Ujoa kiusataan

Itkupilli

Moi! Oon ala-asteella 5lk mun luokkalainen/naapuri oli polttanut sähkötupakkaa. Kerroin mun vanhemmille ja mun iskä kertoi tän pojan isälle kun ne on hyvii kavereita. Se liitettiin pitää salassa et mun iskä kerto sen, ja se poika ja kuulemma kovat huudot. Mut nyt tän pojan kaverit joita on meidän koulussa ja ylä-asteella on mulle vihasia kun saatiin tietää mun veljeltä että kerroin mun isälle, ja mä oon aina ollu herkkä joten liikuntatunnilla aloin itkemään mut syytin päänsärkyä. Mä en vaan enää jaksa ku tää poika on ennenki kiusannut ja ne jotkut ylä-astelaiset, mä haluun vaihtaa kouluun tai jtn. En uskalla sanoo kenellekään😵😩😥😣😭tarvitsin apuun et mitä teen, pitäiskö tappaa itteni

18

876

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MFENERGIAJUOMA

      Ope, koulukuraattori, rehtori, terkkari, siiivooja ihan kuka vaan. Sillä jokainen heistä on myös sinusta vastuuussa, ellet halu vanhemmillesi kertoa. Itse en edes vanhemmil ittestäni kerro, mut mee sä.

    • makiapanda

      Kertomaan isällesi tai opelle, vaikenemalla et saa apua. Vanhemmat on sitä varten että ne saa kyl kiusaamisen loppumaan.

    • 22dd2

      Vasikan palkka

    • Terve!
      Se, että kerroit sähkötupakan käytöstä vanhemmillesi osoittaa vastuullisuutta ja luokkakaverista välittämistä. On kurjaa, että olet joutunut tähän kiusaamistilanteeseen, ja siihen tulee puuttua.
      Ensisijaisesti tilanteesta kannattaa kertoa omille vanhemmille, ja jos mahdollista, niin käsitellä asiaa naapurin vanhempien kanssa. Jos tämä ei toimi, niin kannattaa ottaa yhteyttä esimerkiksi kouluterveydenhoitajaan tai koulukuraattoriin. He varmasti osaavat auttaa, ja kertoa, että onko koulunvaihto kannattavaa. Muista aina, että jokainen meistä on tärkeä ja itsemurha ei ole koskaan ratkaisu. Toivottavasti asia selviää!
      - Kalajoen rovastikunnan saapas, Tuomas, Tiia ja Venla

    • HINAUS-APU

      Kannattaa kertoa aikuisille niin se loppuu eikä kannata vaihtaa koulua kun sulla on koulussa myös sun kaverit

    • Aikuinen83

      Juttele läheisille ja aikuiaille. Jos ei apua niin voin tulla vetään lättyyn...

    • Keijolla

      Keijo lol

    • Peace3

      Hei, käänny niiden ihmisten puoleen jotka susta eniten välittää. Älä jää yksin ton asian kaa, koska sun pitää saada käsitellä se. Tai ole kovempi niitä kiusaajia kohtaan. Ei sun pakko oo jos tuntuu liian ahdistavalta. Mut vaikka arvostat naapuris hyvinvointii, nii musta kantelu on turhaa. :)
      Mut tee asialle jotain, älä anna niiden tallata sua ihan pohjalle ettet esim menetä sun järkeä ja muista, itsemurhalla satuttaisit monia ihmisiä ympärilläs ainaki yhtä paljon ku ne kiusaajat satuttaa sua.

    • Myötätunto

      No voi,kiusaaminen on kamalaa. Minua kiusattiin ehkä joskus 3-luokalla, kutsuttiin huoraksi vain kävelytyylini tähden. Opettaja ei puuttunut mitenkään, enkä silloin itse tajunnut mitä sana HUORA tarkoittaa. Joskus sitten ehkä vuoden päästä tajusin että se tarkoittaa seksin myyjää.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1346
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe