VW ongelmat suomalaisssa autolehdissä

Suomalaiset autolehdet ovat julkaisseet kattavia selityksiä VW-ongelmista. Päärahoittajaa halutaan siis tukea.

Sisältö on seuraava: seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli seli...

Ja niin edelleen. Kyllä on kiva ostaa suomalaisia autolehtiä. Siellä löytyy aina selitys VW-tuotteille.

14

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomettumista

Kauan "jaksoivat" vaieta koko asiasta. Kun sitten viimein jotain raapustivat, oli sisältö todellakin aloittajan kuvailemaa.

Esimerkiksi TM uskalsi kirjoittaa männänrenkaiden suunnitteluvirheestä vasta, kun (lyhyenlaiset)autojen takuuajat olivat päättyneet

• K.Auto.kiittää

Myynti nousee. Jatkakaa pojat.

• äläliikaamaksaTDIVW

Englannissa maan suurin joukkokanne VW saasteasiasta.

https://www.apu.fi/artikkelit/6000-korvausvaatimusta-vwlle-jalleenmyyntiarvo-mennyt

https://www.mtv.fi/lifestyle/autot/artikkeli/skodan-ostanut-vaati-alennusta-paastomanipuloinnin-takia-ei-nayttoa-taloudellisesta-vahingosta/6669948#gs.Yw5w9zo

Suomessakin ennakkotapaus nyt-eikös olis aika vaatia tuhansia e per ostaja suomessakin

käytännössä TDI autojen arvo on pudonnut 50% kun kysyt välirahaa vaikka toyota liikkeessä

• aasialainenEiHaluaKestoa

landlordHolisti on aika hauska poika. Sekoilua ympäri vuorokauden ja aina vaan sitä samaa ja samaa ikivanhoja juttuja.
      Voisit ottaa kantaa myös Toyotan ruosteongelmaan ja lukuisiin takaisinkutsuihin. Toyotan surkeat ominaisuudet onkin jo kaikkien tiedossa, joten niihin ei sinun kannata puuttua.

• Viestintuojan syyttely on vanha keino kääntää katse pois varsinaisesta asiasta.

• Sarkasmi.sakari

Sen verran vanhan liiton kommunisti tämä Toveri landlord on, että Skoda-palstalla selittää uskottavasti Skodan laadun pudonneen Volkkarin ja rautaesiripun murtumisen tuloksena. Hienoa holismia!

• kallisylläpitääVWaudi

• Sarkasmi.sakari

• Et älynnyt jutun pointtia. En haukkunut VW-tuotteita, vaan suomalaisia autolehtiä.

Arvasin kyllä että lukutaidottomille se voi olla ylivoimainen tehtävä. En siis ollut väärässä.

• turvavyönytVWöljytennen
        landlord kirjoitti:

Et älynnyt jutun pointtia. En haukkunut VW-tuotteita, vaan suomalaisia autolehtiä.

Arvasin kyllä että lukutaidottomille se voi olla ylivoimainen tehtävä. En siis ollut väärässä.

Omanlainen kehuja
        kuka mitäkin tuo julki
        TM toi VW viat

• kusetus.oy.auto

VW paska vuodesta toiseen, omistajille korjaamo on kuin toinen koti, keskusteluissa kilvan kehuvat kuinka vähän joutuivat itse maksamaan tehdasviosta ja takuukorjauksista, että onneksi ei DSG korjaus maksanu kun 1500 kun maahantuoja ja tehdas makso 80 %, vitut ne mitään maksanu vai antoko ne sulle rahaa kun hait korjaamolta :)

• äläuskokaikkeaVW

Juuri näin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8485
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4598
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      55
      3654
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3156
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2920
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2616
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2083
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2066
    Aihe