TOLLASEN KU SAIS
IHANIA KOIRIA
4
198
Vastaukset
- ei_vaikeeta
Eikös niitä ole ollut muutama pentue pentulistallakin?Sen kun vaan soittelee ja varaa,jos kaikki natsaa.
- ihkudaadaa
Ei niitä saa.Pitää ostaa, ja maksaa Myös ruokkiminen maksaa,ja rokotteet tarvikkeet.Ruokaa menee nuorena tosi paljon.Jotain 23 kg/ kk.Mut ku on aikuinen ni 15kg/ kk.Tietysti lisäksi raakaruokaa ja rustoluita yms.Ei ile halpa pitää,ja koon vuoksi kalliimpaa myös jos sairastaa Matokuurit,antibiootit yms.kalliimpia,kun painavat niin paljon.Mut ihaniahan ne on😘
- Anonyymi
valitettavasti myös usein lyhytikäisiä . mutta aivan ihania koiria varsinkin pitkäkarvaiset kovempi homma niissä on ja karva lähtee 11kk vuodessa . siitä huolimatta ne eivät ole ulkokoiria, vaik kui hyvät kopit niil ois . ne ovat SEURAKOIRIA
- Anonyymi
Eihä niitä yleensä saa , vaan ovat tosi kalliita ja hyvässä lykyssä vuoden jonotus. onhan niitä kodin vaihtajia ,harvoin niitäkään ilmasiks saa ja hyvä niin jos se auttais et niitä kohdeltais rakastavaisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1495129Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv822724Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?851727Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91196- 48944
- 66902
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122883- 21883
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75862Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23808