Lisätienestinä kiinnostaisi työ aikuisviihdelinjalla, mutta mikä on luotettava ja hyvä firma, jossa palkan saa ajallaan ja jossa työtunnit voi valita itse? Ja mielellään sellainen firma, johon saa helposti yhteyden, jotta pääsee asioissa eteenpäin. :)
Kokemuksia? Vinkkejä vapaista työpaikoista?
Aikuisviihdelinjalle töihin?
6
400
Vastaukset
- hunnyyummy
Heippa! Mulla on yks paikka, missä oon ite duunissa. Nakkaa sähköpostia mulle: [email protected] ni voin kertoa lisää ja pääset hakemuksen tekemään. Taustatietona, itse tehnyt tätä viime vuoden joulukuusta lähtien, sähköpostilla voin laittaa todisteita palkan maksusta, eli ei mikään huijaus :)
- hunnyyummy
oho, kirjoitin väärin ton spostin.. Eli siis: [email protected]
- Alkuperäinenx
Hei,
minäpäs pistän sähköpostia! :) - sar1
Lähetin kans s-postii sulle :)
- Rekrytoija
Laittakaapa viestiä myös mulle: [email protected]
- Kokemusta
Noihin aikuisviihdelinjalle ei kannata töihin mennä, päivystät linjalla ja pidät puhelimsesi auki monta tuntia ja et juuri hanki mitään. Oli kyse ennustaja tai puh.seksilinjoista. Joudut kumminki laittamaan itsesi likoon puhumalla asiakkaalle mahdollisemman pitkään jotta saat minuutteja, puhutuista minuuteistahan vaan maksetaan. Mut jos sulle 90-150e/kk riittää niin se ok. Firma perii puhelusta asiakkaalta jotain 2 euroa, mitä nyt kelläkin firmalla minuuttihinta on mut työntekijä saa jotain 32 senttiä puhuttu minuutti ja eipä enää nämä linjat ihmisten suosiossa oo joten puheluita ei juuri tule , ovat tajunneet kusetuksen.
Harva asiakas tietää että se luotettava, synnynnäinen selvännäkijä päivystää samaan aikaan myös seksilinjalla joten se näistä ammattilaisista. Olen itsekkin tehnyt tätä, vaihtanut päivässä moneen rooliin, ennustajana, dominana, sihteerinä,kotirouvana, tarot-lukijana, meediona...kusetustahan tämä on mutta ei vielä kiellettyä. Lopetin kun monesta asiakkaasta tuli vakisoittajia ja he uskoivat että osaan nähdä esim. meediona missä se omainen on. Tämä on hölynpölyä, kukaan meedio ei näe mitään , kuten ei ennustajatkaan ja omatuntoni ei enää sallinut tätä toimintaa itseltäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2122738
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1081946Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171661Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141545Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2791400Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471217- 471156
- 1061011
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan53923- 85895