Kokemuksia Roomasta marraskuun puolessavälissä? Olen käynyt Roomassa, mutta en tuohon aikaan. Onko vähemmän turisteja kuin kesällä? Mitä pitäisi ottaa huomioon?
Rooma marraskuussa
5
1502
Vastaukset
- hhjhjkhjlkhjkh
Roomassa on aina turisteja. Voihan niitä marraskuussa olla jonkin verran vähemmän, mutta suosittuihin kohteisiin on kuitenkin jonoa.
Keli voi olla kuin suomalainen kesäpäivä: on kylmä ja vettä sataa. Tai sitten lämmintä, poutaa, mutta illaksi viilenee. - zoromnoo
Mä en suostu Roomaan menemäänkään kuin loka-helmikuussa. Muulloin ihan liikaa turisteja ja/tai liian kuuma.
- Polo
Joo. Rooma on aina hyvä asia. Ihan sama koska. Sydän syksy on siitä kiva, että kaikki kulttuurirarjonta pyörii täysillä eikä ole vain tursiteille suunnattua. Ja kuten sanottu, sää on kuin lapsen perse, ei koskaan tiedä mitä sieltä tulee. Mutta entäs sitten? Aika siellä kuluu joko sisä- tai ulkotiloissa.
- Sdghdfg
Vielä syyskuussa Roomassa voi olla
hyydyttävän kuumaa. Talvikaudella jaksaa kävellä pidempään, nestehukka ei iske ja nähtävyyksiin on lyhemmät jonot. - italiootti
Kuumuus ei haittaa jos ottaa hotellin uima-altaalla ja toimivalla ilmastoinnilla! ainakin Villa Borghesen alueella on ja muuallakin on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1066756KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3786387Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei613198Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521132689Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082330- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro201677Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341495Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247