Työttömyysasemat ry. Thaimaaseen ja suomeen. Jäseneksi 2000 euron vakuusmaksulla.
Järjestetään työttömille halvat makuuhallit ja huoneet Thaimaaseen ja suomeen.
Senhän täytyy olla business jos asuminen esim. Iisanissa maksaa 100 euroa kuukaudessa.
Lennot halpenee päivä päivältä ja jos nyt osataan buukata oikein, niin saadaan
hyvin monta lentoa 300 euron luokkaan ja matkatavaraa 40 kiloa.
Työttömyysasemaseura voisi olla ryhmäyhdistys ja se voisi toimittaa tavaraa jäsenilleen.
Jos kuriiripostina voidaan toimittaa 40 molempiin suuntiin jotain 150 euron kuluilla.
Työtön hyötyy matkasta ja halvasta elämästä Thaimaassa. Ei tarvitse maksaa
vuokraa suomeen.
Baarinpitäjät yrittäjät ja kaiken maailman tavarankuljettajat myös liittyvät jäseniksi.
Työttömät poijat mitkä maksaa vakuusmaksun toimittavat tavarat suomeen ja
Thaimaahan ja Thaimaan poliisi voi tarkistaa tavaran laillisuuden etukäteen.
Sama sääntö koskee muitakin huolintaliikkeitä.
Työtön saa ruuan ja viinan lentokoneessa ja kyydit asemille molemmissa päissä.
Huom. työttömän täytyy vastata itsestään ja maksaa vakuusmaksu yhdistykselle.
Parantakaa toki ideaa.. Aktiivimalli voi olla kokeilu lentämisestä...
Työttömästä Business ?
2
75
Vastaukset
Minä luulin, että täällä oli joku kiinnostunut työttömistä ?
- JokunSihteeri
Joku on paneutunut täyspäiväisesti aviomieheen, Joku ei sen johdosta nyt riitele sinun kanssasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2332162Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601426Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171058- 601054
TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89984Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832