Onko normaalia, että saan erektion kun näen/ajattelen tyttöjen paljaita jalkoja?
Onko tyttöjä joilla on jalkafetissi?
Pitäisikö minun huolestua?
Onko jalka fetissi normaalia?
16
4116
Vastaukset
- MFENERGIAJUOMA
Ei.
- älähuolestu
(1) Ei se aivan ”normaalia” ole, mutta ei myöskään kovin harvinaista. (2) On tyttöjä joilla on jalkafetissi. (3) Ei tarvitse huolestua.
- sdgfdsgds
Ei, koska jalkafetissi normaalimpi kirjoitusasu. Minulla tosin on tissifetissi
- tgtf
Fetissit eivät sinänsä ole "normaalia" (eikö se ole tavallaan osa määritelmää?), mutta internetin-ihmemailmassa seikkailevana ihmisenä voin sanoa että et ole missän tapauksessa yksin.
Fetissit ovat osa sinua ja niiden kanssa kannattaa oppia elämään. Älä liikaa kylillä huutele niistä (tai muutenkaan seksi-teemasta vättämättä, I dunno), mutta älä myöskään häpeile turhia. Aiheessa on omat rajansa & sinun tulee pystyttää ja havainnoida omasi. Ja samalla kunnioita toisten rajoja, jotak voivat olla sinun rajasi tiukempia (tai sitten ei, mutta kohteliasta olettaa toisin)
(oma fetissini on muutenkin vieläkin absurdimpi & näemmä en senkään kanssa ole yksin)
Mitään huolestuttavaa ei ole, tästä on nyt tullut fakta elämässäsi & tästä eteenpäin kehosi yhdistää jalka-teemaiset ärsykkeet helpommin eroottisiksi.
Vain mikäli se alkaa häiritsemään jokapäiväistä elämääsi (mikä on liikaa on sinun itse määriteltävä omien rajojesi mukaisesti), niin voi vähän huolestua & ottaa ehkä yhteyttä . . . en ole varma kehen, itsehhän en puhu seksuaalisuudesta kenellekkään kirveelläkään. . .
Toivottavasti saat neuvoja myös joiltakin jotka ovat avoimia elämässään seksuaalisuudesta, minun käytännön tietoni on rajallista. - Hjgkghjkhjgk
Se on yleisin fetissi ihmisillä joten on normaalia.
Kuten jo sanottukin, jalkafetissi on yksi yleisimmistä fetisseistä. Sitä esiintyy myös naisilla ja kuulemani perusteella lähes kaikki naiset pitävät siitä, jos joku"palvoo" heidän jalkojaan, vaikka heillä itsellään ei varsinaisesti fetissiä asiaan olisikaan.
Syytä huoleen ei siis ole. Olet ihan normaali ihminen fetissistäsi huolimatta.- LADYGAGA05
Siis töö aihe, ei kuulu tänne aiheeseen. Siis tuo alotus, ei tää viestini.
Mut joo, ei ole koska yleisempi on vaippoihin, ja varpaisiin liittyvä. Eikä se muutenkaa oo, koska jotkut leimaavat sut oudoksi. Jotkut taas leimaavat jopa ettet oo normaali.Jotkut leimaavat kaikki seksuaalivähemmistöjen edustajat oudoiksi ja epänormaaleiksi.
Ovatko nämä jotkut siis mielestäsi oikeassa?- LADYGAGA05
Älä alota. Meillä kaikilla on asioista mielipide. Totuttele siihen.
LADYGAGA05 kirjoitti:
Älä alota. Meillä kaikilla on asioista mielipide. Totuttele siihen.
Olet oikeassa. Hyvin monen ihmisen mielipiteet perustuvat kuitenkin virheelliseen tietoon, puutteelliseen asioiden tulkintaan tai lyhytnäköiseen ajattelutapaan. Mielipide voi olla joskus myös yksinkertaisesti väärä.
Väistit kuitenkin kysymykseni.
- riola
On yleistä ja normaalia, mutta kuitenkin sitä salaillaan, koska jalkoihin neutraalisti suhtautuvat saattavat pitää sitä omituisena. Mutta... ilon kautta, salaisuus kiihottaa jo sellaisenaan.
- Jalkafetissionkaka
Kyl on su aikamoinen koipi ongelma, kannattaa kysyä naapurilta apua
- Anonyymi
On, itseasiassa yksi yleisimmistä fetisseistä
Ei missään tapauksessa. Odottelet kesää ja rantaelämää.
Talvella voit käydä uimahallissa.- Anonyymi
Itse kiihotun kun hieron ja hyväilen vaimoni jalkoja. Vaimoni kehuu tykkäävänsä siitä, eli kaikki ok. Mitä noita murehdit, kun on itsensä kanssa sujut niin sama se mitä joku asiasta ajattelee.
- Anonyymi
Mulla on jalkafetissi ja vaimoni on pelkästään tyytyväinen siitä. Tykkää kun hieron ja nuolen hänen jalkojaan, eikä pahastu vaikka joskus runkkaankin hänen jaloilleen. Mitä pahaa siinä on ja kuka siitä kärsii, kunhan muistat pyyhkiä mällisi naisesi jaloilta pois.=D
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1142006- 821269
- 421085
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri145874Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu71837Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri27782Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu22741Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i49720Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan36712Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56679