Tiistai aamuun

Naiselle hyvää huomenta! 🤗Halit aamuun..

9

357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos ja hyvää huomenta!

      Pitkä ja lämmin aamuhalaus myös sinulle! Saat monen ihmisen hyvälle mielelle; mikäpä olisi parempaa kuin saada aamuisin lämmin halaus ja hyvän huomenen toivotus.

    • Pikkukukkaelluhallo

      Kuokka...moi...
      Mä se vaan kiemurtelen tässä elämässä...
      Nyt huomasin et hyvät kengät täytyy olla..kun lenkeilee..laitoin talvilenkarit jalkaan..mulla koko kesä kaiken maailmantossui jalas..koko ajan jalkavaivoi...nyt ei ole ollut..et mulle sopii tukevat ...vahvat kengät...
      Toivottavasti jatkuu tämä hyvä tunne...
      Se on jännää kun lenkeilen mulle sattu ja tapahtuu...saisin monta hyvää juttuu...
      Eilen nuori kaveri..ihan kivan näköinen ...
      Yhäkkiä pysähtyi kohdalleni..kysyi olenko kuulut Jeesuksesta....no vähän hämmästyin...
      Koska kuulun kyllä kirkkoon...
      Siinnä sitten rupateltiin Jumalan Rakkaudesta...samaa puhui kuin läheiseni...
      Sanoin että minun Jumalani rakastaa kaikkia..vähän niitäkin ketkä ei aina häntä muista...ulkokultaiauudesta...ei ihan myöntänyt..läheiseni myöntää....
      Helvetit ..mihin minä en usko..koska Jumala lunasti meidän synnit omalla hengellään....
      Jumalan armo on ääretöntä ja Rakkaus...
      Opettakaa nuorille tätä...älkää ain mustia pilviä...
      Käskin hänen mennä puhumaan Jumalan armosta perjantai iltana..keskustassa ihmisii mitkä kampailevat. Viinan ja huumeiden kanssa....
      Jumala ei hylkää yhtäkään lammastaan..Nuoren mielestä Jumala pelastaa vain niitä ketkä ovat hänessä Jumalassa..Minusta ei mene niin...
      Kunhan elää tarpeeksi oppii asioita....
      Me olemme Jumallan lampaita..Hän näkee ei hylkää yhtäkään...
      Harmitti kun en ehtinyt pyytää et Rukoilisi puolestani...olisin voinut tarvita...En itse ain osaa pyytää Jumalalta itselleni apua...
      Toki myönnän et kaik eivät usko..eivätkä halua apua...ei ihmisii voi myöskään pakottaa...et täläisii..voisin kirjoittaa monta tarinaa..jotenkin ihmeellistä .minkä takia kiinnostan. toisii ihmisii....minä tavallinen tallaaja....
      Kun juoksen Joulu ostoksilla. ..ja satun välii huilaamaan...ain joku ..maailma täynnä ihmeellisiä tavallisia tarinoita...
      Kiitoksiakin saan kun ..olen kuunnellut...
      Ehkä ihmiset vaan yksinäisii...
      Ollaan läsnä..opetellaan kuuntelemaan...
      Kunnioittamaan toista..ei ain helppoo..
      Kivaa päivää sulle Kuokka...Viel vähän aurinkoo..koska tykkäät..☀☀☀😛😳👍
      Tsau Beibi...😃

      • tarkkaanottaen

        Sinä olet valittu. Sinä kuuntelet toisia ja muistat mitä he ovat sinulle puhuneet, kertoneet.
        Niinä hetkinä sinä unohdat omat murheesi. Et muista pyytää itsellesi mitään, koska ajattelet enemmän muita, heidän hyvinvointiaan. Sinä teet sen mihin pystyt auttaessasi muita, mutta unohdat usein sen, että kaipaat itsekin kuuntelijaa, iloista seuraa ja huomiota.

        Silloin kun kuljet sydän avoinna, ihmiset tulevat luoksesi kertomaan asioistaan.
        Silloin kun sinulla on surua sydämessäsi, sinun luoksesi tulee ihminen joka autaa sinua kuulemaan, ymmärtämään mikä elämässä on tärkeintä. Tämä kertomuksesi nuori kaveri.
        Rukouspyyntösi on vastaanotettu, vaikka et ole sitä ääneen esittänytkään.
        Tiedät sen rauhasta ja rakkauden tunteista. Ne laskeutuvat yllesi aika ajoin ja täyttävät sinut.

        Ja kun sinä pohdit kuka minä olen, niin kerron vain eräästä kohtaamisestani sinun kirjoitukseesi.
        Sinä neuvoit siinä keskustelussa naista miten laihduttaa. Minusta se oli hyvä neuvo.
        Sinulle on annettu myös lahja lohduttaa ja sinä myös käytät sitä.

        Paljon rakkautta sinulle.


      • Chokurei
        tarkkaanottaen kirjoitti:

        Sinä olet valittu. Sinä kuuntelet toisia ja muistat mitä he ovat sinulle puhuneet, kertoneet.
        Niinä hetkinä sinä unohdat omat murheesi. Et muista pyytää itsellesi mitään, koska ajattelet enemmän muita, heidän hyvinvointiaan. Sinä teet sen mihin pystyt auttaessasi muita, mutta unohdat usein sen, että kaipaat itsekin kuuntelijaa, iloista seuraa ja huomiota.

        Silloin kun kuljet sydän avoinna, ihmiset tulevat luoksesi kertomaan asioistaan.
        Silloin kun sinulla on surua sydämessäsi, sinun luoksesi tulee ihminen joka autaa sinua kuulemaan, ymmärtämään mikä elämässä on tärkeintä. Tämä kertomuksesi nuori kaveri.
        Rukouspyyntösi on vastaanotettu, vaikka et ole sitä ääneen esittänytkään.
        Tiedät sen rauhasta ja rakkauden tunteista. Ne laskeutuvat yllesi aika ajoin ja täyttävät sinut.

        Ja kun sinä pohdit kuka minä olen, niin kerron vain eräästä kohtaamisestani sinun kirjoitukseesi.
        Sinä neuvoit siinä keskustelussa naista miten laihduttaa. Minusta se oli hyvä neuvo.
        Sinulle on annettu myös lahja lohduttaa ja sinä myös käytät sitä.

        Paljon rakkautta sinulle.

        Kiitos kiitos kiitos


      • Pikkukukkaelluhallo

        Minä vaan olen ihan niinkuin muutkin..
        En mitään ihmeellistä..
        Kiitos rukouksen vastaan otosta...
        Toivottavasti Jumala kääntä katseensa minuun....
        Kiitos muutenkin kauniista kirjoituksesta...
        Hyviä päiviä sinulle....👍🌼☀🌈


      • tarkkaanottaen

        Kiitän.
        Kiitollisuus on elämän loimilanka,
        olennainen osa rakkautta, onnellisuutta, merkityksellisyyttä, hyvää tuulta.

        Urhea, hellä,
        herkkä sydän
        Sinä, olet hyvä lähimmäinen.

        Aurinko, tähtien tuike
        valaiskoon
        tietäsi, polkujasi.


    • HänelleTeelle

      Mukavaa päivää miehelle (ja muillekin)!
      Toiset uskovat, toiset eivät. Joku saa uskosta voimaa ja se heille suotakoon. Tällainen vastarannankiiski olen siunattu uskovan ihmisen puolesta monesti tänä kesänä enkä hänelle sitä kieltänyt, kun se oli hänelle tärkeää ja oli aikaa jutella. Jokaisen oma henkilökohtainen asia jonka vuoksi ei saisi syrjiä. Itse saanut syrjintää, kun sanonut että eronnut kirkosta. Ajatuksia jotka tuli mieleen tuosta ellun tekstistä.

    • ensivuonna

      Ei nyt halituta kun ei ole kaipaamisen tunnetta ketään kohtaan. Sen näkee sitten joskus myöhemmin tai paljon myöhemmin tuleeko sellainen tunne takaisin.

    • nnnnainennn

      Hyvää iltaa :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .

      Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      2895
    2. Sofia seukkaa miljonäärin kanssa matkustellen ympäri maailmaa

      Hän on tavannut toivomansa läsnäolevan mihen ja kohta Sofiast tulee ussperheen äiti. Toivottavasti kohta saamme vauvauut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      988
    3. Ukraina romahtamassa, Hallitus hajoamassa.

      Samaan aikaan kun ukrot on rintamalla alakynnessä, niin maan hallitus on hajomassa.
      Maailman menoa
      291
      937
    4. Millaisia ihmisiä ovat murhaajat: Ari Ossi Petteri Suorsa ja Tiina Pia Susanna Seppänen.

      18-vuotias Adeliina Lehtinen surmattiin raa’alla tavalla syksyllä 2022. Hänen murhastaan tuomittiin elinkautiseen 40-vuo
      Oulu
      6
      929
    5. Loukkaa se, jos sinä väität mun etsivän jotain rahamiestä

      Vtustako minä sinun rahoista voisin tietää silloin tai nytkään. Rakastuessa kuvittelin että olet varmaan joku tukityölli
      Ikävä
      147
      891
    6. Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"

      "Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      844
    7. Pikku Liedon pelkoa lietsova ja rikoksia tehtaileva katujengi

      Mistä kaukaa tulevat Liedossa riehuvat katujengiläiset?. Turun Varissuolta tai Pernosta? Nykylukutaidolla selviää, kun t
      Lieto
      38
      811
    8. Olet vallannut ajatukseni.

      Haluaisin tutustua sinuun paremmin ja lähentyä kanssasi. Tuntuu, että joka päivä kun sinua näen, saat minut hämilleen, s
      Ikävä
      31
      790
    9. Toivokasta torstaipäivää

      Hyvää huomenta ihanille ihmisille. 🌞🍁☕😊❤️ Kauniit syyskelit jatkuu. On hyvä olla lomalla. 🌞
      Ikävä
      161
      787
    10. Pikku apulaiset

      E B ja J E levittää väärää informaatiota Olavintoimintakeskuksen kaupasta. Kuka tai mikä ryhmä tästä hyötyy. Ovatko iha
      Sysmä
      64
      774
    Aihe