Jouduin karmean linuxhomotuksen uhriksi!

linuxhomotuksen.uhri

Olin lauantai-iltana viettämässä ihanaa iltaa kummankin mallityttökaverini kanssa yökerhossa. Mukana oli myös tärkein työkaluni, Surface Probook Premium kaikilla mausteilla (i7 yms).

Vietettiin laatuaikaa keskenämme, nautimme virvokkeita ja toistemme seurasta. Muistelisin päivittäneeni puolen yön aikaan Surfaceen elokuun päivityksetkin. Tarkoitus oli lähteä aamuyöstä viettämään jo perinteeksi muodostuneita jatkoja hotelliin.

Mutta mitä sitten tapahtuikaan! Itse en muista mitään.

Heräsin nimittäin tänä aamuna sairaalasta. Lääkärin mukaan minut oli huumattu, laitettu kenties juomaani tyrmäystippoja tai jotain vastaavaa. Sellaista kuulemma sattuu. No entäpä mitä muuta?

Huoh, nyt menee noloksi. Minut oli löydetty ravintolan lähistöltä sivukadulta housut nilkoissa. Peräsilmästäni oli pilkistänyt 16cm USB-muistitikku, johon kiinnitetyssä lapussa oli lukenut: NSA korkattu.

Päivystävä lääkäri oli tarkastunut muistitikun, ja se sisälsi hänen mukaansa linuxin asennuslataajan! Itse en ole sitä nähnyt, koska tikku oli toimitettu heti dna-tutkimuksiin tekijöiden tunnistamiseksi.

Myös rakas Surface-koneeni on kateissa, enkä ole kuullut kummastakaan mallityttökaverista toistaiseksi mitään. Tässä on kauhea hässäkkä päällänsä, kun ei tiedä mitä kaikkea on tapahtunut ja kenelle.

Toin tämän tapahtumakuvauksen julki heti, kun pääsin vanhempieni koneelle. Heille en ole uskaltanut kertoa vielä mitään, koska olotila on tällä hetkellä aika hävettävä.

Olkaa siis varuillanne yökerhoissa, ainakin jos teillä on hämäräväkeä kiinnostava Surface mukananne! Saatatte joutua mahdollisesti väkivaltaisen linuxhomotuksen uhriksi!

11

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunnia-meni-maine_kasvoi

Sellaisia ne kadonneet mallitytöt ovat, "panevat" pikkupojan pikkupään niin sekaisin että alkaa keksimään toinen toistaan omituisempia juttuja.

• tiedän_totuuden

Plot twist: "mallityttökaveri" oli Seppo.

• linuxhomotuksen.uhri

Voi ei! Muistitikku oli siis 16Gt eikä cm. Tuolle yhdelle kommentoijalle tiedoksi, että itsekin olen nuori nainen. Minulla ei ole mitään homoja vastaan. Olen vaan tapahtuneesta aika ulalla ja olo on kuin olisi tullut raiskatuksi.

• pist.tikku.pers....ja.ui

Kukaan , ei kukaan huoli Microsoft Surfacea, tai no kai joku Windowssari haluaa palvonnan kohteen jos pullon/purkkien keräily ei ole kyllin tuottavaa.

• Winhihhulin säälittävyys venyy jo uskomattomiin lukemiin.

• Nyt-lähti-linux-koneelta

Minut oli löydetty ravintolan lähistöltä sivukadulta housut nilkoissa. Peräsilmästäni oli pilkistänyt 16cm USB-muistitikku, johon kiinnitetyssä lapussa oli lukenut: LINUX on korkattu.

• harrastajille

Saatatte joutua mahdollisesti väkivaltaisen linuxhomotuksen uhriksi!

• huomattu.on

Palstan ainoat homottelijat ovat keskenkasvuisia Windows-käyttäjiä joilla on epävarmuutta omasta seksuaalisesta suuntautumisestaan.

• prossutkin-hitsaa
        huomattu.on kirjoitti:

Palstan ainoat homottelijat ovat keskenkasvuisia Windows-käyttäjiä joilla on epävarmuutta omasta seksuaalisesta suuntautumisestaan.

Millä sinä nuohoat takaportteja, löylykauhallako?

• Anonyymi

Onkohan tuo aloitus vieläkin ajankohtainen?

• Anonyymi

Todnnäköisesti Windowstrollla housut nilkoissa edelleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4282
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      37
      2515
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      104
      2426
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      106
      2201
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1937
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1925
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1597
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      189
      1585
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1578
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      77