Aikuisviihdelinjalle töihin?

Kakkostyötä

Lisätienestinä kiinnostaisi työ aikuisviihdelinjalla, mutta mikä on luotettava ja hyvä firma, jossa palkan saa ajallaan ja jossa työtunnit voi valita itse? Ja mielellään sellainen firma, johon saa helposti yhteyden, jotta pääsee asioissa eteenpäin. :)

Kokemuksia? Vinkkejä vapaista työpaikoista?

6

400

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hunnyyummy

Heippa! Mulla on yks paikka, missä oon ite duunissa. Nakkaa sähköpostia mulle: [email protected] ni voin kertoa lisää ja pääset hakemuksen tekemään. Taustatietona, itse tehnyt tätä viime vuoden joulukuusta lähtien, sähköpostilla voin laittaa todisteita palkan maksusta, eli ei mikään huijaus :)

• hunnyyummy
    • Alkuperäinenx

Hei,
      minäpäs pistän sähköpostia! :)

• sar1

Lähetin kans s-postii sulle :)

• Rekrytoija
    • Kokemusta

Noihin aikuisviihdelinjalle ei kannata töihin mennä, päivystät linjalla ja pidät puhelimsesi auki monta tuntia ja et juuri hanki mitään. Oli kyse ennustaja tai puh.seksilinjoista. Joudut kumminki laittamaan itsesi likoon puhumalla asiakkaalle mahdollisemman pitkään jotta saat minuutteja, puhutuista minuuteistahan vaan maksetaan. Mut jos sulle 90-150e/kk riittää niin se ok. Firma perii puhelusta asiakkaalta jotain 2 euroa, mitä nyt kelläkin firmalla minuuttihinta on mut työntekijä saa jotain 32 senttiä puhuttu minuutti ja eipä enää nämä linjat ihmisten suosiossa oo joten puheluita ei juuri tule , ovat tajunneet kusetuksen.
      Harva asiakas tietää että se luotettava, synnynnäinen selvännäkijä päivystää samaan aikaan myös seksilinjalla joten se näistä ammattilaisista. Olen itsekkin tehnyt tätä, vaihtanut päivässä moneen rooliin, ennustajana, dominana, sihteerinä,kotirouvana, tarot-lukijana, meediona...kusetustahan tämä on mutta ei vielä kiellettyä. Lopetin kun monesta asiakkaasta tuli vakisoittajia ja he uskoivat että osaan nähdä esim. meediona missä se omainen on. Tämä on hölynpölyä, kukaan meedio ei näe mitään , kuten ei ennustajatkaan ja omatuntoni ei enää sallinut tätä toimintaa itseltäni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      212
      2738
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      108
      1946
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      217
      1661
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      14
      1545
    5. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      1400
    6. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      47
      1217
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      47
      1156
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      106
      1011
    9. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      53
      923
    10. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      895
    Aihe