Hei. Olen lähdössä Prahaan ja kaipaisin matkavinkkejä. Nähtävyyksiä olen tutkaillut etukäteen, mutta niistäkin vinkkejä kaipailen. Hyviä ruokapaikkoja ? Baareja ? Mitä kannattaa ehdottomasti tehdä ja mitä varoa. Kiitos
Ensikertalainen Prahaan
2
1039
Vastaukset
- Käynyt
Paras tietolähde on YouTube kanava Honest Guide. Nykyään kaverilla on myös mm. FB profiili. Löytyy haulla ”honest guide prague”.
- Käynyt
Jatkoa: ns. pakolliset nähtävyydet keskustassa on varmaan käytävä läpi ekalla kerralla. Varo taskuvarkaita, kun tuijotat torin kelloa.
Ajankohtaista on Tšekkoslovakian miehitys 1968 ja venäläisten terrori. Jos historia kiinostaa, niin nyt on nähtävissä sitä puolta Keski-Euroopan historiasta, jonka suomalainen koululaitos unohtaa.
Parasta Prahaa on mielestäni kuutenkin turistialueen ulkopuolella. Ei tarvitse mennä montaa korttelia, kun kiinalaisten, amerikkalaisten ja ranskalaisten lisäksi liikkeellä on myös tsekkejä ja ravintoloiden laatu paranee sekä hinnat laskevat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733944Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92101Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2301370- 1461332
- 1141179
- 1121168
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil711077Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61025- 60994
- 35916