Oletteko havainneet orionin ja Sandozin vaikutuksissa eroja? Voiko niissä olla eroja ylipäätään kun vaikuttava aine on sama.
Olen testaillut vaikutuksia hakiessa oikeaa annosta. Sandozin 50 mg annos toimii ja myös 25 mg. Kokeilen vielä 12.5 mg:tä.
En ole aivan varma mutta minulle on tullut tuntemus että orion alkaisi vaikuttamaan nopeammin ja sandoz ehkä pidempään. Orionilla ehkä myös kovempi stondis.
Tosin, eniten tuntuu vaikuttavan ottaako lääkkeen tyhjään vatsaan tai jos lääkkeen puraisee muruksi ennen nielaisua. Lääke kyllä maistuu ihan pxskalta joten nieltävän tabletin puraisua en suosittele!
50 mg sandoz tuntui vaikuttavan ainakin n 10 tunnin jälkeen. Joskus on 100 mg tuntunut potkivan vielä yli 15 tuntia nauttimisen jälkeen.
orion/sanfoz sildenafil eroja?
Sildemies
1
242
Vastaukset
- Anonyymi
Orionilaisella ei stondista mutta nenä menee tukkoon , siis kokonaisena nielaistuna .
Sandos nimisellä ehkä jonkillainen haluttu vaikutus .
Molemmat 100mg .
Onkohan kohteilla ollut vaikutusta , eipä näistä tahdo saada täyttä selvyyttä .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2184280Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223299Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611908Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,51347Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381207Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1581148Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96855- 63755
- 176730
- 30727