testosteroni arvot alhaalla nuorella

testonuori

moro, kävin tutkituttamassa yksityisellä testoarvot sekä kilpirauhasen jatkuvan uupumuksen ja seksuaalisen halun laskun johdosta ja tulokset olivat seuraavat:
s-testo 9.9 (viite 10-38)
shbg 12 (viite 14-71)
vapaa testo 215 (viite 230-575)
kilppari arvot oli kunnossa

ikää on tosiaan 26vuotta ja juuri alarajan alla.
Onko muita jotka on saanut tuollaisilla arvoilla korvaushoitoa ja millaista? kokemuksia ois kiva kuulla

2

259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • testosukko

Olin 65v kun S-Testoni oli 12. Tk-lekuri piti sitä täysin riittävänä ikäiselleni kertoen viiteminimin olevan 8.
      U-lekuri kirjoitti reseptin Testogeelille. Yksi 50mg:n pussukka / vrk.

Täytän tänä vuotena 75v ja olen geelannut koko ajan lukuun ottamatta yhtä 9kk:n taukoa joka johtui suolistosyövän leikkauksista jälkimaininkeineen.

Tarkistin tason viimeeksi13.07.2018 jolloin S-Testo oli 32,3 ja S-Testo-V 111,5.
      S-Testo-V:n ikäiseni viitealue on 8,7 - 61,1.
      S-Testo-V-l, laskennallinen testo on eri juttu ja sen viitealue on paljon korkeampi.

Lukemasi on todella alhainen! Mielestäni sinun kannattaisi aloittaa Nebido piikitys. Yksi piikki / 8 - 12 viikkoa. Huoletonta, helppoa ja halvempaa kuin geelaus.
      Tuon pitkävaikutteisuuden vuoksi lekurit suhtautuvat nihkeaästi Nebidon määräämiseen tälläiselle ikälopulle ilmestykselle.

Olin salitreenillä, 10h / vko, parantanut verenpaineeni lääkityksestä huolimatta törkeän korkeista lukemista hyvään lääkkeettömään tasoon mutta silloin 65:na alkoi energia menemään vähiin.
      Näytin verenpaineseurantani ja u-lekuri kirjoitti reseptin mukisematta.
      Kyllä sinun tulisi saada asiallinen kohennus ilman kummempia perusteit!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Olen ottanut testogeelin 3kk;n annoksina. Viime viikolla sain vain 2kk:n tarpeet koska ko. geeli oli jälleen loppunut maahantuojalta.
      Kävin tänään saman u-lekurin juttusilla. Otin todistuksen ajokortin 75v uusimista varten ja mamma kirjoitti reseptin 6kk:n Tostranille joista sain yhdestä apteekista viimeiset 2 kk.

Eräs kaverini käyttää Nebidoa jonka saatavuus vaikuttaa häiriöttömälle ja käyttö on paljon helpompaa.

• wrejhgsdfa

Todennäköisesti saat vastaukseksi "yksilöllisiä eroja on aina ja pienet heitot viitearvojen tuntumassa on normaalia". Siihen se sitten jää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1508
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1411
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1225
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1159
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      1004
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      255
      971
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      195
      958
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe