172856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons572481- 542388
- 402329
- 452322
- 162266