Kaikki lapsiperheen tuet syrjivät

äitipuoliäimistelee

äitipuolta. Vaikka äitipuoli tekee suurimman kasvatustehtävän ja hoitamisen miehen lasten suhteen, niin mitään tukia tai palkkaa hän ei saa. Miehen ex vaimo vie kaiken. Hän rahastaa ja me vaan kasvatamme ja hoidamme, ostamme vaatteita ja ruokaa, äiti ei tee mitään, nostelee tuet ja rahat.
Vaatii kaikkea ja suunnittelee viikot oman mielen mukaan eikä keskustele asiasta minun kanssa. Meilläkin on omia juttuja johon miehen lapset eivät mahdu.
Äitipuoli on kuin kasva mihin voi kaataa kaikki. Rahaa mekin tarvimme, ja ilmaiseksi hoidan ja kasvatan.
Voisinhan heittää pyyhkeen kehään ja lopettaa tämän, mutta lapset olisivat hunnigolla kun äitinsä ei osaa ja viitsi. minun ansioita on lasten osaaminen ja normaaliksi tuleminen ihmisten ilmoille.

11

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lissuonalkoholisti

      Juo vettä välillä, buhahaaaaa

    • htuyrtit

      Lissu on ihan oikeassa, äitipuolilla on kaksinkertainen työ eikä palkkaa saa. Ex-äidin epäonnistuneen kasvatuksen tuhot on korjattava ja sen lisäksi kasvattaa lapsista yhteiskuntakelvollisia, vaikka lähtökohta on katastrofaalinen.

      • kossut

        Alkoholistista ei ole lasten kasvattajaksi , lapsista tulee syrjäytyneitä köyhiä yhteiskunnan tuilla eläviä alkoholisteja, niin kun Lissu itse , mutta onneksi lissulla ei ole miestä eikä kakaroita , yksinäinen juoppo.


      • äitipuolinroyksi

        Kyllä äitipuoli on tosi tärkeä lapsille. Mitä ne lapset tekisivät tai osaisivat, ellei äitipuoli pitäisi heistä huolta ja komentaisi? Miksi ollaan niin vastaan äitipuolia? Äitipuoli on kuitenkin ihana huomaavainen ihminen joka huolehtii kaikitsa, vieraistakin lapsista. Sanokaalapsillenne että äitipuoli on kultainen sydän ja tykkää kun tehdään kuin hän saoo, ei saa uhmata häntä vastaan. Tarrojakin voi antaa jos olette kunnolla.


      • 0lenihana
        äitipuolinroyksi kirjoitti:

        Kyllä äitipuoli on tosi tärkeä lapsille. Mitä ne lapset tekisivät tai osaisivat, ellei äitipuoli pitäisi heistä huolta ja komentaisi? Miksi ollaan niin vastaan äitipuolia? Äitipuoli on kuitenkin ihana huomaavainen ihminen joka huolehtii kaikitsa, vieraistakin lapsista. Sanokaalapsillenne että äitipuoli on kultainen sydän ja tykkää kun tehdään kuin hän saoo, ei saa uhmata häntä vastaan. Tarrojakin voi antaa jos olette kunnolla.

        Juuri niin! Tarrat ovat ihania! Minun lapsillani on tarracvihkot, joihin he saavat liimata saamiaan tarroja. Se on ihanaa sitten vanhempana katsoa vihkoriviä, joka muistuttaa siitä, miten hyvin on totellut äitipuolta.


      • äitipuolenarankkaa
        0lenihana kirjoitti:

        Juuri niin! Tarrat ovat ihania! Minun lapsillani on tarracvihkot, joihin he saavat liimata saamiaan tarroja. Se on ihanaa sitten vanhempana katsoa vihkoriviä, joka muistuttaa siitä, miten hyvin on totellut äitipuolta.

        Mun miehen lapset ovat 16 v 18 v ja 21 v ja ovat tosi iloisia kun annan heille kotitöistä tarroja. Mielellään liimailevat niitä. Kovasti sa komentaa kun eivät meinaa tehdä mitään senkun sohvalla näpertelee puhelimia. Vanhin hilluu poikaystävän kanssa myöhään vaikk a olen sanonut että kotona ollaan kello 9 illalla, mutta aina myöhästyy. Äitipuolena on rankkaa jos lapset ovat mitä on.


      • 0lenihana
        äitipuolenarankkaa kirjoitti:

        Mun miehen lapset ovat 16 v 18 v ja 21 v ja ovat tosi iloisia kun annan heille kotitöistä tarroja. Mielellään liimailevat niitä. Kovasti sa komentaa kun eivät meinaa tehdä mitään senkun sohvalla näpertelee puhelimia. Vanhin hilluu poikaystävän kanssa myöhään vaikk a olen sanonut että kotona ollaan kello 9 illalla, mutta aina myöhästyy. Äitipuolena on rankkaa jos lapset ovat mitä on.

        Ja ainahan ne on saamattomia surkimuksia. Uudelleenkoulutus vie aikansa, pitää kai vain olla kärsivällinen mutta on tämä raskas toimi.


      • Lissuoletjuoppo
        äitipuolenarankkaa kirjoitti:

        Mun miehen lapset ovat 16 v 18 v ja 21 v ja ovat tosi iloisia kun annan heille kotitöistä tarroja. Mielellään liimailevat niitä. Kovasti sa komentaa kun eivät meinaa tehdä mitään senkun sohvalla näpertelee puhelimia. Vanhin hilluu poikaystävän kanssa myöhään vaikk a olen sanonut että kotona ollaan kello 9 illalla, mutta aina myöhästyy. Äitipuolena on rankkaa jos lapset ovat mitä on.

        Juoppohullun tarinoita kaikki tyyni....


    • PitääMuistaa

      Lapsitukijärjestelmät syrjivät myös etävanhempia, ja he sentään ovat lasten vanhempia toisin kuin pomottelevat äitiä leikkivät siiderivalaat.

      • hfgjfgjfg

        Ex-äidithän juuri ovat niitä elämässään epäonnistuneita viinalla läträäviä luusereita.


      • äitipuoliosaakaiken
        hfgjfgjfg kirjoitti:

        Ex-äidithän juuri ovat niitä elämässään epäonnistuneita viinalla läträäviä luusereita.

        Kaikki me ollaan sitä mieltä että äitipuoli on lasten ja miehen pelastaja. Äidit vaan kuvittelee olevansa hyviä, mutta viina vie ja muut miehet ja sitten kun mies ja lapset jättää aletaan vinkumaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      13442
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe