Hei!
Olen 18v lähihoitaja opiskelia (tyttö). Etsisin siistiä kämppäkaveria kemi/tornio alueelta. Asuntoa ei vielä ole koska haluan katsoa eka saisiko edullisemmin vuokrattua kämppää. Kämppikseltä vaadittaisiin huumorintajua, oman rauhan antamista, biletys taitoja, siisteyttä. Ilmoitathan jos kiinnostaisi asua edullisemmin.
Kämppis haussa
5
398
Vastaukset
- Tässäkämppä
Kävisikö Torniosta ilmainen kämppä?, asun omakotitalossa 6 huonetta, keittiö sauna....... Tarvitset vaan nukkuu samassa sängyssä ja siivoat kerran viikossa.
- Passfruit_
Ikää oli? Ja oma huone ja oma sänky olisi kyllä ihan jees😂... en nyt ihan kenenkään randomin vieressä ala nukkumaan. Asialliset kommentitkin olisi ihan jees.
- Tässäkämppä
Passfruit_ kirjoitti:
Ikää oli? Ja oma huone ja oma sänky olisi kyllä ihan jees😂... en nyt ihan kenenkään randomin vieressä ala nukkumaan. Asialliset kommentitkin olisi ihan jees.
Tulikohan tässä nyt joku väärinkäsitys?, tarjosin sinulle ilmainen asunto mahdollisuus Torniossa. Se että nukkuisimme samassa sängyssä ystävinä on mielestäni pieni pyyntö.
Olen 29 v ja lääkäriksi äsken valmistunut.
TT - voiollaraiskaaja
janna ettei saa asiaa kertoa. tosiaan laakariin kannata luottaa
- Pasruittaa_
..KYLLÄHAN SE KÄVIS,,, MONTAKO "PANOA " VIIKOSSA, POISLUKIEN "KUKATISET???
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785332
- 814307
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3744252Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4803717- 1503401
- 483034
- 232728
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.522698Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192316- 522211