käytetty Feinwerkbau 601 / 600

mitä ihme aseessa pitää olla että voi pyytää käytettynä yli tonnia? mielestäni 400 e on kohtuuhinta
eli saako aseeseen jotain parempaa lisävarustetta tms viilattua vai miksi mielestäsi tonni on ok pyynti?
94784
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

Mulla on kyseinen lutku. Erittäin tarkka kun on asiallisia pateja, myös varusteita löytyy, painoja ym. Liipaisun saa mieleiseksi, eikä lopu paineet kun on oma pumppu. Itse maksoin 3500 markkaa, ja nyt voisin ehkä myydä 500 eurolla. Mukana hyvä kiikari ja diopterit. Aseen kunto on kuin uudessa.

Äänestä
  • Terve, mikä kiikari siihen kuuluu mukaan?

Äänestä

Mulla on FWB 601 myynnissä hintaan 400 €. Pikkuhiuomio, tukki on muotoilu vasemmalta ampuvalle. Kunnollisen kuljetuslaukun mukaan saa lisähintaan 40 €.

Äänestä

Onko sulla vielä myynnissä se vasurin ilmakivääri?

Äänestä

jossain foorumilla näin hienon tummahkoksi tukin käsittelyn ko aseeseen. nyt kun siinä on naarmunen ja osin lakka irti laminaatista. jos linkkaisitte niin kiitos.

Äänestä
  • Jos aseesi tukki on huonokuntoinen, niin pura se irti raudoista ja käsittele maalinpoistoaineella ja hio pinta. Sitten halutun sävyinen petsi pintaan ja lopuksi öljy.

Äänestä

Meillä armeijassa oli fukenbru ilmakivääri. Sain sillä kuntsarin.

Äänestä
  • Kiitos kun avauduit meille. Voisitko nyt poistua palstalta.

Äänestä

Olen alikersantti

Äänestä

Kommentoi aloitusta

kuntosama kirjoitti:

mitä ihme aseessa pitää olla että voi pyytää käytettynä yli tonnia? mielestäni 400 e on kohtuuhinta
eli saako aseeseen jotain parempaa lisävarustetta tms viilattua vai miksi mielestäsi tonni on ok pyynti?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu