Lapsettomuus2018

lapsettomuus2018

Hiukan kädet sidottuna olen enkä enää tiedä mitä tekisin?, vuosien kokeilujen jälkeen olemme vaimon kanssa päädytty siihen pisteeseen että hän ei lasta pysty saamaan eikä sen takia halua myös adoptio lapsen, itse haluaisin lapsen kovasti mikä näyttää tällähetkellä aivan mahdottomalta. En halua myöskään vaan tämän takia lopettaa meidän avioliittomme koska kaikki on muuten hyvin. Olen viimeaikoina lueskellut paljon täällä nettimaailmassa löytyisikö minulle joku ratkaisu ja saisin rauhaa ja oma toivomus vietyyn loppuun. Törmäsin moneen kirjoitukseen missä nainen haluaisi lapsen mutta siementäjä puuttuu?, onko nämä vaan pilaa kirjoituksia? vai voisiko tämä olla ratkaisu minulle jos todella sellainen avulias nainen löytyisi?.

Mistä kannattaisi alkaa etsimään tälläistä naista?

7

465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjpkpkpmmgff

      Muuten sama tarina täällä paitsi että tuli vielä puolisolle syöpä kaupan päälle. Ja kun virallisesti on terve, niin adoptio on myöhäistä. En myöskään ole ratkaisua keksinyt ja asia vaivaa lähes päivittäin. Tuntuu myös erittäin suurelta riskiltä lähteä näihin luovutusjuttuihin koska noissa ei taida miehellä paljoakaan oikeuksia olla ja mitään sitovaa sopimusta asiassa ei voi tehdä.

    • mietishieman

      Minä olen tätä kautta lisääntynyt ja tavannut lasta -ilman virallisia sopimuksia :)
      Täällä paljon varoitellaan taudeista ja periytyvistä vaivoista ja muista ongelmista, mutta rakastumisesta ei näy kukaan varoittelevan. Etenkään siitä mitä käy, jos toinen osapuoli ei saa vastakaikua...
      Itselläni mennyt toistaiseksi hyvin, kun pysytty asiallisina. Kaikilta tämä ei onnistu. Vaikka olenkin ilmaissut itselleni ilmaantuneet tunteet ja vastakaikua ei tule. Onhan kyseessä hyvin kaunis nainen ja niin poispäin, niin ei tuolta voinut välttyä :D

    • Tiia_

      Hei, ei ole pilaa. Esimerkiksi itse haluaisin luovutettuja siittiöitä. Joillekin naisille tosin sopii vain se ettei mies ole missään tekemisissä lapsen kanssa ja toiset taas haluavat ns. kumppanuusvanhemmuuden. Minulle ei ole väliä kunhan saisin lapsen.

    • tilliainen

      Hei!
      On täällä lapsettomia naisia joilla ei pitäisi olla ongelmaa lapsen hankkimisessa, mutta ei voi oman puolison kanssa niitä saada. Nyt vaan toivoisin löytäväni järkevän ja terveen miehen joka haluaisi pysyä yhteisten lapsiemme etä-vanhempana ilman velvoitteita. [email protected]

      • anonyymi_rPf

        Mamullako meinasit itsesi siementää?
        Hohhoijaa..Muslimilla nikn voi sitten opettaa lapsellekki koraania.


    • hdfhdfh

      Miten pystyt kirjoittamaan ködet sidottuina?

      • anonyymi_mRy

        Kommentillasi oli todella paljon annettavaa tähän keskusteluun!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      253
      2395
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1804
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      172
      1521
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      332
      1506
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1055
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      84
      939
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      795
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      176
      780
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      204
      727
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      720
    Aihe