Hiukan kädet sidottuna olen enkä enää tiedä mitä tekisin?, vuosien kokeilujen jälkeen olemme vaimon kanssa päädytty siihen pisteeseen että hän ei lasta pysty saamaan eikä sen takia halua myös adoptio lapsen, itse haluaisin lapsen kovasti mikä näyttää tällähetkellä aivan mahdottomalta. En halua myöskään vaan tämän takia lopettaa meidän avioliittomme koska kaikki on muuten hyvin. Olen viimeaikoina lueskellut paljon täällä nettimaailmassa löytyisikö minulle joku ratkaisu ja saisin rauhaa ja oma toivomus vietyyn loppuun. Törmäsin moneen kirjoitukseen missä nainen haluaisi lapsen mutta siementäjä puuttuu?, onko nämä vaan pilaa kirjoituksia? vai voisiko tämä olla ratkaisu minulle jos todella sellainen avulias nainen löytyisi?.
Mistä kannattaisi alkaa etsimään tälläistä naista?
Lapsettomuus2018
7
516
Vastaukset
- hjpkpkpmmgff
Muuten sama tarina täällä paitsi että tuli vielä puolisolle syöpä kaupan päälle. Ja kun virallisesti on terve, niin adoptio on myöhäistä. En myöskään ole ratkaisua keksinyt ja asia vaivaa lähes päivittäin. Tuntuu myös erittäin suurelta riskiltä lähteä näihin luovutusjuttuihin koska noissa ei taida miehellä paljoakaan oikeuksia olla ja mitään sitovaa sopimusta asiassa ei voi tehdä.
- mietishieman
Minä olen tätä kautta lisääntynyt ja tavannut lasta -ilman virallisia sopimuksia :)
Täällä paljon varoitellaan taudeista ja periytyvistä vaivoista ja muista ongelmista, mutta rakastumisesta ei näy kukaan varoittelevan. Etenkään siitä mitä käy, jos toinen osapuoli ei saa vastakaikua...
Itselläni mennyt toistaiseksi hyvin, kun pysytty asiallisina. Kaikilta tämä ei onnistu. Vaikka olenkin ilmaissut itselleni ilmaantuneet tunteet ja vastakaikua ei tule. Onhan kyseessä hyvin kaunis nainen ja niin poispäin, niin ei tuolta voinut välttyä :D - Tiia_
Hei, ei ole pilaa. Esimerkiksi itse haluaisin luovutettuja siittiöitä. Joillekin naisille tosin sopii vain se ettei mies ole missään tekemisissä lapsen kanssa ja toiset taas haluavat ns. kumppanuusvanhemmuuden. Minulle ei ole väliä kunhan saisin lapsen.
- tilliainen
Hei!
On täällä lapsettomia naisia joilla ei pitäisi olla ongelmaa lapsen hankkimisessa, mutta ei voi oman puolison kanssa niitä saada. Nyt vaan toivoisin löytäväni järkevän ja terveen miehen joka haluaisi pysyä yhteisten lapsiemme etä-vanhempana ilman velvoitteita. [email protected]- anonyymi_rPf
Mamullako meinasit itsesi siementää?
Hohhoijaa..Muslimilla nikn voi sitten opettaa lapsellekki koraania.
- hdfhdfh
Miten pystyt kirjoittamaan ködet sidottuina?
- anonyymi_mRy
Kommentillasi oli todella paljon annettavaa tähän keskusteluun!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872072Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35732Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648