Taas pääsee Hurghadaan suorilla lennoilla, voisiko joku suositella toimistoa mistä saisi kohtuuhintaan snorklausmatkoja merelle Aurinkomatkoilla aika suolaiset hinnat? Minulla nukana 11 v lapsenlapsi joten aktiviteettiä täytyy olla, itselleni tämä on jo 10 kerta eripaikoissa Egyptissä....
Hurghadaan ihanaa..
6
427
Vastaukset
- egyptisthebest
No katso rantapallon sivuilta!
- muhameteille_ei
Lapsen vanhempien pitäisi estää lapsenlapsesi matkustaminen Egyptiin. Euroopassa varsinkin riittää turvallisempiakin makakohteita. Monethan selviytyy toki elossa sieltäkin, mutta en ymmärrä, miksi pitää ottaa riskiä? Varsinkaan lapsen kanssa.
- Mammo
Minä olen matkustellut lapsenlapseni kanssa, Meksikossa, Brasiliassa, Afrikassa ym. ei ne sen turvallisempia maita ole. Järki käteen varovaisuutta täytyy noudattaa joka maassa.
- VoiHyväJumala
Tässä teille tietoa turvallisesta maasta; ihana Hurghada:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201808252201160315_ul.shtml - Rairai
Kyllä niitä snorkkimatkoja löytää kaupungilta. Joo, taas pääsee pitkästä aikaa Egyptiin. Muistelin juuri , että milloin oli vika Aurinkomatkojen matka sinne. 2011? n. 10 kertaa olen aiemmin ollut Egyptissä.
Varasin matkan juuri tammikuulle. - kurnelius
Tuohon paskamaahan ei enää kukaan täysijärkinen uskalla matkustaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477725
- 334283
- 573755
- 503220
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692636- 642508
- 582459
- 402349
- 162306