TB:n pihalta läikkyneet dieselit ja vuotaneet öljyt valuu sateella upouutta putkea pitkin pohjavesialueelle.
Aika erikoinen ratkaisu asiassa jossa jokainen kai tajuaa pohjaveden merkityksen.
Yksi tippa dieseliä pilaa kuutiometrin vettä.
Tulee vielä paha juttu tuosta..
Maistuuko aamukahvi dieseliltä?
7
445
Vastaukset
- Heti_toimenpiteisiin
Ratkaisu johtaa öljyiset hulevedet pohjavesialueelle on katatrofi.
- Taavavetti
Nii o. Mut ketään ei kiinnosta.
- fghggghdgfh
Dieseli on sen verran kevyttä tavaraa, että hajoaa kyllä ennen pohjaveteen menoa. Jos ei satoja litroja kaadu samaan paikkaan. Maaperän bakteerit hajoittavat ajanmittaan ne pohjaveteen asti päässeen dieselin. Biodiesel hajoaa muutamassa vuodessa, öljypohjaisella menee hieman kauemmin.
- Uron_Teboil
Eihän tästä ole kuin muutama kuukausi, kun satoja litroja karkasi säiliöiden täytön yhteydessä. Onneksi palokunta kuitenkin sai ainakin suurimman osan talteen.
- Teebeellekö
Mutta miksiköhän kukaan ei tee mitään?? Kelle tämmöinen edes kuuluu??
- Taavavetti
Outo juttu mutta on totta. Miten kukaan ei puutu tuollaiseen? Voidaankohan esim valtuutetut takautuvasti käräjöidä taloudelliseen vastuuseen kun eivät
puuttuneet??- Taavavettille
Kyllähän ainakin virkamiehillä on vastuuta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 922499
- 412436
- 1942346
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241831- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51149