Kovin kallista en viitsisi ostaa koska rantakassini on aina varastettu Kleopatra- rannalta.
Mitä aurinkorasvaa pitäisi käyttää?
5
219
Vastaukset
- SopiiMyösLiukuvoiteeksi
Tummeli- lypsyvoide lienee halvinta ja parasta.
2,5 kg:n pönttö maksaa 22,80 €. Siitä voi annostella matkalle vaikka Piltti- purkkeihin sopivan matka- annoksen mukaan.
Tummelista on kuitenkin toisenlaisiakin näkemyksiä:
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/maatalous/tummeli-sisältää-syöpävaarallista-ainetta-1.137344
Olemme siis juoneet syöpävaarallista maitoa jo vuosikymmenet.
Kuinka moni on kuullut syöpään kuolleista lehmistä. Niitä pitäisi olla EU:n mukaan miljoonia. - Uimaanvaan
Multa vietiin kaksiviikkoa sitten Kreetalla rantakassi ja kännykkä ,kyllä sitä tänä päivänä saa olla joka paikassa varovainen ,Kanaria on varmastikin pahin paikka .
- Marttamuori81vee
Käytän Tummelia myös kuivaan emättimeeni koska olen vielä seksuaalisesti aktiivinen Alanyassa.
Kotomaassa ei enää viuhka oikein käy.
Yksin minä aina Alanyassa kuitenkin rannalla olen koska yölliset komistukseni eivät kehtaa rannalla kanssni olla.
Rantaveteen en siis voi mennä pyllyäni huuhtomaan koska kukaan ei ole vahtimassa rantakassiani. - Eidjd
Ketjun aloittaja säälittävä 12v reppana sotkee koko palstan MT ongelmainen kenties?
- Maire58vee
Olen hyvin loukkaantunut persoonaani kohtaan suunnattuun hyökkäykseen varsinkin kun sen kuulee sellaisen henkilön taholta joka ei osaa edes kirjoittaa suomen kieltä.
Ovatko kaikki Alanya- höhlät yhtä ääliöitä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.716207- 1335564
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4703446Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1091827Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3811286- 381266
- 671081
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun47984Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110922Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52889